ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbuch Rating

دانلود کتاب دفترچه رتبه بندی

Handbuch Rating

مشخصات کتاب

Handbuch Rating

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322930217, 9783322930200 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 693 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 73 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دفترچه رتبه بندی: بیمه، مالی/سرمایه گذاری/بانکداری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbuch Rating به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دفترچه رتبه بندی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXVIII
Front Matter....Pages 1-1
Ratingagenturen an nationalen und internationalen Finanzmärkten....Pages 3-17
Front Matter....Pages 19-19
Marktakzeptanz des Rating durch Qualität....Pages 21-110
Ratingkriterien für Unternehmen....Pages 111-173
Die Bonitätsbewertung von Banken....Pages 175-218
Front Matter....Pages 219-219
Bilanzbonitäts-Rating von Unternehmen....Pages 221-249
Front Matter....Pages 251-251
Zweck, Ziel und Ablauf des Ratings aus Emittentensicht....Pages 253-271
Ratingverfahren aus Sicht der beurteilten Bank....Pages 273-287
Front Matter....Pages 289-289
Funktionen des Rating für Anleger....Pages 291-303
Die Funktion des Rating für deutsche Industrieunternehmen als Emittenten....Pages 305-325
Funktionen des Rating für Banken....Pages 327-343
Das Rating im Konsortialgeschäft der Banken....Pages 345-372
Rating als Instrument des Finanzmarketing....Pages 373-419
Front Matter....Pages 421-421
Ratingsysteme am Beispiel der Versicherungswirtschaft....Pages 423-453
Das Rating der öffentlichen Banken....Pages 455-466
Bedeutung des Ratings für die Emission von Pfandbriefen....Pages 467-479
Front Matter....Pages 481-481
Juristische Aspekte des Rating....Pages 483-519
Bedeutung des Rating bei der Anlageberatung durch Kreditinstitute....Pages 521-541
Rating und Regulierung....Pages 543-576
Front Matter....Pages 577-577
Rating aus Sicht der modernen Finanzierungstheorie....Pages 579-628
Möglichkeiten und Grenzen des Credit Rating....Pages 629-655
Front Matter....Pages 577-577
Rating ist objektiv subjektiv....Pages 657-672
Front Matter....Pages 673-673
Ethisch-ökologisches Rating....Pages 675-699
Back Matter....Pages 701-711




نظرات کاربران