ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Analysis II: Convex Analysis and Approximation Theory

دانلود کتاب تحلیل II: تحلیل محدب و نظریه تقریب

Analysis II: Convex Analysis and Approximation Theory

مشخصات کتاب

Analysis II: Convex Analysis and Approximation Theory

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Encyclopaedia of Mathematical Sciences 14 
ISBN (شابک) : 9783642647680, 9783642612671 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 261 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحلیل II: تحلیل محدب و نظریه تقریب: توابع واقعی، نظریه سیستم ها، کنترل، حساب تغییرات و کنترل بهینه، بهینه سازی، هندسه، نظریه اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Analysis II: Convex Analysis and Approximation Theory به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحلیل II: تحلیل محدب و نظریه تقریب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحلیل II: تحلیل محدب و نظریه تقریب



این کتاب که برای طیف وسیعی از خوانندگان در نظر گرفته شده است، ایده های اصلی تحلیل محدب و نظریه تقریب را پوشش می دهد. نویسنده منابع این دو گرایش را در تحلیل ریاضی مورد بحث قرار داده، مفاهیم و نتایج اصلی را توسعه داده و چند قضیه زیبا را ذکر می کند. رابطه تحلیل محدب با مسائل بهینه‌سازی، محاسبات تغییرات، کنترل بهینه و هندسه در نظر گرفته شده است، و تکامل ایده‌های زیربنایی نظریه تقریب، از منشأ آن تا به امروز، مورد بحث قرار می‌گیرد. این کتاب هم برای دانشجویانی که می‌خواهند خود را با این گرایش‌ها آشنا کنند و هم به اساتید آنالیز ریاضی، بهینه‌سازی و روش‌های عددی، و هم به محققان در این زمینه‌ها که می‌خواهند به طور کلی به این موضوع بپردازند و به دنبال الهام گرفتن برای آن هستند، می‌باشد. توسعه بیشتر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Intended for a wide range of readers, this book covers the main ideas of convex analysis and approximation theory. The author discusses the sources of these two trends in mathematical analysis, develops the main concepts and results, and mentions some beautiful theorems. The relationship of convex analysis to optimization problems, to the calculus of variations, to optimal control and to geometry is considered, and the evolution of the ideas underlying approximation theory, from its origins to the present day, is discussed. The book is addressed both to students who want to acquaint themselves with these trends and to lecturers in mathematical analysis, optimization and numerical methods, as well as to researchers in these fields who would like to tackle the topic as a whole and seek inspiration for its further development.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Convex Analysis....Pages 1-92
Approximation Theory....Pages 93-243
Back Matter....Pages 245-258




نظرات کاربران