دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Professor Dr. Klaus Barth, Dipl.-Kfm. Hans-Joachim Theis (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9783409136457, 9783663129059 ناشر: Gabler Verlag سال نشر: 1991 تعداد صفحات: 1072 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 42 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات خرده فروشان متخصص: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Werbung des Facheinzelhandels به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات خرده فروشان متخصص نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ج.، نه. 3، 1969، s. 1-8.
Jg., Nr. 3, 1969, s. 1-8.
Front Matter....Pages I-XI
Grundlagen zur Werbung des Facheinzelhandels....Pages 1-62
Informatorische Voraussetzungen der Werbeplanung des Facheinzelhandels (Werbeanalyse)....Pages 63-108
Die Deduktion der Werbeziele aus den Marktzielen des Facheinzelhandels....Pages 109-141
Die Werbesubjektplanung des Facheinzelhandels....Pages 143-176
Die Planung der Werbeobjekte des Facheinzelhandels....Pages 177-199
Die Planung der Werbebotschaft....Pages 201-253
Die Planung der Werbemittel....Pages 255-357
Die Planung der Werbeträger....Pages 359-395
Die Planung des zeitlichen Werbeeinsatzes (Werbetiming)....Pages 397-427
Kooperative Werbung des Facheinzelhandels....Pages 429-528
Die Planung des Werbebudgets....Pages 529-575
Back Matter....Pages 1027-1072