ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Werbung des Facheinzelhandels

دانلود کتاب تبلیغات خرده فروشان متخصص

Werbung des Facheinzelhandels

مشخصات کتاب

Werbung des Facheinzelhandels

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409136457, 9783663129059 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1991 
تعداد صفحات: 1072 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 42 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تبلیغات خرده فروشان متخصص: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Werbung des Facheinzelhandels به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات خرده فروشان متخصص نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات خرده فروشان متخصص

ج.، نه. 3، 1969، s. 1-8.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Jg., Nr. 3, 1969, s. 1-8.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XI
Grundlagen zur Werbung des Facheinzelhandels....Pages 1-62
Informatorische Voraussetzungen der Werbeplanung des Facheinzelhandels (Werbeanalyse)....Pages 63-108
Die Deduktion der Werbeziele aus den Marktzielen des Facheinzelhandels....Pages 109-141
Die Werbesubjektplanung des Facheinzelhandels....Pages 143-176
Die Planung der Werbeobjekte des Facheinzelhandels....Pages 177-199
Die Planung der Werbebotschaft....Pages 201-253
Die Planung der Werbemittel....Pages 255-357
Die Planung der Werbeträger....Pages 359-395
Die Planung des zeitlichen Werbeeinsatzes (Werbetiming)....Pages 397-427
Kooperative Werbung des Facheinzelhandels....Pages 429-528
Die Planung des Werbebudgets....Pages 529-575
Back Matter....Pages 1027-1072




نظرات کاربران