ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Market Approach to Comparable Company Valuation (ZEW Economic Studies)

دانلود کتاب رویکرد بازار به ارزش مقایسه شرکت (مطالعات اقتصادی ZEW)

The Market Approach to Comparable Company Valuation (ZEW Economic Studies)

مشخصات کتاب

The Market Approach to Comparable Company Valuation (ZEW Economic Studies)

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3790817228, 9783790817232 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 246 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Market Approach to Comparable Company Valuation (ZEW Economic Studies) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رویکرد بازار به ارزش مقایسه شرکت (مطالعات اقتصادی ZEW) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رویکرد بازار به ارزش مقایسه شرکت (مطالعات اقتصادی ZEW)

ارزش گذاری شرکتی با استفاده از چندگانه یکی از محبوب ترین رویکردهای ارزش گذاری شرکتی است. در این کتاب مراحل مختلف این رویکرد ارزش گذاری مانند انتخاب شرکت های قابل مقایسه یا انتخاب متغیرهای مرجع مورد بحث قرار گرفته است. سپس، شرایط مورد نیاز برای یک ارزیابی صحیح (به عنوان مثال، درجه کارایی بازار سهام) شرح داده می شود. علاوه بر این، این کتاب بینشی در مورد چگونگی تأثیر وضعیت صنعت و/یا شرکت بر انتخاب مناسب متغیرهای مرجع می دهد. در نهایت، نشان داده می‌شود که چگونه مدل‌های چند عاملی می‌توانند جهان مدل‌های ارزش‌گذاری را غنی کنند. در حالی که همیشه دقت آکادمیک را حفظ می کند، نویسنده به موضوعات مرتبط با تمرین می پردازد و راه حل های عملی را برای مشکلات ارزش گذاری معمولی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Corporate valuation using multiples is one of the most popular corporate valuation approaches. In this book, the different steps of this valuation approach such as the selection of comparable companies or the choice of the reference variables are discussed. Then, the circumstances required for a sound valuation (e.g., the degree of efficiency of the equity market) are described. Additionally, the book gives insight on how the state of the industry and/or the company has an impact on the proper choice of the reference variables. Finally, it is shown how multi-factor models can enrich the universe of valuation models. While always maintaining the academic rigor, the author addresses practice-relevant topics and delivers hands-on solutions for typical valuation problems.



فهرست مطالب

Introduction....Pages 1-5
Foundations of Comparable Company Valuation....Pages 7-45
Interrelation of Comparable Company Selection and Valuation Model Choice....Pages 47-101
Processing Comparable Company Valuation....Pages 103-138
Empirical Study....Pages 139-196
Concluding Remarks....Pages 197-203
Appendix....Pages 205-218




نظرات کاربران