ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing Aspects of International Business

دانلود کتاب جنبه های بازاریابی تجارت بین المللی

Marketing Aspects of International Business

مشخصات کتاب

Marketing Aspects of International Business

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Nijenrode Studies in Business 7 
ISBN (شابک) : 9789401089906, 9789400956469 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 249 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جنبه های بازاریابی تجارت بین المللی: علوم تجارت/مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing Aspects of International Business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جنبه های بازاریابی تجارت بین المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جنبه های بازاریابی تجارت بین المللی



روش‌های قدیمی خراب می‌شوند، زمان‌ها تغییر می‌کنند و زندگی جدید از خرابه‌ها شکوفا می‌شود. فردریش شیلر این سخنان یک شاعر بزرگ بیانگر یک واقعیت اساسی زندگی است - اجتناب ناپذیر بودن تغییر. اگر از بازاریابان خواسته می شد که آینده را تصور کنند، آنها در پاسخ به این سوال که کل جهان درگیر یک انقلاب انسانی است که مانند هیچ انقلاب دیگری در تاریخ وجود نداشته است، دریغ نمی کنند. تغییراتی که هم اکنون در کشورهای توسعه یافته صنعتی و کشورهای در حال توسعه رخ می دهد، نشانه ای از مشکلات، چالش ها و فرصت های پیش روی رشد و توسعه اقتصادی آینده است. شاید بارزترین ویژگی این تغییر وابستگی اقتصادی فزاینده همه ملت ها باشد. امروزه اشاره به این نکته که مشکلات و فرصت های هر ملتی در هر جایی اکنون مشکلات و فرصت های هر ملتی در همه جا است، کاملاً غیر ضروری به نظر می رسد. این وابستگی متقابل اقتصادی و تجاری در مقیاس جهانی، بدون توجه به اینکه بخواهیم آن را بپذیریم، واقعیت جدید است. وظیفه پیش روی همه مدیران شرکت، سازگاری با این واقعیت تجاری بین المللی جدید است. همچنین آنها را ملزم می کند که نقش رهبری را در کمک به افراد همه ملت ها برای آگاهی بیشتر و بیشتر از نیاز متقابل خود به محصولات و خدمات دیگران بر عهده بگیرند. امروزه هر شرکتی، چه محدود به یک کشور باشد و چه نباشد، در این محیط تجاری بین‌المللی پویا، در حال تغییر، فعالیت می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The old ways break down, times change, and new life blossoms from the ruins. Frederich Schiller These words of a great poet express a basic fact of life-the inevitability of change. If marketers were asked to envision the future, they would not hesitate to answer that the entire globe is involved in a human revolution like no other in history. The changes now taking place, in both industrially developed and developing nations, are indications of the problems, chal­ lenges, and opportunities confronting future economic growth and development. Perhaps the most prominent characteristic of this change is the growing economic interdependence of all nations. Today it seems quite unnecessary to point out that any nation's problems and opportunities anywhere are now every nation's problems and opportunities everywhere. This economic and business interdependence on a global scale is the new reality, regardless of whether we want to accept it. The task ahead for all corporate managers becomes one of adapting to this new international business reality. It also requires them to assume the leadership role in helping individuals of all nations to become more and more aware of their mutual need for another's products and services. Today every corporation, whether confined within one nation or not, operates in this dynamic, changing, international business environment.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
International Marketing: Past, Present, and Future....Pages 1-14
International Marketing as Part of the Marketing Process....Pages 15-24
International Business Theory and Marketing Theory: Elements for International Marketing Theory Building....Pages 25-57
The Role of Economies of Scale in International Marketing....Pages 59-72
The Regulation of Advertising around the World in the 1980s and Beyond: Precipitating Circumstances, Motivations, and Forces....Pages 73-83
Have Technological Developments Made Current International Marketing Practices/Strategies Obsolete?....Pages 85-94
Marketing: The Missing Link in Economic Development....Pages 95-117
The Foreign Orientation of Management as a Central Construct in Export-Centered Decision-Making Processes....Pages 119-141
International Marketing Planning: An Iconoclastic View....Pages 143-164
Export Marketing Channels: Some Theoretical Considerations....Pages 165-182
Global Strategy and the Control of Market Subsidiaries....Pages 183-193
International Marketing in the 1980s and Beyond: Research Frontiers....Pages 195-216
Back Matter....Pages 217-242




نظرات کاربران