ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Produkterfolg durch Customer Focus

دانلود کتاب موفقیت محصول از طریق تمرکز بر مشتری

Produkterfolg durch Customer Focus

مشخصات کتاب

Produkterfolg durch Customer Focus

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Marktorientiertes F & E Management 
ISBN (شابک) : 9783642879463, 9783642879456 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 284 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب موفقیت محصول از طریق تمرکز بر مشتری: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Produkterfolg durch Customer Focus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موفقیت محصول از طریق تمرکز بر مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موفقیت محصول از طریق تمرکز بر مشتری



رکود چند سال اخیر روشن کرده است که موفقیت کارآفرینی صنایع تولیدی تا حد زیادی به پیکربندی بهینه کل زنجیره ارزش افزوده عرضه کننده-تولیدکننده-تجارت بستگی دارد.

این کتاب مؤلفه‌های تصمیم‌گیری اساسی و تحولات بازاریابی برای تأمین‌کنندگان و سیستم‌های عملکرد آنها را بررسی می‌کند و صنعت تأمین‌کننده را از منظر بازارهای مصرف‌کننده نهایی، صنایع تولیدی و رقابت تجزیه و تحلیل می‌کند تا آشکار شود. تحولات و پتانسیل موفقیت حیاتی برای موفقیت محصول.< /p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Rezession der letzten Jahre hat deutlich gemacht, daß der unternehmerische Erfolg der Herstellerindustrien wesentlich von der optimalen Ausgestaltung der gesamten Wertschöpfungskette Zulieferer-Hersteller-Handel abhängig ist.

Das vorliegende Buch untersucht die grundsätzlichen Entscheidungskomponenten und Entwicklungen im Marketing für Zulieferer und deren Leistungssysteme und analysiert die Zulieferbranche aus den Blickwinkeln der Endkonsumentenmärkte, der Herstellerindustrien sowie des Wettbewerbs, um wesentliche Entwicklungen und kritische Erfolgspotentiale für den Produkterfolg offenzulegen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Einleitung....Pages 1-12
Zuliefermarketing: Leistungssysteme und Customer Focus....Pages 13-48
Bestimmungs- und Einflußgrößen von Zuliefer-Abnehmer-Beziehungen....Pages 49-52
Entwicklungen im allgemeinen Umfeld und den Endkonsumentenmärkten....Pages 53-67
Supply Management industrieller Abnehmer: Basis für konstruktive Beziehungen....Pages 69-95
Leistungsmanagement im Wandel: Zukunftsorientierte Leistungsmodule sichern den Erfolg....Pages 97-157
Customer Focus Strategien für Zulieferer: Profilierung beim Kunden durch Produktions-, Entwicklungs- oder Wertschöpfungspartnerschaft....Pages 159-195
Entwicklung und Realisierung des Customer Focus....Pages 197-248
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 249-253
Literaturverzeichnis....Pages 255-275
Back Matter....Pages 277-282




نظرات کاربران