دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Prof. Dr. Georg Seitz (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783540617464, 9783642590986
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 1997
تعداد صفحات: 331
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت هتل: علوم تجارت/مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Hotelmanagement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت هتل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب برای دانشجویان دوره های گردشگری اقتصادی، دانشجویان مدیریت هتلداری و دست اندرکارانی که با مدیریت هتلداری سروکار دارند می باشد. ویژگی های مربوط به هتل در تولید خدمات ارائه شده است، همچنین اشکال هتل و بازار هتل در آلمان در ساختار آن و چشم انداز بازار آن ارائه شده است. فصل بازاریابی محوری است. سیاست محصول در این مورد اولویت دارد. این شامل کارکردهایی مانند مکان، تضمین کیفیت، جزء نام تجاری و جنبه های زیست محیطی است.
Dieses Buch richtet sich an Studenten wirtschaftswissenschaftlicher Touristikstudiengänge, Hotelfachschüler und Praktiker, die sich mit Hotelmanagement befassen. Dargestellt werden die hotelrelevanten Merkmale der Dienstleistungsproduktion, weiter die Hotelformen und der Hotelmarkt in Deutschland in seiner Struktur und seinen Marktperspektiven. Zentral ist das Kapitel über Marketing. Darin nimmt die Produktpolitik eine vorrangige Stellung ein. Sie umfaßt Funktionen wie Standort, Qualitätssicherung, die Markenkomponente sowie Aspekte der Ökologie.
Front Matter....Pages I-XIV
Die Dienstleistungsproduktion....Pages 1-5
Bezugsrahmen zur Erfassung der Hotellerie in Deutschland....Pages 6-17
Der Hotelmarkt in Deutschland....Pages 17-39
Konkrete Formen der Leistungsträger der Hotellerie....Pages 39-93
Investitionskosten....Pages 94-98
Finanzwirtschaftliche Aspekte....Pages 99-105
Marketing....Pages 105-250
Steuerungs- und Kontrollinstrumente....Pages 251-274
Back Matter....Pages 275-318