ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Qualitätsmanagement für Nonprofit-Dienstleister: Ein Leitfaden für Kammern, Verbände und andere Wirtschaftsorganisationen

دانلود کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات غیرانتفاعی: راهنمایی برای اتاق ها ، انجمن ها و سایر سازمان های تجاری

Qualitätsmanagement für Nonprofit-Dienstleister: Ein Leitfaden für Kammern, Verbände und andere Wirtschaftsorganisationen

مشخصات کتاب

Qualitätsmanagement für Nonprofit-Dienstleister: Ein Leitfaden für Kammern, Verbände und andere Wirtschaftsorganisationen

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540620167, 9783642606465 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 242 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات غیرانتفاعی: راهنمایی برای اتاق ها ، انجمن ها و سایر سازمان های تجاری: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Qualitätsmanagement für Nonprofit-Dienstleister: Ein Leitfaden für Kammern, Verbände und andere Wirtschaftsorganisationen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات غیرانتفاعی: راهنمایی برای اتاق ها ، انجمن ها و سایر سازمان های تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات غیرانتفاعی: راهنمایی برای اتاق ها ، انجمن ها و سایر سازمان های تجاری



نه تنها شرکت‌های تجاری، بلکه سازمان‌های دولتی، غیرانتفاعی یا خصوصی غیرانتفاعی نیز به طور فزاینده‌ای مجبور به کار اقتصادی و مشتری مداری می‌شوند. در نتیجه، برای مدیریت کیفیت در سطح سازمان تلاش می شود. با این حال، دستورالعمل های موجود برای راه اندازی سیستم های مدیریت کیفیت، شرکت های تجاری را هدف قرار می دهد. بنابراین، نویسندگان این راهنما، رویه، روش‌ها و تجربیات را برای طراحی مجدد کیفیت محور ارائه خدمات به روشی عملی توصیف می‌کنند. آنها پشتیبانی خاصی را در تهیه، برنامه ریزی و اجرای مدیریت کیفیت ارائه می دهند و اساس طراحی کاربرپسند کیت روش، چک لیست یا کاتالوگ راه حل ها را ایجاد می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Nicht nur Wirtschaftsunternehmen, auch staatliche, gemeinwirtschaftliche oder private Nonprofit-Organisationen sind heute zunehmend gezwungen, wirtschaftlich und kundenorientiert zu arbeiten. Folgerichtig wird ein organisationsumfassendes Qualitätsmanagement angestrebt. Die exisitierenden Leitfäden zum Aufbau von Qualitätsmanagementsystemen sind jedoch auf Wirtschaftsunternehmen ausgerichtet. Die Autoren dieses Leitfadens beschreiben deshalb praxisnah die Vorgehensweise, Methoden und Erfahrungen zum qualitätsorientierten Redesign der Dienstleistungserbringung. Sie bieten konkrete Unterstützung bei der Vorbereitung, Planung und Implementierung eines Qualitätsmanagements und entwickeln die Grundlagen für die benutzergerechte Gestaltung von Methodenbaukästen, Checklisten oder Lösungskatalogen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Hinweise für die Leser....Pages 1-3
Einführung....Pages 4-25
Festlegung grundlegender Begriffe....Pages 26-43
Modelle zum Qualitätsmanagement....Pages 44-65
Planung eines Qualitätsmanagement-systems....Pages 66-84
Qualitätsmanagementsystem für Dienstleistungen von Nonprofit- Organisationen....Pages 85-93
Adressatenspezifische Analysen....Pages 94-107
Die fünf Potentiale zur Erschließung von Qualitätssteigerungspotentialen....Pages 108-149
Qualitätsmanagementsysteme nach DIN EN ISO 9000–9004....Pages 150-186
Neue Technologien....Pages 187-194
Ausblick....Pages 195-196
Literaturverzeichnis....Pages 197-202
Back Matter....Pages 203-229




نظرات کاربران