ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Neue Informations- und Kommunikationstechnologien in der Marktforschung: Informationstagung 18. Januar 1983, Frankfurt veranstaltet vom Gottlieb Duttweiler Institut für wirtschaftliche und soziale Studien Rüschlikon-Zürich

دانلود کتاب فن آوری های جدید اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات بازار: کنفرانس اطلاعات 18 ژانویه 1983 ، فرانکفورت توسط موسسه مطالعات اقتصادی و اجتماعی گوتلیب دوتوییلر Rüschlikon-Zürich برگزار شد

Neue Informations- und Kommunikationstechnologien in der Marktforschung: Informationstagung 18. Januar 1983, Frankfurt veranstaltet vom Gottlieb Duttweiler Institut für wirtschaftliche und soziale Studien Rüschlikon-Zürich

مشخصات کتاب

Neue Informations- und Kommunikationstechnologien in der Marktforschung: Informationstagung 18. Januar 1983, Frankfurt veranstaltet vom Gottlieb Duttweiler Institut für wirtschaftliche und soziale Studien Rüschlikon-Zürich

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Betriebs- und Wirtschaftsinformatik 9 
ISBN (شابک) : 9783540129066, 9783642932564 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 172 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فن آوری های جدید اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات بازار: کنفرانس اطلاعات 18 ژانویه 1983 ، فرانکفورت توسط موسسه مطالعات اقتصادی و اجتماعی گوتلیب دوتوییلر Rüschlikon-Zürich برگزار شد: سیستم های اطلاعات کسب و کار، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Neue Informations- und Kommunikationstechnologien in der Marktforschung: Informationstagung 18. Januar 1983, Frankfurt veranstaltet vom Gottlieb Duttweiler Institut für wirtschaftliche und soziale Studien Rüschlikon-Zürich به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فن آوری های جدید اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات بازار: کنفرانس اطلاعات 18 ژانویه 1983 ، فرانکفورت توسط موسسه مطالعات اقتصادی و اجتماعی گوتلیب دوتوییلر Rüschlikon-Zürich برگزار شد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فن آوری های جدید اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات بازار: کنفرانس اطلاعات 18 ژانویه 1983 ، فرانکفورت توسط موسسه مطالعات اقتصادی و اجتماعی گوتلیب دوتوییلر Rüschlikon-Zürich برگزار شد

رسانه‌های الکترونیکی جدید، پیشرفت‌ها در زمینه پردازش داده‌های الکترونیکی، و افزایش کاربرپسند بودن نرم‌افزار، چشم‌انداز جدیدی را برای تحقیقات بازار در جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها باز می‌کند. کنفرانس اطلاعاتی "فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در تحقیقات بازار" موسسه مطالعات اقتصادی و اجتماعی گوتلیب دوت وایلر، راشلیکون زوریخ، در 18 ژانویه 1983 در فرانکفورت/ماین، با هدف اشاره به این گرایش ها به سمت صنعتی، تجاری بود. و شرکت های خدماتی به موقع، نشان دادن راه های جدید، گزارش تجربیات قبلی و شفاف سازی حدود قانون حفاظت از داده ها، روش های کاری این شرکت ها، فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات را ارائه و شانس ها و ریسک های آنها را تحلیل کرد. این جلد شامل ارائه های اصلاح شده این کنفرانس اطلاعاتی است. مایلیم از نویسندگان برای تمایل به همکاری، پیشنهادات و راهنمایی های متعددشان تشکر کنیم.از Dipl.-Kfm تشکر ویژه داریم. هلموت گیر (گروه بازاریابی، دانشگاه اسن GHS) به دلیل مشارکت او در مرحله مفهوم، اما به ویژه در انجام ویرایش و آماده سازی برای چاپ. مایلیم از خانم الن پاتر برای رسیدگی دقیق به مدارک تشکر کنیم. ورنر آ. مولر برای همکاری خوب. زوریخ، اسن در دسامبر 1983 Dipl.-Ing. پروفسور Michael Braune-Krickau، دکتر. مؤسسه یواخیم زنتس گوتلیب دوتوایلر دانشگاه اسن GHS محتویات T E R E R T E I C H N I S v ..................................


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die neuen elektronischen Medien, die Entwicklungen auf dem Gebiet der elektronischen Datenverarbeitung, die zunehmende Benutzerfreund­ lichkeit der Software eroffnen der Marktforschung neue Perspektiven in der Datengewinnung und der Datenanalyse. Di e Informa t ions tagung "Neue I n forma t ions - und Komnun i ka t ions techno­ logien in der Marktforschung" des Gottlieb Duttweiler-Instituts Institut fur wirtschaftliche und soziale Studien, Ruschlikon-Zurich, die am 18. Januar 1983 in Frankfurt/Main stattfand, hatte zum Ziel, Industrie-, Handels- und Dienstleistungsunternehmen rechtzeitig auf diese Tendenzen- hinzuweisen, neue Wege aufzuzeigen, uber bisherige Erfahrungen zu berichten und datenschutzrechtl iche Grenzen zu kla­ reno In Kurzreferaten, Fallstudien, Prasentationen und Diskussionen wurden die Arbeitsweise der neuen Informations- und Kommunikations­ technologien vorgestellt, ihre Chancen und Risiken analysiert. Die uberarbeiteten Referate dieser Informationstagung enthalt der vor­ liegende Band. Den Autoren danken wir fur ihre Kooperationsbereitschaft, ihre zahl­ re i chen Anregungen und Hi nwe i se. Unser besonderer Dank gil t Herrn Dipl.-Kfm. Helmut Gier (Fachgebiet Marketing, Universitat Essen GHS) fur seine Mitwirkung in der Konzeptionsphase, insbesondere aber bei der Durchfuhrung der Redaktion und der Druckvorbereitung. Frau Ellen Potter danken wir fur die sorgfaltige Erledigung der Schreibarbei­ ten. Schlief3lich mochten wir nicht versaumen, dem Springer-Verlag, insbesondere Herrn Dr. Werner A. MUller fur die gute Zusammenarbeit zu danken. Zurich, Essen im Dezember 1983 Dipl.-Ing. Michael Braune-Krickau Professor Dr. Joachim Zentes Gottlieb Duttweiler-Institut Universitat Essen GHS I N HAL T S V E R Z E I C H N I S v ..................................



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-VII
Technologiedynamik und Marktforschung....Pages 1-17
Scanning: Elektronische Handels- und Konsumentenpanels....Pages 18-41
Interview-Computer Rechnergestützte Datenerhebung....Pages 42-66
Bildschirmtext: Möglichkeiten der On-Line-Marktforschung....Pages 67-83
Externe Datenbanken: Neue Ansätze der Sekundärmarktforschung....Pages 84-104
Interaktive Methodenbanken: Benutzerfreundliche Datenanalyse in der Marktforschung....Pages 105-124
Entscheidungsunterstützungssysteme: Von der Information zur Aktion....Pages 125-141
Die Juristische Bedeutung des Staatsvertrages über Bildschirmtext für Wissenschaft und Forschung in Einer Freien Gesellschaft: Der Anfang vom ende im Namen des Datenschutzes? - Eine Darstellung des Datenschutzrechts für die Umfrageforschung -....Pages 142-164
Back Matter....Pages 165-168




نظرات کاربران