ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An Accompaniment to Higher Mathematics

دانلود کتاب همراهی با ریاضیات عالی

An Accompaniment to Higher Mathematics

مشخصات کتاب

An Accompaniment to Higher Mathematics

دسته بندی: ریاضیات
ویرایش: Corrected 
نویسندگان:   
سری: Undergraduate Texts in Mathematics 
ISBN (شابک) : 0387946179, 9780387946177 
ناشر: Springer 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 211 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب همراهی با ریاضیات عالی: ریاضیات، ریاضیات عالی (مبانی)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب An Accompaniment to Higher Mathematics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همراهی با ریاضیات عالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همراهی با ریاضیات عالی

برای دانش‌آموزانی که آماده شرکت در اولین مبارزات خود برای درک و نوشتن اثبات‌ها و خواندن مستقل ریاضیات هستند، طراحی شده است، به عنوان یک متن تکمیلی در دوره‌های تحلیل واقعی مقدماتی، حساب پیشرفته، جبر انتزاعی یا توپولوژی مناسب است. این کتاب با جزئیات نحوه ساختن مثال‌ها و غیر مثال‌ها را برای کمک به درک یک قضیه یا تعریف جدید آموزش می‌دهد. این نشان می دهد که چگونه می توان طرح کلی یک برهان را در قالب قضیه کشف کرد و چگونه ساختارهای منطقی اشکالی را که ممکن است برهان ها داشته باشند تعیین می کنند. در سرتاسر متن، از خواننده می‌خواهد قبل از ادامه، مکث کند و روی یک مثال یا مشکل کار کند و دانش‌آموز را تشویق می‌کند تا موضوع مورد نظر را درگیر کند و از تلاش‌های ناموفق برای حل مشکلات درس بگیرد. این کتاب همچنین ممکن است به عنوان متن اصلی برای درس \"انتقال\" استفاده شود که شکاف بین حساب دیفرانسیل و انتگرال و ریاضیات عالی را پر می کند. کل با مجموعه‌ای از «آزمایشگاه‌ها» به پایان می‌رسد که در آن دانش‌آموزان می‌توانند مهارت‌های آموخته‌شده در فصل‌های قبلی در مورد نظریه مجموعه‌ها و تئوری تابع را تمرین کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Designed for students preparing to engage in their first struggles to understand and write proofs and to read mathematics independently, this is well suited as a supplementary text in courses on introductory real analysis, advanced calculus, abstract algebra, or topology. The book teaches in detail how to construct examples and non-examples to help understand a new theorem or definition; it shows how to discover the outline of a proof in the form of the theorem and how logical structures determine the forms that proofs may take. Throughout, the text asks the reader to pause and work on an example or a problem before continuing, and encourages the student to engage the topic at hand and to learn from failed attempts at solving problems. The book may also be used as the main text for a "transitions" course bridging the gap between calculus and higher mathematics. The whole concludes with a set of "Laboratories" in which students can practice the skills learned in the earlier chapters on set theory and function theory.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Examples....Pages 1-36
Informal Language and Proof....Pages 37-66
Formal Language and Proof....Pages 67-116
Laboratories....Pages 117-145
Back Matter....Pages 147-200




نظرات کاربران