ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The New Corporate Philanthropy: How Society and Business Can Profit

دانلود کتاب بشردوستی شرکتی جدید: چگونه جامعه و تجارت می توانند سود ببرند

The New Corporate Philanthropy: How Society and Business Can Profit

مشخصات کتاب

The New Corporate Philanthropy: How Society and Business Can Profit

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781461329060, 9781461329046 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1979 
تعداد صفحات: 311 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The New Corporate Philanthropy: How Society and Business Can Profit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بشردوستی شرکتی جدید: چگونه جامعه و تجارت می توانند سود ببرند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بشردوستی شرکتی جدید: چگونه جامعه و تجارت می توانند سود ببرند



من را شگفت زده می کند که این کتاب زودتر نوشته نشده است، اما خوشحالم که اینطور نبود. اگر چنین بود، فرانک کخ احتمالاً خلاء موجود را حس نمی کرد و این کتاب کاربردی به وجود نمی آمد. من می خواهم تاکید کنم عملی است. این کتاب به شیوه‌ای جامع و مهمتر از آن-عملی توضیح می‌دهد که چگونه هر شرکتی می‌تواند حمایت مالی، استعدادهای کارکنان و سایر منابع خود را برای ایجاد تأثیر معنادار بر جامعه مختل کند. من یکی از آن دسته از مدیران شرکتی هستم که معتقدم یک کسب و کار مسئولیت دارد که چنین تأثیری بگذارد. برادرم پیتر موافق است. پدر و عموی ما برای ما الگو بودند و این سنت به عموهای بزرگ ما و عموی آنها، خود لوی اشتراوس برمی گردد. برای بیش از 125 سال Levi Strauss & Co نشان داده است که مسئولیت اجتماعی یک تجارت خوب است و در سال های اخیر با رشد پویا نیز سازگار است. ما به آن سنت و آنچه که تولید کرد افتخار می کنیم، اما فکر می کنم دوران مدرن مسئولیت اجتماعی یا شهروندی شرکتی در Levi's در سال 1968 با همکاری من با اتحاد ملی بازرگانان انگیزه خود را به دست آورد. آنجا بود که دیدم شرکت‌های دیگر چه می‌کنند: روش‌های نوآورانه برای آموزش، حمل‌ونقل، ایجاد شغل. این چشمان من را به حوزه‌هایی باز کرد که کسب‌وکار می‌تواند در آن‌ها مشارکت داشته باشد، حوزه‌هایی که قبلاً هرگز به‌عنوان مسئولیت‌های تجاری فکر نمی‌کردم-حتی حوزه‌هایی که می‌تواند تأثیر داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Somehow it surprises me that this book wasn't written earlier, but I'm glad it wasn't. If it had been, Frank Koch probably wouldn't have sensed the vacuum that has existed, and this practical book wouldn't have come to be. I'd like to stress practical. The book describes in a comprehensive and-more importantly-practical way how every corporation can mar­ shal its financial support, employee talents, and other resources to make a meaningful impact on society. I happen to be one of those corporate executives who believes that a business has a responsibility to make such an impact. My brother Peter agrees. Our father and uncle set an example for us, and the tradition goes back to our great uncles and their uncle, Levi Strauss himself. For more than 125 years Levi Strauss & Co. has shown that social responsibil­ ity is good business and, in recent years, that it is also compatible with dynamic growth. We are proud of that tradition and what it produced, but 1 think the modern era of social responsibility or corporate citizenship at Levi's got its impetus in 1968 with my association with the National Alliance of Businessmen. It was there that I saw what other companies were doing: innovative ways to train, to transport, to provide jobs. It opened my eyes to areas in which business could become involved, areas I never before thought of as business responsibilities-even areas where it could have an impact.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Front Matter....Pages 1-1
Corporate Giving: The Untapped Potential....Pages 3-11
A Strategy for Corporate Giving and Community Involvement....Pages 12-22
Corporate Disclosure: Let the Sun Shine In....Pages 23-33
Organizing for Effective Giving....Pages 34-41
Proposal Evaluation: Impulse, Habit, or Reason....Pages 42-46
Employee Involvement: A Rich but Underutilized Resource....Pages 47-57
Fifteen Ways to Provide Valuable Support without Making a Cash Contribution....Pages 58-67
Helping Nonprofits to Be Managed More Effectively....Pages 68-82
How Corporate Executives Can Be More Effective Board Members of Nonprofit Organizations....Pages 83-91
United Giving: The Only Way to Fly?....Pages 92-99
Front Matter....Pages 101-101
Aid to Education: A Solemn Duty....Pages 103-123
Free Enterprise: Should Business Support Those Who Don’t Support the System?....Pages 124-140
Helping Minorities: Education, Jobs, and Housing....Pages 141-157
Support for Women’s Causes....Pages 158-171
Family Planning: Parenthood by Choice—Not by Chance....Pages 172-180
Addiction Research and Treatment....Pages 181-193
Employment: Looking for New Ways to Work....Pages 194-201
Environment and Ecology....Pages 202-214
Common Ground: A Community Garden on Company Land....Pages 215-230
Better Transit Systems for Work Trips....Pages 231-239
Front Matter....Pages 101-101
Support of the Arts: Fastest Growing Area of Corporate Philanthropy....Pages 240-256
Public Television: Vital Communications and Cultural Need....Pages 257-267
International Assistance: Several Projects in Latin America....Pages 268-286
Human Rights and a Peaceful World....Pages 287-294
Back Matter....Pages 295-305




نظرات کاربران