ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kommunikations-Strategien im Pharma-Markt: Verhaltenswissenschaftliche Ansätze zur Ärzte- und Patienten-Ansprache im Markt für verschreibungspflichtige Präparate

دانلود کتاب راهبردهای ارتباطی در بازار داروسازی: رویکرد علوم رفتاری برای پرداختن به پزشکان و بیماران موجود در بازار داروهای تجویزی

Kommunikations-Strategien im Pharma-Markt: Verhaltenswissenschaftliche Ansätze zur Ärzte- und Patienten-Ansprache im Markt für verschreibungspflichtige Präparate

مشخصات کتاب

Kommunikations-Strategien im Pharma-Markt: Verhaltenswissenschaftliche Ansätze zur Ärzte- und Patienten-Ansprache im Markt für verschreibungspflichtige Präparate

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Konsum und Verhalten 35 
ISBN (شابک) : 9783790806212, 9783642581670 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 309 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهبردهای ارتباطی در بازار داروسازی: رویکرد علوم رفتاری برای پرداختن به پزشکان و بیماران موجود در بازار داروهای تجویزی: بازاریابی، سیاست تحقیق و توسعه/تکنولوژی، داروسازی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Kommunikations-Strategien im Pharma-Markt: Verhaltenswissenschaftliche Ansätze zur Ärzte- und Patienten-Ansprache im Markt für verschreibungspflichtige Präparate به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهبردهای ارتباطی در بازار داروسازی: رویکرد علوم رفتاری برای پرداختن به پزشکان و بیماران موجود در بازار داروهای تجویزی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهبردهای ارتباطی در بازار داروسازی: رویکرد علوم رفتاری برای پرداختن به پزشکان و بیماران موجود در بازار داروهای تجویزی



بازاریابی دارویی با نسخه در مقایسه با بازاریابی مصرف کننده یا کالاهای سرمایه ای توسعه نیافته است. یافته های معتبر علوم رفتاری در طراحی ارتباط با شرکای مختلف بازار به سختی در نظر گرفته می شود. بنابراین باید مسیرهای جدید شناسایی و پیموده شوند. هدف این مطالعه تجربی مبتنی بر نظریه کمک به این امر است. پرسش‌های زیر در پیش‌زمینه هستند: 1. ارتباطات تولیدکنندگان فرآورده‌های دارویی در حال حاضر چگونه است؟ 2. پرداختن به انگیزه کافی و نوع شناسی حرفه پزشکی چه امکاناتی را ارائه می دهد؟ 3. پزشکان و بیماران به «رویکرد یکپارچه بیمار» نوآورانه، یعنی آموزش مردم در مورد تصاویر بالینی و در عین حال اطلاع رسانی به پزشکان، چگونه امتیاز می دهند؟ با توجه به پرسشگری همه جانبه و موضوعی بودن این اثر، به تمامی علاقه مندان یا گروه های ذینفع از قبیل تولیدکنندگان دارو، پزشکان، داروسازان، بیماران، گروه های خودیاری، انجمن های مصرف کننده، سیاستمداران، رسانه ها و مردم این فرصت داده می شود تا دانش خود را به هم نزدیک کرده و جنبه های مثبت و منفی را از دیدگاه خود مورد بحث قرار دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das Marketing für verschreibungspflichtige pharmazeutische Präparate ist im Vergleich zum Konsumgüter- oder Investitionsgütermarketing wenig entwickelt. Gesicherte verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse zur Gestaltung der Kommunikation mit den verschiedenen Marktpartnern werden kaum berücksichtigt. Es müssen daher neue Wege aufgezeigt und beschritten werden. Dazu will diese theoriegeleitete empirische Studie einen Beitrag leisten. Dabei stehen folgende Fragen im Vordergrund: 1. Wie gestaltet sich zur Zeit die Kommunikation der Hersteller pharmazeutischer Präparate? 2. Welche Möglichkeiten bietet die motivationsadäquate typologieorientierte Ansprache der Ärzteschaft? 3. Wie beurteilen Ärzte und Patienten die innovative "Integrierte Patienten-Ansprache", also die Auf klärung der Bevölkerung über Krankheitsbilder bei gleichzeitiger Unterrichtung der Ärzte? Durch die umfassende Fragestellung und Aktualität dieser Arbeit wird allen interessierten Personen bzw. Interessengruppen, wie z.B. Pharma-Herstellern, Ärzten, Apothekern, Patienten, Selbsthilfegruppen, Verbraucherverbänden, Politikern, Medien und der Öffentlichkeit, auf diese Weise die Möglichkeit geboten, ihre Wissensstände einander anzunähern und aus ihrer Sicht positive und negative Aspekte zu diskutieren.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XX
Einleitung....Pages 1-5
Kommunikation im Pharma-Markt - Eine Bestandsaufnahme -....Pages 6-49
Neue Möglichkeiten der Pharma-Kommunikation - Hypothesengenerierung -....Pages 50-124
Empirische Studien zur Pharma-Kommunikation....Pages 125-219
Empfehlungen für die Praxis....Pages 220-233
Anhang....Pages 234-260
Literaturverzeichnis....Pages 261-290
Back Matter....Pages 291-292




نظرات کاربران