ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Maple via Calculus: A Tutorial Approach

دانلود کتاب افرا از طریق حساب دیفرانسیل و انتگرال: رویکرد آموزش

Maple via Calculus: A Tutorial Approach

مشخصات کتاب

Maple via Calculus: A Tutorial Approach

دسته بندی: نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780817637712, 9781461202677 
ناشر: Birkhäuser Basel 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب افرا از طریق حساب دیفرانسیل و انتگرال: رویکرد آموزش: نرم افزار ریاضی، ریاضیات محاسباتی و آنالیز عددی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Maple via Calculus: A Tutorial Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب افرا از طریق حساب دیفرانسیل و انتگرال: رویکرد آموزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب افرا از طریق حساب دیفرانسیل و انتگرال: رویکرد آموزش



ابزارهای نرم افزاری مدرن مانند Maple این پتانسیل را دارند که روش تدریس، یادگیری و انجام ریاضیات را به طور اساسی تغییر دهند. آوردن چنین ابزارهایی به کلاس درس در طول سخنرانی‌ها، تکالیف و امتحانات به این معنی است که روش‌های جدید نگاه به ریاضیات می‌تواند به وسایل ثابت برنامه درسی تبدیل شود. این دسترسی جهانی است که باعث می شود یک رویکرد مبتنی بر نرم افزار به ریاضیات به یک هنجار تبدیل شود. در سال 1988، با کمک مالی NSF تحت کمک مالی III، من این فرصت را داشتم که Maple را وارد کلاس درس حسابداری در موسسه فناوری Rose-Hulman کنم. از آن زمان یک برنامه درسی جدید بر اساس در دسترس بودن سیستم های جبر رایانه ای در RHIT و در دوره های خود من تکامل یافته است. این جلد شامل سابقه ای از برخی از بینش های به دست آمده در آموزش با استفاده از Maple در حساب دیفرانسیل و انتگرال است. فعالیت‌ها و ایده‌هایی که در این کاربرگ‌های Maple به تصویر کشیده شده‌اند، مفاهیمی را در محاسبات پیاده‌سازی شده در Maple منعکس می‌کنند. یک پیام آشکار برای خواننده وجود دارد که عوارض جانبی را به همراه دارد. با این حال ممکن است برای یک خواننده اثر جانبی پیام باشد و پیام عارضه جانبی! من قصد داشتم نمونه‌های استخراج شده از برنامه درسی مبتنی بر Maple خود را برای مخاطبانم قرار دهم تا پذیرش گسترده‌تری از مزایای ساختن یک سیستم جبر رایانه‌ای به عنوان مبنای یک برنامه درسی حساب دیفرانسیل و انتگرال تجدیدنظر شده را جلب کنم. با مثال هایی امیدوار بودم که \"درست\" استفاده از ابزارهای نرم افزاری برای آموزش و یادگیری حساب دیفرانسیل و انتگرال را نشان دهم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Modern software tools like Maple have the potential to alter radically the way mathematics is taught, learned, and done. Bringing such tools into the classroom during lectures, assignments, and examinations means that new ways oflooking at mathematics can becomepermanent fixtures ofthe curriculum. It is universal access that will make a software-based approach to mathematics become the norm. In 1988, with NSF funding under an III grant, I had the opportunity to bring Maple into the calculus classroom at Rose-Hulman Institute of Technology. Since then a new curriculum based on the availability ofcomputer algebra systems has evolved at RHIT and in my own courses. This volume contains a record of some of the insights gained into pedagogy using Maple in calculus. The activities and ideas captured in these Maple worksheets reflect concepts in calculus imple­ mented in Maple. There is an overt message to the reader that carries with it a side effect. However, it is possible that for one reader the side effect is the message and the message is the side effect! I had intended to put before my audience examples extracted from my Maple based curriculum to entice a wider acceptance ofthe benefits of making a computer algebra system become the basis of a revised calculus syllabus. By examples I had hoped to demonstrate the "rightness" of using software tools for teaching and learning calculus.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Basic Plotting....Pages 1-6
Parametric Equations....Pages 7-14
Optimization Problems....Pages 15-18
Interpolation....Pages 19-22
Conic Through Five Points....Pages 23-25
An Implicit Function....Pages 26-29
Inverse Functions....Pages 30-33
Partial Fraction Decomposition....Pages 34-37
Derivatives By Definition....Pages 38-42
Implicit Differentiation....Pages 43-43
Taylor Polynomials....Pages 44-48
Teaching the Definite Integral....Pages 49-54
Deriving Simpson’s Rule....Pages 55-56
Numerical Integration....Pages 57-61
Improper Integrals....Pages 62-67
Integration by Trigonometric Substitution....Pages 68-70
Integration by Parts....Pages 71-72
Integration by Parts Twice....Pages 73-75
Surface Area of a Solid of Revolution....Pages 76-79
A Separable Differential Equation....Pages 80-82
Newton’s Law of Cooling....Pages 83-84
Logistic Growth....Pages 85-87
L’Hôpital’s Rule....Pages 88-90
Lines and Planes....Pages 91-96
Curvature from Every Angle....Pages 97-132
The Lagrange Multiplier, Part One....Pages 133-139
The Lagrange Multiplier, Part Two....Pages 140-159
The Lagrange Multiplier, Part Three....Pages 160-162
Iterated Integration....Pages 163-166




نظرات کاربران