ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing: Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen

دانلود کتاب بازاریابی: رفتار خریدار ، تحقیقات بازار و پیش بینی های بازاریابی

Marketing: Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen

مشخصات کتاب

Marketing: Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen

ویرایش: [2., verb. Aufl.] 
نویسندگان:   
سری: Springer-Lehrbuch 
ISBN (شابک) : 9783540551362, 9783642973925 
ناشر: Springer Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: XIV, 261 S. 120 Abb.
[274] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing: Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی: رفتار خریدار ، تحقیقات بازار و پیش بینی های بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی: رفتار خریدار ، تحقیقات بازار و پیش بینی های بازاریابی

این کتاب که اولین کتاب از مجموعه سه جلدی است، به مبانی رفتاری و اطلاعاتی بازاریابی می پردازد: رفتار خریدار، تحقیقات بازار و پیش بینی های بازاریابی. در بخش رفتار خریدار، رفتار عرضه و تقاضا در بازارها به تفصیل ارائه شده است. حوزه تحقیقات بازار ابتدا به امکانات جمع آوری داده می پردازد. تمرکز دیگر، تحلیل داده ها با توجه ویژه به روش های اساسی تحلیل چند متغیره است. در نهایت، روش های مختلف ایجاد پیش بینی های بازاریابی و تقسیم بندی بازار مورد بحث قرار می گیرد. از منظر تعلیمی، مفهوم این کتاب را می‌توان چنین توصیف کرد: ابتدا مطالب ضروری از منظر نظری ارائه می‌شود. ارتباط عملی روش های مورد بحث نیز مورد بحث قرار گرفته است. روش روش شناختی با استفاده از مثال ها نشان داده می شود و بنابراین برای خواننده قابل درک است. در همه موارد، ارزیابی انتقادی انجام می شود. این کتاب برای چاپ دوم بررسی و به روز شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das vorliegende Buch, der erste Band aus einer Reihe von drei B?nden, behandelt die Verhaltens- und Informationsgrundlagen des Marketing: das K?uferverhalten, die Marktforschung und Marketing-Prognosen. Im Teil K?uferverhalten wird das Anbieter- und Nachfrageverhalten auf M?rkten ausf?hrlich dargestellt. Der Bereich Marktforschung behandelt zun?chst die M?glichkeiten zur Datengewinnung. Einen weiteren Schwerpunkt bildet die Datenanalyse unter besonderer Ber?cksichtigung der grundlegenden Methoden der multivariaten Analyse. Abschlie?end wird auf die verschiedenen Verfahren bei der Erstellung von Marketingprognosen und bei der Marktsegmentierung eingegangen. Aus didaktischer Sicht l??t sich das Konzept dieses Buches wie folgt charakterisieren: Die wesentlichen Inhalte werden zun?chst aus theoretischer Sicht dargestellt; auf die praktische Relevanz der er?rterten Verfahren wird ebenfalls eingegangen; die methodische Vorgehensweise wird anhand von Beispielen illustriert und f?r den Leser dadurch verst?ndlich gemacht. In allen F?llen erfolgt eine kritische Beurteilung. Das Buch wurde f?r die 2. Auflage durchgesehen und aktualisiert.





نظرات کاربران