دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [2., verb. Aufl.]
نویسندگان: Professor Dr. Ralph Berndt (auth.)
سری: Springer-Lehrbuch
ISBN (شابک) : 9783540551362, 9783642973925
ناشر: Springer Berlin Heidelberg
سال نشر: 1992
تعداد صفحات: XIV, 261 S. 120 Abb.
[274]
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing: Käuferverhalten, Marktforschung und Marketing-Prognosen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی: رفتار خریدار ، تحقیقات بازار و پیش بینی های بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب که اولین کتاب از مجموعه سه جلدی است، به مبانی رفتاری و اطلاعاتی بازاریابی می پردازد: رفتار خریدار، تحقیقات بازار و پیش بینی های بازاریابی. در بخش رفتار خریدار، رفتار عرضه و تقاضا در بازارها به تفصیل ارائه شده است. حوزه تحقیقات بازار ابتدا به امکانات جمع آوری داده می پردازد. تمرکز دیگر، تحلیل داده ها با توجه ویژه به روش های اساسی تحلیل چند متغیره است. در نهایت، روش های مختلف ایجاد پیش بینی های بازاریابی و تقسیم بندی بازار مورد بحث قرار می گیرد. از منظر تعلیمی، مفهوم این کتاب را میتوان چنین توصیف کرد: ابتدا مطالب ضروری از منظر نظری ارائه میشود. ارتباط عملی روش های مورد بحث نیز مورد بحث قرار گرفته است. روش روش شناختی با استفاده از مثال ها نشان داده می شود و بنابراین برای خواننده قابل درک است. در همه موارد، ارزیابی انتقادی انجام می شود. این کتاب برای چاپ دوم بررسی و به روز شده است.
Das vorliegende Buch, der erste Band aus einer Reihe von drei B?nden, behandelt die Verhaltens- und Informationsgrundlagen des Marketing: das K?uferverhalten, die Marktforschung und Marketing-Prognosen. Im Teil K?uferverhalten wird das Anbieter- und Nachfrageverhalten auf M?rkten ausf?hrlich dargestellt. Der Bereich Marktforschung behandelt zun?chst die M?glichkeiten zur Datengewinnung. Einen weiteren Schwerpunkt bildet die Datenanalyse unter besonderer Ber?cksichtigung der grundlegenden Methoden der multivariaten Analyse. Abschlie?end wird auf die verschiedenen Verfahren bei der Erstellung von Marketingprognosen und bei der Marktsegmentierung eingegangen. Aus didaktischer Sicht l??t sich das Konzept dieses Buches wie folgt charakterisieren: Die wesentlichen Inhalte werden zun?chst aus theoretischer Sicht dargestellt; auf die praktische Relevanz der er?rterten Verfahren wird ebenfalls eingegangen; die methodische Vorgehensweise wird anhand von Beispielen illustriert und f?r den Leser dadurch verst?ndlich gemacht. In allen F?llen erfolgt eine kritische Beurteilung. Das Buch wurde f?r die 2. Auflage durchgesehen und aktualisiert.