ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Practical Handbook of CUSTOMER SERVICE OPERATIONS

دانلود کتاب کتابچه راهنمای عملی عملیات خدمات رسانی به مشتری

Practical Handbook of CUSTOMER SERVICE OPERATIONS

مشخصات کتاب

Practical Handbook of CUSTOMER SERVICE OPERATIONS

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780874080490, 9781461316459 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1989 
تعداد صفحات: 572 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتابچه راهنمای عملی عملیات خدمات رسانی به مشتری: علوم تجارت/مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Practical Handbook of CUSTOMER SERVICE OPERATIONS به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتابچه راهنمای عملی عملیات خدمات رسانی به مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتابچه راهنمای عملی عملیات خدمات رسانی به مشتری



حتی معمولی‌ترین خواننده‌ای که صفحات این کتاب را ورق می‌زند به سرعت متوجه می‌شود که این افکار یک فرد روی کاغذ نیست، بلکه هم افزایی بسیاری از افراد است. هربرت گولر از American Cyanamid و کیت اسلیتر از جانز-مانویل، که دومی اکنون بازنشسته شده است، مطمئناً درخشان‌ترین ستاره‌های کهکشان خدمات مشتری خاص من هستند. آنها نزدیک به دو دهه است که منبع اطلاعات، متفکران و مبتکران فکر، دوستان و هم ایمانان بوده اند. بدون تشویق و الهاماتی که آنها به من دادند، این کتاب بسیار کوتاهتر و به مراتب کمتر مرتبط خواهد بود. در سال 1984، شرکت من به هرب و کیث جایزه ویژه "پاترون سنت" را اهدا کرد. به اندازه کافی برای آنچه که آنها برای من شخصاً و از طریق من به حوزه مدیریت خدمات مشتری که در آن به عنوان ویراستار و معلم ایده ها و راهنمایی ها را منتشر می کنم، نمی گوید. چند سال پیش، انجمن‌های مدیریت آمریکا از من خواستند که یک سری سمینارها را در مورد مدیریت خدمات مشتری در ایالات متحده و کانادا مدیریت کنم. از طریق این فعالیت، با افراد شگفت انگیز زیادی آشنا شدم که در بسیاری از موارد بیشتر از اینکه به آنها یاد دادم، به من یاد دادند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Even the most casual reader leafing through the pages of this book will quickly realize that it is not the thoughts of one indi­ vidual set down on paper, but rather the synergism of many people. Herbert Goeler of American Cyanamid and Keith Slater of Johns-Manville, the latter now retired, are certainly the brightest stars in my particular customer service galaxy. They have been well-springs of information, thinkers and thought­ starters, friends and fellow-believers, for almost two decades. Without the encouragement and inspiration they gave me, this book would be much shorter and far less relevant. In 1984, my firm presented Herb and Keith with our special "Patron Saint" Award; it doesn't say nearly enough for what they have meant to me personally and, through me, to the field of customer service management where I disseminate ideas and guidance as an editor and teacher. Some years ago, the American Management Associations asked me to chair a series of seminars on Customer Service Management in the U. S. and Canada. Through this activity I met many wonderful people who in many cases taught me more than I taught them.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Customer Service is.......Pages 1-13
What is a Customer?....Pages 15-25
The Customer Service Mission....Pages 27-44
The Customer Service Department: Organization and Responsibilities....Pages 45-62
What’s Expected of the Customer Service Department....Pages 63-73
The Customer Service Cycle....Pages 75-79
Identifying Customer Service Failures....Pages 81-92
Customer Service as Profit Center....Pages 93-101
Productivity and Capacity Utilization....Pages 103-127
Setting Standards and Measuring Performance....Pages 129-162
Customer Service Research....Pages 163-196
Customer Service Costs....Pages 197-221
Profit Leaks . . . And Profit Contributions....Pages 223-241
The Five Most Common Error Sources—And What to Do About Them....Pages 243-272
Converting Good Will Into Profit....Pages 273-296
Improving the Customer Service Department’s Public Relations....Pages 297-316
Dealing with Sensitive Issues in Customer Service....Pages 317-334
Realistic Personnel Policies for the Customer Service Department....Pages 335-357
Improving Employee Morale and Motivation....Pages 359-375
Customer Service Communications: Telephone Systems and Procedures....Pages 377-407
Communications—Inside Selling and Telemarketing....Pages 409-434
Communications—The Written (And Printed) Word....Pages 435-456
The How and Why of Setting Complaint Policies....Pages 457-480
Organizing the Complaint Handling System Proactively....Pages 481-504
Training Personnel in Effective Complaint Handling....Pages 505-520
Back Matter....Pages 521-564




نظرات کاربران