ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Capacity Options for Revenue Management: Theory and Applications in the Air Cargo Industry

دانلود کتاب گزینه های ظرفیت برای مدیریت درآمد: تئوری و کاربردها در صنعت بار هوایی

Capacity Options for Revenue Management: Theory and Applications in the Air Cargo Industry

مشخصات کتاب

Capacity Options for Revenue Management: Theory and Applications in the Air Cargo Industry

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems 575 
ISBN (شابک) : 9783540344193, 9783540344209 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 207 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب گزینه های ظرفیت برای مدیریت درآمد: تئوری و کاربردها در صنعت بار هوایی: تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم گیری، تولید/تدارکات، بازاریابی، تدارکات، بهینه سازی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Capacity Options for Revenue Management: Theory and Applications in the Air Cargo Industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گزینه های ظرفیت برای مدیریت درآمد: تئوری و کاربردها در صنعت بار هوایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گزینه های ظرفیت برای مدیریت درآمد: تئوری و کاربردها در صنعت بار هوایی



مسلماً مشکل اصلی در تحقیق و مدیریت عملیات (OR/MS) که توسط کسب و کار الکترونیکی به آن پرداخته می شود، هماهنگی بهتر عرضه و تقاضا، از جمله کشف قیمت و کاهش هزینه های مبادله تعاملات خریدار و فروشنده است. در صنایع سرمایه بر مانند محموله هوایی، هزینه های اضافی ظرفیت مازاد و هزینه های فرصت ناشی از ظرفیت کم استفاده از عوامل مهمی است که باعث رشد مبادلات برای بهبود هماهنگی تقاضا و عرضه از طریق طرح های کسب و کار الکترونیکی شده است. . هلرمن در پایان نامه خود به یکی از جالب‌ترین جنبه‌های این تکامل برای OR/MS، توسعه موازی بازارهای بلندمدت و کوتاه‌مدت برای ظرفیت و خروجی، همراه با طیف وسیعی از گزینه‌ها و تعهدات ?xed (به عنوان مثال. قراردادها به عنوان سازوکارهای اساسی پشتیبان معاملات. این یک موضوع جذاب برای تحقیقات OR/MS بوده است، زیرا بر اساس چارچوب قدرتمند گزینه های واقعی استوار است، در حالی که مستقیماً به تصمیمات عملیات کلیدی (برنامه ریزی ظرفیت، طراحی شبکه، کارکنان، مسیریابی، نگهداری و غیره) متصل می شود. تجهیزات و فناوری هایی که خروجی آنها در کانون توجه قراردادها است. از منظر عمل، استفاده یکپارچه از این مکانیسم‌های قراردادی مبتنی بر اینترنت، همانطور که توسط مبادلات B2B جدید تسهیل می‌شود، فرصتی برای بهبود بیشتر عملکرد زنجیره تامین و بهره‌وری دارایی‌های سرمایه‌ای است. همانطور که هلرمن خاطرنشان می کند، یکی از ویژگی های اصلی B2B برای صنایع سرمایه بر - صنایع این است که قراردادها باید قبل از تحویل واقعی انجام شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Arguably the central problem in Operations Research and Management S- ence (OR/MS) addressed by e-business is better coordination of supply and demand, including price discovery and reduction of transaction costs of buyer-seller interactions. In capital-intensive industries like air cargo, the out-of-pocket costs of excess capacity and the opportunity costs of underu- lized capacity have been important factors driving the growth of exchanges for improving demand and supply coordination through e-business pl- forms. Hellermann addresses in his dissertation one of the most interesting - pects of this evolution for OR/MS, the parallel development of long-term and short-term markets for capacity and output, accompanied by a range of option and ?xed-commitment (i. e. , forward) contracts as the basic mec- nisms supporting transactions. This has been a fascinating topic for OR/MS research because it builds on the powerful framework of real options, while connecting directly to key operations decisions (capacity planning, network design, staf?ng, routing, maintenance, and so forth) of the equipment and technologies whose output is the focus of contracts. From the perspective of practice, the integrated use of these Internet-based contracting mechanisms, as facilitated by new B2B exchanges, represents an opportunity for further improving supply chain performance and capital asset productivity. As Hellermann notes, a central feature of B2B for capital-intensive - dustries is that contracting needs to take place well in advance of actual delivery.



فهرست مطالب

Introduction....Pages 1-3
Capacity Agreements in the Air Cargo Industry....Pages 5-20
Literature Review on Supply Contracting and Revenue Management....Pages 21-51
Capacity-Option Pricing Model....Pages 53-68
Model Results and Comparative Statics....Pages 69-126
Model Extensions: Distribution of Profits, Correlations, and Overbooking....Pages 127-146
Application Case Study in the Air Cargo Industry....Pages 147-159
Managerial Implications and Conclusion....Pages 161-166




نظرات کاربران