ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Risk: A State-Defined Approach

دانلود کتاب ریسک استراتژیک: یک رویکرد تعریف شده توسط دولت

Strategic Risk: A State-Defined Approach

مشخصات کتاب

Strategic Risk: A State-Defined Approach

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781461285625, 9781461313113 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 222 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ریسک استراتژیک: یک رویکرد تعریف شده توسط دولت: تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم گیری، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، مالی/سرمایه گذاری/بانکداری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Risk: A State-Defined Approach به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ریسک استراتژیک: یک رویکرد تعریف شده توسط دولت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ریسک استراتژیک: یک رویکرد تعریف شده توسط دولت



ریسک استراتژیک یک موضوع اساسی در حوزه مدیریت استراتژیک و سازمان ها را بررسی می کند: چگونگی مطالعه تغییرات در نتایج رقابتی شرکت ها. کالینز و روفلی مفهوم ریسک معمولی را توسعه می دهند و این مفهوم و اقدامات مرتبط با آن را به چارچوب کلی تر سیستم های تعریف شده توسط دولت گسترش می دهند. این کتاب روش شناسی ریسک تعریف شده توسط دولت را برای محققان مدیریت استراتژیک و به طور کلی برای دانشمندان علوم اجتماعی قابل دسترس تر می کند. نیاز به چارچوب‌های کمی برای تحلیل پویایی مدیریت استراتژیک برای مدتی آشکار بوده است. روش ریسک تعریف شده توسط حالت این مزیت را دارد که مبتنی بر یک تعریف رایج از ریسک است، و همچنین مبتنی بر یک تابع ریاضی است که رفتار خوبی دارد. این امکان بررسی شانس سود را فراهم می کند در حالی که معیاری از عدم قطعیت محیطی را به دست می دهد. در نهایت، توسعه عمومی است و به برنامه‌هایی اجازه می‌دهد که از ابعاد مختلف عملکرد در طیف وسیعی از موجودیت‌ها در زمینه‌های گوناگون استفاده کنند. نویسندگان عملی بودن و قابلیت اطمینان این رویکرد را با استفاده از این مدل برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، شرکت‌های بزرگ معدنی و تولیدی، و شرکت‌های دولتی بر اساس صنعت به صنعت نشان می‌دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Strategic Risk examines a fundamental issue in the field of strategic management and organizations: how to study changes in the competitive outcomes of firms. Collins and Ruefli develop the concept of ordinal risk and extend this concept and its associated measures to the more general framework of state-defined systems. The book makes the state-defined risk methodology more accessible to strategic management researchers, and to social scientists in general. The need for quantitative frameworks with which to analyze the dynamics of strategic management has been apparent for some time. The state-defined risk methodology has the advantage of being based on a common usage definition of risk, and is also based on a mathematically well-behaved function. It permits investigation of the chance of gain while yielding a measure of environmental uncertainty. Finally, the development is general and permits applications employing a variety of performance dimensions over a range of entities in a diversity of contexts. The authors demonstrate the practicability and reliability of this approach by applying the model to mutual funds, large mining and manufacturing firms, and public firms on an industry by industry basis.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-21
Review and Analysis of Traditional Conceptualizations and Related Measures of Risk....Pages 23-45
A Concept of State-Defined Risk....Pages 47-60
A Measure of State-Defined Risk....Pages 61-76
A Generalized Measure of State-Defined Uncertainty....Pages 77-98
Concepts and Measures of State-Defined Prospect and Hold....Pages 99-111
Recapitulation....Pages 113-119
Two Illustrative Examples....Pages 121-139
Ex Post Risk and Return Relationships....Pages 141-164
Asymmetries in State-Defined Risk and Prospect....Pages 165-181
Implications, Contributions, Limitations, and Directions for Future Research....Pages 183-191
Back Matter....Pages 193-218




نظرات کاربران