ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Freizeitverhalten und Marketing: Grundlagen des Marketing für Freizeitangebote

دانلود کتاب رفتار و بازاریابی در اوقات فراغت: مبانی بازاریابی برای فعالیت های اوقات فراغت

Freizeitverhalten und Marketing: Grundlagen des Marketing für Freizeitangebote

مشخصات کتاب

Freizeitverhalten und Marketing: Grundlagen des Marketing für Freizeitangebote

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Konsum und Verhalten 13 
ISBN (شابک) : 9783790803723, 9783642468964 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1987 
تعداد صفحات: 430 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رفتار و بازاریابی در اوقات فراغت: مبانی بازاریابی برای فعالیت های اوقات فراغت: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Freizeitverhalten und Marketing: Grundlagen des Marketing für Freizeitangebote به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار و بازاریابی در اوقات فراغت: مبانی بازاریابی برای فعالیت های اوقات فراغت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتار و بازاریابی در اوقات فراغت: مبانی بازاریابی برای فعالیت های اوقات فراغت

بر اساس مفهومی از رفتار اوقات فراغت مرتبط با مصرف، استراتژی های بازاریابی منتخب برای بازار اوقات فراغت مورد بحث قرار می گیرد. یک چارچوب نظری مستقل توسعه یافته با نتایج تجربی حاصل از تحقیقات چند رشته ای اوقات فراغت و مصرف کننده پر شده است تا در نهایت به مدیر بازاریابی فعال در بازار اوقات فراغت کمک های تصمیم گیری برای توسعه و اجرای موفقیت آمیز توسعه بازار و درازمدت ارائه دهد. استراتژی های کشت بازار آنچه در مورد این کتاب ویژه است، تجزیه و تحلیل سیستماتیک شرایط عرضه و تقاضا در بازار اوقات فراغت است که از آن می توان ویژگی های یک سیاست بازاریابی خاص برای این بازار را استخراج کرد. هدف الف) ارائه رفتار اوقات فراغت (مصرف کننده) به عنوان علت و محتوای رفتار مصرف کننده و ب) کمک به ارائه دهندگان بازار اوقات فراغت در حل وظیفه استراتژیک خود در توسعه و بازاریابی فعالیت های اوقات فراغت است که نیازهای آنها را از طریق مصرف کننده برطرف می کند. از نظر اقتصادی و از نظر این شرکت امیدوارکننده هستند. به این ترتیب، خریدار/خواننده می تواند اطلاعات جامعی در مورد موضوع جاری به دست آورد. این کار تلاش برای تحقیق شما را کاهش می دهد و کمک های ارزشمندی برای تصمیم گیری برای تمرین ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Auf der Grundlage einer Konzeption des konsumrelevanten Freizeitverhaltens werden ausgewählte Marketingstrategien für den Freizeitmarkt behandelt. Ein eigenständig entwickelter, theoretischer Bezugsrahmen wird mit empirischen Ergebnissen der multidisziplinären Freizeit- und Konsumforschung aufgefüllt, um letztlich dem auf dem Freizeitmarkt tätigen Marketing-Manager Entscheidungshilfen für die Entwicklung und Umsetzung langfristig erfolgreicher Markterschließungs- und Marktbearbeitungsstrategien bereitzustellen. Das Besondere an diesem Buch ist eine systematische Analyse jener Gegebenheiten von Angebot und Nachfrage auf dem Freizeitmarkt, aus denen sich die Eigenheiten einer spezifischen Marketingpolitik für diesen Markt ableiten lassen. Das Ziel besteht darin, a) das Freizeitverhalten (der Nachfrager) als Anlaß und Inhalt des Konsumentenverhaltens darzustellen und b) den Freizeitmarktanbietern bei der Lösung ihrer strategischen Aufgabe zu helfen, aus Konsumentensicht bedürfnisgerechte und aus Unternehmenssicht wirtschaftlich erfolgversprechende Freizeitangebote zu entwickeln und zu vermarkten. Somit kann sich der Käufer/Leser über ein aktuelles Thema umfassend informieren. Die Arbeit reduziert den Aufwand für eigene Forschungsrecherchen und bietet wertvolle Entscheidungshilfen für die Praxis.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVIII
Grundlagen der Untersuchung....Pages 1-24
Freizeitmarkt und Freizeitforschung....Pages 25-86
Konzept des Konsumrelevanten Freizeitverhaltens....Pages 87-236
Ausgewählte Marketingstrategien Für Freizeitangebote....Pages 237-335
Back Matter....Pages 336-414




نظرات کاربران