ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum: Research, Theory, Practice, and Issues

دانلود کتاب به سوی برنامه درسی ریاضیات مدرسه بصری گرا: تحقیق، تئوری، عمل، و مسائل

Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum: Research, Theory, Practice, and Issues

مشخصات کتاب

Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum: Research, Theory, Practice, and Issues

دسته بندی: ریاضیات
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Mathematics Education Library 49 
ISBN (شابک) : 940070013X, 9789400700130 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 327 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب به سوی برنامه درسی ریاضیات مدرسه بصری گرا: تحقیق، تئوری، عمل، و مسائل: آموزش ریاضی، تجسم



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum: Research, Theory, Practice, and Issues به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به سوی برنامه درسی ریاضیات مدرسه بصری گرا: تحقیق، تئوری، عمل، و مسائل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به سوی برنامه درسی ریاضیات مدرسه بصری گرا: تحقیق، تئوری، عمل، و مسائل



داشتن یک نمایش بصری از یک شیء، مفهوم یا فرآیند ریاضی به چه معناست؟ کدام راهبردهای تجسم رشد در تفکر ریاضی، استدلال، تعمیم و دانش را پشتیبانی می کند؟ آیا دیدن ریاضی بدون فرهنگ است؟ چگونه اطلاعات به دست آمده از مطالعات در مورد موضوعات نابینا می تواند به ما در درک اهمیت رویکرد چندوجهی برای یادگیری ریاضیات کمک کند؟ برنامه درسی ریاضیات مدرسه بصری گرا، نظریه یکپارچه تجسم در یادگیری ریاضی مدرسه را از طریق مفهوم مدل سازی پیش رونده بررسی می کند. بر اساس تحقیقات طولی پژوهشی نویسنده در کلاس‌های ابتدایی و راهنمایی، این کتاب شرح تجربی قانع‌کننده‌ای از راه‌هایی ارائه می‌کند که در آن آموزش می‌تواند به طور موثر انتقال از تصاویر شخصی ساخته‌شده، هم از بیرون و هم مشتق‌شده از درون، به بصری ساختارمندتر را هماهنگ کند. بازنمایی در زمینه یک فعالیت ریاضی مبتنی بر فرهنگ اجتماعی. هم برای معلمان و هم برای محققان، بحث در مورد این موضوع در تاریخ حال حاضر است. فراگیر بودن ابزارهای فناورانه و فضاهای مجازی برای یادگیری و انجام ریاضیات، علاقه ذینفعان مربوط به نقش ریاضیات را در این زمینه ها برانگیخته است. این کتاب با پیش‌گویی درباره تأملات نویسنده درباره مطالعات تصویری گذشته و حال در آموزش ریاضی آغاز می‌شود. در هفت فصل باقی مانده، تجسم از نظر نقش آن در ایجاد پیشرفت در نمادسازی ریاضی، ربودن، تعمیم الگو، و نمودارسازی دنبال می‌شود. به سوی برنامه درسی ریاضیات مدرسه بصری گرا، مسائل پیرامون تجسم را از دید معلم-پژوهشگر کلاس درس می بیند. از یافته‌هایی در داخل و خارج از آموزش ریاضیات استفاده می‌کند که به پزشکان و محققان کمک می‌کند تا درک بهتری از معنای تجربه لذت‌بخش پدیده معکوس بصری/ نمادین - یعنی دیدن امر بصری در امر نمادین و امر نمادین در بصری به دست آورند. \"


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What does it mean to have a visual representation of a mathematical object, concept, or process? What visualization strategies support growth in mathematical thinking, reasoning, generalization, and knowledge? Is mathematical seeing culture-free? How can information drawn from studies in blind subjects help us understand the significance of a multimodal approach to learning mathematics? Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum explores a unified theory of visualization in school mathematical learning via the notion of progressive modeling. Based on the author’s longitudinal research investigations in elementary and middle school classrooms, the book provides a compelling empirical account of ways in which instruction can effectively orchestrate the transition from personally-constructed visuals, both externally-drawn and internally-derived, into more structured visual representations within the context of a socioculturally grounded mathematical activity. Both for teachers and researchers, a discussion of this topic is relevant in the history of the present. The ubiquity of technological tools and virtual spaces for learning and doing mathematics has aroused interest among concerned stakeholders about the role of mathematics in these contexts. The book begins with a prolegomenon on the author’s reflections on past and present visual studies in mathematics education. In the remaining seven chapters, visualization is pursued in terms of its role in bringing about progressions in mathematical symbolization, abduction, pattern generalization, and diagrammatization. Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum views issues surrounding visualization through the eyes of a classroom teacher-researcher; it draws on findings within and outside of mathematics education that help practitioners and scholars gain a better understanding of what it means to pleasurably experience the symmetric visual/symbolic reversal phenomenon – that is, seeing the visual in the symbolic and the symbolic in the visual."



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-19
Visualization and Progressive Schematization: Framing the Issues....Pages 21-58
Visual Roots of Mathematical Cognitive Activity....Pages 59-97
Visual Roots of Mathematical Symbols....Pages 99-143
Visuoalphanumeric Representations in Pattern Generalization Activity....Pages 145-197
Visual Thinking and Diagrammatic Reasoning....Pages 199-240
Cultural and Blind-Specific Issues and Implications to Visual Thinking in Mathematics....Pages 241-268
Instructional Implications: Toward Visual Thinking in Mathematics....Pages 269-286
Back Matter....Pages 287-316




نظرات کاربران