ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Das Agency-theoretische Unterinvestitionsproblem in der Publikumsgesellschaft

دانلود کتاب مشکل عدم سرمایه گذاری نظری نمایندگی در شرکت سهامی عام

Das Agency-theoretische Unterinvestitionsproblem in der Publikumsgesellschaft

مشخصات کتاب

Das Agency-theoretische Unterinvestitionsproblem in der Publikumsgesellschaft

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Physica-Schriften zur Betriebswirtschaft 33 
ISBN (شابک) : 9783790805246, 9783642997600 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1991 
تعداد صفحات: 216 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشکل عدم سرمایه گذاری نظری نمایندگی در شرکت سهامی عام: مالی/سرمایه گذاری/بانکداری سازمان/برنامه ریزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Das Agency-theoretische Unterinvestitionsproblem in der Publikumsgesellschaft به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشکل عدم سرمایه گذاری نظری نمایندگی در شرکت سهامی عام نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشکل عدم سرمایه گذاری نظری نمایندگی در شرکت سهامی عام

در پس زمینه رابطه اصلی-نماینده بین سهامداران و مدیریت، مدلی از شرکت سهامی عام ایجاد شده است که با آن می توان اثرات تضاد منافع بین هر دو طرف را بر روی سیاست سرمایه گذاری تحلیل کرد. علاقه اصلی تحقیق در مورد علل و ویژگی‌های مشکل سرمایه‌گذاری کم است، یعنی کاهش حجم سرمایه‌گذاری به زیر سطح بهینه از دیدگاه سهامداران توسط مدیریت. علاوه بر بررسی پیشینه تجربی و وضعیت بحث نظری با توجه به مشکل سرمایه‌گذاری ناکافی نمایندگی-نظری که هنوز به این شکل در دسترس نیست، یک رویکرد روشمند جدید برای تحلیل مدل با رویه شانس پیشنهاد شده است. -برنامه نویسی با محدودیت پویایی مدل در قسمت آخر کتاب کاملاً نوآورانه است: در اینجا اشتقاق نتایج، که بیانگر گسترش مهمی از سطح دانش تجاری است، موفقیت آمیز است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Vor dem Hintergrund der Prinzipal-Agenten-Beziehung zwischen den Anteilseignern und dem Management wird ein Modell der Publikumsgesellschaft entwickelt, mit welchem die Auswirkungen von Interessenkonflikten zwischen beiden Parteien auf die Investitionspolitik analysiert werden können. Das Hauptinteresse der Untersuchung liegt in der Frage nach den Ursachen und Eigenschaften eines Unterinvestitionsproblems, d.h. des Unterschreitens des aus Sicht der Anteilseigner optimalen Investitionsvolumens durch die Geschäftsführung. Neben einer in dieser Form noch nicht vorliegenden, im Hinblick auf das Agency-theoretische Unterinvestitionsproblem durchgeführten Referierung sowohl des empirischen Hintergrundes als auch des Standes der theoretischen Diskussion wird für die Modellanalyse mit dem Verfahren des Chance-Constraint-Programming ein neuer methodischer Ansatz vorgeschlagen. Die Dynamisierung des Modells im letzten Teil des Buches ist insgesamt innovativ: hier gelingt die Ableitung von Ergebnissen, die eine wichtige Erweiterung des betriebswirtschaftlichen Wissensstandes darstellen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Einleitung....Pages 1-4
Zur Diskussion der Problematik Potentieller Interessenkonflikte Zwischen den Eigentümern und Dem Management in der Finanzwirtschaftlichen Literatur....Pages 5-77
Ein Einperiodiges Investitionstheoretisches Modell der Publikumsgesellschaft vor dem Hintergrund der Prinzipalagenten-Beziehung Zwischen den Anteilseignern und dem Management....Pages 78-129
Ein Mehrperiodiges Investitionstheoretisches Modell der Publikumsgesellschaft vor dem Hintergrund der Prinzipalagenten-Beziehung Zwischen den Anteilseignern und dem Management....Pages 130-167
Zusammenfassung und Schluss....Pages 168-197
Back Matter....Pages 198-209




نظرات کاربران