ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Rechnungswesen und EDV. 17. Saarbrücker Arbeitstagung 1996

دانلود کتاب حسابداری و IT. هفدهمین کارگاه Saarbrücken 1996

Rechnungswesen und EDV. 17. Saarbrücker Arbeitstagung 1996

مشخصات کتاب

Rechnungswesen und EDV. 17. Saarbrücker Arbeitstagung 1996

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: Saarbrücker Arbeitstagung 
ISBN (شابک) : 9783642648540, 9783642614958 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 587 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حسابداری و IT. هفدهمین کارگاه Saarbrücken 1996: حسابداری/حسابرسی، سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Rechnungswesen und EDV. 17. Saarbrücker Arbeitstagung 1996 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حسابداری و IT. هفدهمین کارگاه Saarbrücken 1996 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حسابداری و IT. هفدهمین کارگاه Saarbrücken 1996

نزدیکی به مشتری و مشتری مداری از عوامل کلیدی موفقیت کسب و کار در نظر گرفته می شود. این به معنای همسویی مداوم فرآیندهای تجاری داخلی و بین شرکتی با "پادشاه مشتری" است. تمرکز مدیریت فرآیند کسب و کار به این موضوع می پردازد. در بخش مدیریت حاشیه هزینه و مشارکت، کنترل باید خود را در معرض بررسی انتقادی کار مشتری مدار قرار دهد. تحولات اخیر مانند ذخیره سازی داده ها و استفاده از اینترنت به عنوان راهی برای نزدیک شدن به مشتریان در بخش مدیریت اطلاعات در میان دیگران مورد بحث قرار گرفته است. بخش مدیریت اداری راهکارهایی را برای استفاده از روش‌های مدیریت بازرگانی و فناوری‌های نوین ارتباطی در مدیریت دولتی ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Kundennähe und Kundenorientierung gelten als Schlüsselfaktoren zum Geschäftserfolg. Dies impliziert eine konsequente Ausrichtung von unternehmensinternen und -übergreifenden Geschäftsprozessen auf den "König Kunde". Mit diesem Themenkreis setzt sich der Schwerpunkt Geschäftsprozeßmanagement auseinander. Im Abschnitt Kosten- und Deckungsbeitragsmanagement muß sich das Controlling einer kritischen Betrachtung des kundenorientierten Arbeitens unterziehen. Neuere Entwicklungen wie Data Warehousing und die Nutzung des Internet als Möglichkeit zur Annäherung an den Kunden werden u.a. im Abschnitt Informationsmanagement diskutiert. Lösungsansätze für den Einsatz betriebswirtschaftlicher Methoden und moderner Kommunikationstechnologie in der öffentlichen Verwaltung bietet der Abschnitt Verwaltungsmanagement.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Kundenorientierung in Industrie, Dienstleistung und Verwaltung....Pages 3-26
Bewertung von Reorganisationsprozessen — Ein strategieorientierter Ansatz zur erweiterten Wirtschaftlichkeit....Pages 27-51
Konzernstrategische Überlegungen zur Geschäftsprozeßoptimierung....Pages 53-65
Neue Wege der Kundenorientierung....Pages 67-86
Neue Wege zum schlanken Unternehmen: Von der Geschäftsprozeßgestaltung zum Workflow....Pages 87-98
Die virtuelle Bank im Electronic Commerce- Funktion, Information, Transaktion....Pages 99-117
Front Matter....Pages 119-119
Trends und neue Entwicklungen im Kosten- und Deckungsbeitragsmanagement....Pages 121-136
Positionsbestimmung des Controlling....Pages 137-158
EDV-gestütztes Controlling im Handel....Pages 159-187
Europäische Währungsunion aus Sicht eines Industrieunternehmens....Pages 189-205
Kundenorientierung der internen Informationsverarbeitung....Pages 207-222
Bewertung von Finanzdienstleistungen....Pages 223-244
Aspekte des Produktcontrollings in der chemischen Industrie....Pages 245-274
Front Matter....Pages 275-275
Kundenorientierung durch Einsatz eines Workflow-Management-Systems....Pages 277-293
Groupware enabled Data Warehousing in Dienstleistungsunternehmen....Pages 295-320
Nutzung der Internet-Dienste bei der BASF — Nutzen und Risiken....Pages 321-339
Handelsinformationssysteme und Handelscontrolling....Pages 341-364
Konfiguration betriebswirtschaftlicher Anwendungssysteme....Pages 366-388
Das Konzept des Open Information Warehouse....Pages 389-403
Migration zu R/3 in einem Telekommunikationsunternehmen....Pages 405-424
Front Matter....Pages 275-275
Modification Management unter Wirtschaftlichkeitsaspekten....Pages 425-438
Modellbasierte Standardsoftware: Ein Weg zur Kundenorientierung....Pages 439-453
Front Matter....Pages 455-455
Verwaltungsreorganisation mit Referenzmodellen....Pages 457-483
Controlling in öffentlichen Verwaltungen....Pages 485-498
Neue Bürgernähe durch Reorganisation....Pages 499-510
Reformen zur Steuerung von Kommunalverwaltungen....Pages 511-523
SAP-Branchenlösungen für die öffentliche Verwaltung....Pages 525-539
Von der Verwaltung zum Dienstleister im Wettbewerb: Controllinginstrumente in der AOK....Pages 541-554
Public Service Engineering — Planung und Realisierung innovativer Verwaltungsprodukte -....Pages 555-580
Krankenhausmanagement mit IS-H....Pages 581-592




نظرات کاربران