ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Informationsintegration bei der Produktbeurteilung: Eine empirische Studie unter besonderer Berücksichtigung der Produktvertrautheit und des Produktinvolvements

دانلود کتاب ادغام اطلاعات در ارزیابی محصول: یک مطالعه تجربی با توجه ویژه به آشنایی با محصول و مشارکت محصول

Informationsintegration bei der Produktbeurteilung: Eine empirische Studie unter besonderer Berücksichtigung der Produktvertrautheit und des Produktinvolvements

مشخصات کتاب

Informationsintegration bei der Produktbeurteilung: Eine empirische Studie unter besonderer Berücksichtigung der Produktvertrautheit und des Produktinvolvements

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Konsum und Verhalten 44 
ISBN (شابک) : 9783790810301, 9783642592645 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 292 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ادغام اطلاعات در ارزیابی محصول: یک مطالعه تجربی با توجه ویژه به آشنایی با محصول و مشارکت محصول: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Informationsintegration bei der Produktbeurteilung: Eine empirische Studie unter besonderer Berücksichtigung der Produktvertrautheit und des Produktinvolvements به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ادغام اطلاعات در ارزیابی محصول: یک مطالعه تجربی با توجه ویژه به آشنایی با محصول و مشارکت محصول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXVIII
Front Matter....Pages 1-1
Ziele und Struktur der Arbeit....Pages 3-7
Art der Informationsintegration und implizierter kognitiver Aufwand....Pages 9-41
Determinanten der Art der Informationsintegration....Pages 43-59
Hypothesensystem....Pages 61-63
Front Matter....Pages 65-65
Methode zur Erhebung der Art der Informationsintegration....Pages 67-83
Grundlagen der Datenerhebung und -auswertung....Pages 85-104
Hypothesenüberprüfung....Pages 105-157
Front Matter....Pages 159-159
Konsequenzen für die Gestaltung des Marketing-Mix....Pages 161-175
Zusammenfassung und Forschungsperspektiven....Pages 177-182
Back Matter....Pages 183-284




نظرات کاربران