ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Theorie und Praxis der Unternehmensberatung: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven

دانلود کتاب نظریه و عمل مشاوره تجاری: موجودی و چشم انداز توسعه

Theorie und Praxis der Unternehmensberatung: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven

مشخصات کتاب

Theorie und Praxis der Unternehmensberatung: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Management Forum 
ISBN (شابک) : 9783642484162, 9783642484155 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1991 
تعداد صفحات: 444 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نظریه و عمل مشاوره تجاری: موجودی و چشم انداز توسعه: سازمان/برنامه ریزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Theorie und Praxis der Unternehmensberatung: Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نظریه و عمل مشاوره تجاری: موجودی و چشم انداز توسعه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نظریه و عمل مشاوره تجاری: موجودی و چشم انداز توسعه

هدف این نشریه بررسی وضعیت فعلی دانش در مورد موضوع مشاوره مدیریت به معنای "وضعیت میدان" و نشان دادن هر دو دیدگاه توسعه نظری و تجربی است که برای توسعه بیشتر مفید است. انضباط عمومی تحقیقات و عمل مشاوره مشخص. در گذشته‌ی نه چندان دور، رویکردهایی که مبتنی بر جهت‌گیری‌ها و دانش‌های نظری سیستمی هستند، توانسته‌اند خود را تثبیت کنند، به همین دلیل است که هدف این است که این استراتژی‌های مشاوره را از مفاهیم مشاوره سنتی متمایز کنیم. مطابق با سنت سلسله انتشارات، تلاش‌های جدیدتری برای پرداختن به رابطه مشاور/مشتری نیز در کتاب گنجانده شده است. در نهایت، با پرداختن به وضعیت مشکل خاص این نوع مشتریان و ارائه نتایج، تمامی جریان های تحقیقاتی که در چارچوب تحقیقات کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​به حوزه موضوعی «مشاوره مدیریت» اختصاص دارد، در نظر گرفته شده است. یک کار تجربی که موفقیت مشاوره در شرکت های کوچک و متوسط ​​را ارزیابی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ziel der Publikation ist es, den aktuellen Erkenntnisstand zum Themenbereich Unternehmensberatung im Sinne eines "state of the field" aufzuarbeiten und sowohl theoretische als auch empirische Entwicklungsperspektiven aufzuzeigen, die einer Weiterentwicklung der allgemeinen Forschungsdisziplin und der konkreten Beratungspraxis dienlich sind. In jüngster Vergangenheit konnten sich insbesondere Ansätze etablieren, die auf systemtheoretische Orientierungen und Erkenntnisse zurückgreifen, weshalb eine Aufarbeitung und Abgrenzung dieser Beratungsstrategien gegenüber traditionellen Beratungskonzepten angestrebt wird. Der Tradition der Schriftenreihe entsprechend wurden außerdem neuere Thematisierungsversuche der Berater-/Klientenbeziehung in das Buch aufgenommen. Letztendlich wird noch all jenen Forschungsströmungen Rechnung getragen, die sich im Rahmen der Klein- und Mittelbetriebforschung dem Themenbereich "Unternehmensberatung" widmen, indem auf die spezifische Problemlage dieses Kliententypus eingegangen wird und die Ergebnisse einer empirischen Arbeit vorgelegt werden, die eine Evaluierung von Beratungserfolgen in Klein- und Mittelbetrieben zum Ziel hatten.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
“Unternehmensberatung” — Stand der deutschsprachigen Theorienbildung und empirischen Forschung....Pages 1-44
Organisationsberatung eine Wachstumsbranche Ohne Professionelles Selbstverständnis....Pages 45-136
Der Makrotrend in der Ganzheitlichen Organisationsberatung....Pages 137-163
Der Reorganisationsprozess als Paradigma der Ganzheitlichen Beratung....Pages 165-187
Beratungsstrategien....Pages 189-216
Tiefenpsychologische Aspekte der Berater/Klienten-Beziehung....Pages 217-246
Rollentheoretische Analyse der Berater-/Klientenbeziehung....Pages 247-280
Systemische und Kognitionstheoretische Perspektiven der Unternehmensberatung....Pages 281-308
Intervention: Zu Theorie und Techniken der Einmischung....Pages 309-343
Irritation und Bestätigung — die Provokation der Systemischen Beratung oder: Wer Macht Eigentlich die Veränderung?....Pages 345-370
Unternehmensberatung für Klein- und Mittelbetriebe....Pages 371-401
Beratungsprozesse und -Erfolge in Mittelständischen Unternehmen....Pages 403-436
Back Matter....Pages 437-437




نظرات کاربران