دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [2 ed.] نویسندگان: U. P. Tietze, F. Förster (auth.), Prof. Dr. Uwe-Peter Tietze, PD Dr. Manfred Klika, Dr. Hans Wolpers (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783528167660, 9783322905680 ناشر: Vieweg+Teubner Verlag سال نشر: 2000 تعداد صفحات: 350 [364] زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 14 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Mathematikunterricht in der Sekundarstufe II: Band 1 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب درس ریاضیات در دوره متوسطه اول: جلد 1 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در قسمت اول کتاب، سؤالات آموزشی اساسی توضیح داده شده است.
نقطه شروع، پرسش از اهداف دروس ریاضی و توجیه آنهاست. چهار
فعالیت اساسی تدریس ریاضیات به تفصیل تجزیه و تحلیل می شود:
یادگیری، حل مسئله، کاربرد و مدل سازی، اثبات و استدلال. مسائل
آموزشی و یادگیری به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است.با بحث در
مورد درس ریاضیات مسئله محور و کاربردی و نوع، هدف و میزان
استفاده از رایانه، جنبه های اساسی بحث اصلاحی فعلی در مورد درس
ریاضی مطرح می شود. را در نظر بگیرید.
قسمت دوم درسهای تجزیه و تحلیل را به یک تحلیل آموزشی-روش
شناختی جامع می پردازد. سؤالات آموزشی اساسی که در بخش اول
توسعه یافته اند، اساس را تشکیل می دهند. هر دو بخش کتاب با
مثال ها و تمرین های متعدد ارائه شده است. تکالیف و مثالها
برای آسانتر کردن درک متن، تشویق به کار بیشتر، به عنوان ماده
تمرینی برای رویدادهای آموزشی در مرحله اول و دوم آموزش و ارائه
پیشنهادهایی برای دروس خاص طراحی شدهاند.
Im Teil I des Buches werden fachdidaktische Grundfragen
geklärt. Ausgangspunkt ist die Frage nach den Zielen im
Mathematikunterricht und deren Begründung. Vier
Grundtätigkeiten des Mathematikunterrichts werden einer
genauen Analyse unterzogen: Lernen, Problemlösen, Anwenden
und Modellbilden, Beweisen und Begründen. Lehr- und
Lernprobleme werden eingehend erörtert.Mit der Diskussion
eines problem- und anwendungsorientierten
Mathematikunterrichts und der Frage nach Art, Ziel und Umfang
des Rechnereinsatzes werden wesentlichen Gesichtspunkten der
aktuellen Reformdiskussion um den Mathematikunterricht
Rechnung getragen.
Teil II unterzieht den Analysisunterricht einer umfassenden
didaktisch-methodischen Analyse. Basis sind die in Teil I
entwickelten fachdidaktischen Grundfragen. Beide Teile des
Buches sind mit zahlreichen Beispielen und Aufgaben versehen.
Die Aufgaben und Beispiele sollen das Verständnis des Textes
erleichtern, zur Weiterarbeit anregen, als Übungsmaterial für
didaktische Veranstaltungen in der ersten und zweiten
Ausbildungsphase dienen und Anregungen für den konkreten
Unterricht geben.