ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Elementary Analysis through Examples and Exercises

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل ابتدایی از طریق نمونه ها و تمرینات

Elementary Analysis through Examples and Exercises

مشخصات کتاب

Elementary Analysis through Examples and Exercises

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Kluwer Texts in the Mathematical Sciences 10 
ISBN (شابک) : 9789048145904, 9789401585897 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 328 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجزیه و تحلیل ابتدایی از طریق نمونه ها و تمرینات: تجزیه و تحلیل، ریاضیات محاسباتی و آنالیز عددی، کاربردهای ریاضیات، آمار برای مهندسی، فیزیک، علوم کامپیوتر، شیمی و علوم زمین



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Elementary Analysis through Examples and Exercises به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل ابتدایی از طریق نمونه ها و تمرینات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل ابتدایی از طریق نمونه ها و تمرینات



تصور اینکه کتاب تحلیل ابتدایی دیگری حاوی مطالبی باشد که از نظر برخی دیدگاه‌ها می‌تواند برای رشته‌ای که قبلاً به وفور از ادبیات برخوردار است، واجد شرایط جدید و مورد نیاز باشد، دشوار است. با این حال، برای درک تجزیه و تحلیل، با دانش آموز حساب دیفرانسیل و انتگرال در مقطع کارشناسی از طریق دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضی در حال بلوغ پیچیده، به نظر می رسد نیاز به مثال ها و تمرین ها یک عنصر ثابت برای تقویت درک عمیق تر ریاضی باشد. برای یک دانش آموز با استعداد ریاضی، بسیاری از مفاهیم ابتدایی در اولین برخوردشان واضح به نظر می رسند. با این حال، به اعتقاد نویسندگان، این درک را می توان با مجموعه ای از تمرینات هدایت شده که از به اصطلاح \"ابتدایی\" به شکل تا حدودی \"پیشرفته\" تر هدایت می شود عمیق تر کرد. بینش به مطالبی القا می شود که می توان از آنها استفاده کرد و در توسعه بعدی به کار برد. دانشجوی سال اول فارغ التحصیل که تلاش می کند وارد یک محیط تحقیقاتی شود، شروع به جستجوی برخی از حوزه های اصلی حل نشده در ادبیات ریاضی می کند. تصور این که در بسیاری از شرایط، فرمول‌بندی‌های ریاضی پیشرفته مسائل پیچیده، مستلزم حملاتی است که ممکن است تکنیک‌های ابتدایی نامیده شود، برای دانش‌آموز دشوار است. با این حال، اگر دانش‌آموزی از طریق مجموعه‌ای جدی از مثال‌ها و تمرین‌ها راهنمایی شده باشد، مطمئناً باید هر زمان که با آنها مواجه شد، ارتباط‌ها را ببیند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It is hard to imagine that another elementary analysis book would contain ma­ terial that in some vision could qualify as being new and needed for a discipline already abundantly endowed with literature. However, to understand analysis, be­ ginning with the undergraduate calculus student through the sophisticated math­ ematically maturing graduate student, the need for examples and exercises seems to be a constant ingredient to foster deeper mathematical understanding. To a talented mathematical student, many elementary concepts seem clear on their first encounter. However, it is the belief of the authors, this understanding can be deepened with a guided set of exercises leading from the so called "elementary" to the somewhat more "advanced" form. Insight is instilled into the material which can be drawn upon and implemented in later development. The first year graduate student attempting to enter into a research environment begins to search for some original unsolved area within the mathematical literature. It is hard for the student to imagine that in many circumstances the advanced mathematical formulations of sophisticated problems require attacks that draw upon, what might be termed elementary techniques. However, if a student has been guided through a serious repertoire of examples and exercises, he/she should certainly see connections whenever they are encountered.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Real numbers....Pages 1-44
Functions....Pages 45-81
Sequences....Pages 83-140
Limits of functions....Pages 141-180
Continuity....Pages 181-212
Derivatives....Pages 213-284
Graphs of functions....Pages 285-312
Back Matter....Pages 313-321




نظرات کاربران