دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dr. Harald Wachenfeld (auth.)
سری: Konsum und Verhalten 13
ISBN (شابک) : 9783790803723, 9783642468964
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg
سال نشر: 1987
تعداد صفحات: 430
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 15 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفتار و بازاریابی در اوقات فراغت: مبانی بازاریابی برای فعالیت های اوقات فراغت: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Freizeitverhalten und Marketing: Grundlagen des Marketing für Freizeitangebote به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رفتار و بازاریابی در اوقات فراغت: مبانی بازاریابی برای فعالیت های اوقات فراغت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بر اساس مفهومی از رفتار اوقات فراغت مرتبط با مصرف، استراتژی های بازاریابی منتخب برای بازار اوقات فراغت مورد بحث قرار می گیرد. یک چارچوب نظری مستقل توسعه یافته با نتایج تجربی حاصل از تحقیقات چند رشته ای اوقات فراغت و مصرف کننده پر شده است تا در نهایت به مدیر بازاریابی فعال در بازار اوقات فراغت کمک های تصمیم گیری برای توسعه و اجرای موفقیت آمیز توسعه بازار و درازمدت ارائه دهد. استراتژی های کشت بازار آنچه در مورد این کتاب ویژه است، تجزیه و تحلیل سیستماتیک شرایط عرضه و تقاضا در بازار اوقات فراغت است که از آن می توان ویژگی های یک سیاست بازاریابی خاص برای این بازار را استخراج کرد. هدف الف) ارائه رفتار اوقات فراغت (مصرف کننده) به عنوان علت و محتوای رفتار مصرف کننده و ب) کمک به ارائه دهندگان بازار اوقات فراغت در حل وظیفه استراتژیک خود در توسعه و بازاریابی فعالیت های اوقات فراغت است که نیازهای آنها را از طریق مصرف کننده برطرف می کند. از نظر اقتصادی و از نظر این شرکت امیدوارکننده هستند. به این ترتیب، خریدار/خواننده می تواند اطلاعات جامعی در مورد موضوع جاری به دست آورد. این کار تلاش برای تحقیق شما را کاهش می دهد و کمک های ارزشمندی برای تصمیم گیری برای تمرین ارائه می دهد.
Auf der Grundlage einer Konzeption des konsumrelevanten Freizeitverhaltens werden ausgewählte Marketingstrategien für den Freizeitmarkt behandelt. Ein eigenständig entwickelter, theoretischer Bezugsrahmen wird mit empirischen Ergebnissen der multidisziplinären Freizeit- und Konsumforschung aufgefüllt, um letztlich dem auf dem Freizeitmarkt tätigen Marketing-Manager Entscheidungshilfen für die Entwicklung und Umsetzung langfristig erfolgreicher Markterschließungs- und Marktbearbeitungsstrategien bereitzustellen. Das Besondere an diesem Buch ist eine systematische Analyse jener Gegebenheiten von Angebot und Nachfrage auf dem Freizeitmarkt, aus denen sich die Eigenheiten einer spezifischen Marketingpolitik für diesen Markt ableiten lassen. Das Ziel besteht darin, a) das Freizeitverhalten (der Nachfrager) als Anlaß und Inhalt des Konsumentenverhaltens darzustellen und b) den Freizeitmarktanbietern bei der Lösung ihrer strategischen Aufgabe zu helfen, aus Konsumentensicht bedürfnisgerechte und aus Unternehmenssicht wirtschaftlich erfolgversprechende Freizeitangebote zu entwickeln und zu vermarkten. Somit kann sich der Käufer/Leser über ein aktuelles Thema umfassend informieren. Die Arbeit reduziert den Aufwand für eigene Forschungsrecherchen und bietet wertvolle Entscheidungshilfen für die Praxis.
Front Matter....Pages I-XVIII
Grundlagen der Untersuchung....Pages 1-24
Freizeitmarkt und Freizeitforschung....Pages 25-86
Konzept des Konsumrelevanten Freizeitverhaltens....Pages 87-236
Ausgewählte Marketingstrategien Für Freizeitangebote....Pages 237-335
Back Matter....Pages 336-414