ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Statistik für Betriebswirte: Lehr- und Arbeitsbuch der beschreibenden Statistik mit praktischen Beispielen

دانلود کتاب آمار برای اقتصاددانان کسب و کار: کتاب درسی و کتاب کار آمار توصیفی با مثال های کاربردی

Statistik für Betriebswirte: Lehr- und Arbeitsbuch der beschreibenden Statistik mit praktischen Beispielen

مشخصات کتاب

Statistik für Betriebswirte: Lehr- und Arbeitsbuch der beschreibenden Statistik mit praktischen Beispielen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409270915, 9783322862617 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1977 
تعداد صفحات: 108 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آمار برای اقتصاددانان کسب و کار: کتاب درسی و کتاب کار آمار توصیفی با مثال های کاربردی: ریاضیات عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Statistik für Betriebswirte: Lehr- und Arbeitsbuch der beschreibenden Statistik mit praktischen Beispielen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آمار برای اقتصاددانان کسب و کار: کتاب درسی و کتاب کار آمار توصیفی با مثال های کاربردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آمار برای اقتصاددانان کسب و کار: کتاب درسی و کتاب کار آمار توصیفی با مثال های کاربردی

اقتصاددان تجاری در فعالیت حرفه ای خود باید دائماً با متغیرهای کمی سروکار داشته باشد. تقریباً در همه زمینه ها، فرآیند عملیاتی با تعدادی پرداخت برنامه ریزی و نظارت می شود. داده هایی که از این طریق انباشته می شوند اکنون می توانند به راحتی با کمک سیستم های EDP ذخیره شوند و در صورت نیاز در هر زمان دوباره در دسترس هستند. با این حال، فراوانی عمدتاً گیج کننده آنها، تهیه این داده ها را با روش های مناسب ضروری می کند، به گونه ای که حالات و رویدادهای اساسی به وضوح ظاهر شوند و به راحتی قابل تشخیص باشند. این کتاب به منظور آشنایی دانشجویان و دست اندرکاران تجارت با روش های اساسی در زمینه آمار توصیفی است که به بسیاری از زمینه های تجارت راه پیدا کرده است و به کمک آنها پزشک می تواند اطلاعاتی را به دست آورد که برای تصمیم گیری هایش ضروری است. از آنجایی که این کتاب برای خوانندگانی که کمتر به خواندن متون علمی عادت دارند نیز هدف قرار گرفته است، آنچه که قبلاً شناخته شده است همیشه برای توضیح مطالب جدید مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین، هر اصطلاح آماری جدید بلافاصله پس از معرفی با مثال هایی توضیح داده می شود تا خواننده بتواند آن را با چیزهایی که قبلاً شناخته شده است شناسایی کند. روش های محاسبه به طور کامل با استفاده از نمونه هایی از زندگی اقتصادی انجام می شود. علاوه بر این موارد عملی به عنوان تمرین ارائه می شود که راه حل های کامل و مفصلی نیز برای آنها موجود است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Der Betriebswirt hat in seiner beruflichen Tatigkeit standig mit quantitativen GroBen umzugehen. In nahezu allen Bereichen wird der Betriebsablauf zahlen mii.f3ig geplant und iiberwacht. Die dabei im einzelnen anfallenden Daten lassen sich heute mit Hilfe von EDV-Anlagen miihelos speichern und stehen im Bedarfsfalle jederzeit wieder zur Verfiigung. Ihre meist uniibersichtliche Fiille zwingt jedoch dazu, diese Daten mit geeigneten Verfahren so aufzubereiten, daB wesentliche Zustande und Vorgiinge klar hervortreten und leicht erkennbar werden. Das vorliegende Buch soIl nun Studierende und Wirtschaftspraktiker mit den grundlegenden Verfahren auf dem Gebiet der beschreibenden Statistik vertraut machen, die in viele Bereiche der Wirtschaft Eingang gefunden haben und mit deren Hilfe der Praktiker Informationen gewinnen kann, die fiir seine Entschei dungen unentbehrlich sind. Da sich dieses Buch auch an Leser wendet, die in der Lektiire wissenschaftlicher Texte weniger geiibt sind, wird stets an bereits Bekanntes angekniipft, urn Neues zu erlautern. So wird jeder neue statistische Begriff unmittelbar nach seiner Einfiihrung durch Beispiele erkHirt, damit er yom Leser mit bereits be kannten Dingen identifiziert werden kann. Behandelte Rechenverfahren werden an Beispielen aus dem Wirtschaftsleben vollstiindig durchgefiihrt. Zusatzlich sind praktische FaIle als Obungsaufgaben angegeben, zu denen gleichfalls liickenlose und ausfiihrliche Losungen vorliegen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-8
Einführung — Grundbegriffe....Pages 9-11
Beschreibung eines Merkmals....Pages 12-40
Beschreibung zweier Merkmale....Pages 41-66
Elementare Zeitreihenanalyse....Pages 67-77
Back Matter....Pages 78-114




نظرات کاربران