ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Agentur 2000: Entwicklungen und Perspektiven für Anbieter von Kommunikationsdienstleistungen

دانلود کتاب آژانس 2000: تحولات و چشم اندازهای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی

Agentur 2000: Entwicklungen und Perspektiven für Anbieter von Kommunikationsdienstleistungen

مشخصات کتاب

Agentur 2000: Entwicklungen und Perspektiven für Anbieter von Kommunikationsdienstleistungen

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Konsum und Verhalten 38 
ISBN (شابک) : 9783790806519, 9783642523953 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 268 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آژانس 2000: تحولات و چشم اندازهای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Agentur 2000: Entwicklungen und Perspektiven für Anbieter von Kommunikationsdienstleistungen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آژانس 2000: تحولات و چشم اندازهای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آژانس 2000: تحولات و چشم اندازهای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی

محصولات از نظر فنی روز به روز شبیه تر می شوند. رقابت بین ارائه دهندگان، که در عین حال شدیدتر می شود، به طور فزاینده ای از رقابت محصول و قیمت به رقابت ارتباطی تغییر می کند. بنابراین اهمیت سهم ارتباطی در موفقیت محصولات در حال افزایش است. در عین حال، وظایف ارتباطی بیشتر و بیشتری از شرکت های تبلیغاتی به ارائه دهندگان خدمات ارتباطی تخصصی منتقل می شود. به نوبه خود، این ارائه دهندگان خدمات باید با چالش های عمده کارآفرینی کنار بیایند زیرا الزامات و رقابت در آنجا نیز سخت تر می شود، زیرا ارتباطات از طریق رسانه ها حرفه ای تر، فنی، بین المللی و یکپارچه تر می شود. این شرکت های خدماتی همچنین مشکل تعیین موقعیت رقابتی استراتژیک خود و نمایه سازی تصویر خود را بر اساس آن دارند. پیش نیاز برای یافتن استراتژی برای آژانس تبلیغاتی، آگاهی از تحولات آینده در تجارت ارتباطات است. تحلیل آینده برای خدمات ارتباطی تجاری موضوع این پایان نامه است. دکتر Answin VILMAR وضعیت دانش موجود در سطح بین‌المللی را بررسی کرده و بررسی‌های تجربی خود را انجام داده است. نتیجه انبوهی از عبارات راهنمایی است که برای توسعه استراتژی و موقعیت یابی تصویر ارائه دهندگان خدمات ارتباطی مفید است. توصیه ها شامل توصیه های بسیار کاربردی در مورد طراحی و اجرای چنین استراتژی هایی است. این کتاب به همان اندازه که برای معلمان و دانشجویان در آموزش تبلیغات و مطالعات بازاریابی سودآور است، برای دست اندرکاران تبلیغات نیز سودآور است. پروفسور دکتر Volker Trommsdorff برلین، ژوئن 1992 نقل قول مقدماتی از بروشور خودنمایی از 100 آژانس برتر: \"همه چیز تبلیغات است. یا وقت یک مدل آژانس جدید است\".


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Produkte werden einander technisch immer ähnlicher. Der gleichzeitig an Härte zunehmende Wettbewerb unter den Anbietern verlagert sich zunehmend vom Produkt- und Preis­ wettbewerb zum Kommunikationswettbewerb. Die Bedeutung des Kommunikationsanteils am Erfolg der Produkte nimmt also zu. Parallel dazu werden immer mehr Kommunikationsaufgaben aus den werbetreibenden Unternehmen zu spezialisierten Kommuni­ kations-Dienstleistungsunternehmen hin verlagert. Diese Dienstleister haben ihrerseits große unternehmerische Herausforderungen zu bewältigen, weil auch dort die Anfor­ derungen und der Wettbewerb härter werden, weil Kommunika­ tion professioneller, technischer, internationaler und über die Medien integrierter wird und werden muß. Auch diese Dienstleistungsunternehmen haben das Problem, ihre strate­ gische Wettbewerbsposition zu definieren und ihr Image entsprechend zu profilieren. Voraussetzung für die strate­ giefindung einer Werbeagentur ist die Kenntnis der künfti­ gen Entwicklungen im Kommunikationsgeschäft. Die Zukunftsanalyse für kommerzielle Kommunikationsdienst­ leistungen ist der Gegenstand der vorliegenden Disserta­ tion. Dr. Answin VILMAR hat dazu den international vorl- genden Wissensstand aufgearbeitet und eigene empirische Erhebungen durchgeführt. Das Ergebnis besteht in einer Fülle von Leitaussagen, die für Strategiefindung und Imagepositionierung von Kommunikationsdienstleistern nütz­ lich sind. Die Empfehlungen schließen sehr praktische Hinweise auf die Ausgestaltung und Umsetzung solcher stra­ tegien ein. Das Buch ist für Werbepraktiker genauso gewinnbringend wie für Lehrer und Schüler in der werbeberuflichen Ausbildung und im Marketingstudium. Professor Dr. Volker Trommsdorff Berlin, im Juni 1992 Vorbemerkung zitat aus der Selbstdarstellungsbroschüre einer Top 100 Agentur: \"Alles ist Werbung. Oder es ist zeit für ein neues Agenturmodell\".



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Einführung....Pages 1-20
Umfeldfaktoren....Pages 21-50
Agenturfaktoren....Pages 50-134
Szenario und Delphi-Studie als Methoden der Langfristprognostik....Pages 135-156
Kommunikation 2000 — Umfeldszenarien....Pages 157-188
Agentur 2000 — Agenturszenarien....Pages 189-235
Schlußbemerkung....Pages 236-237
Back Matter....Pages 238-256




نظرات کاربران