ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hotelmanagement

دانلود کتاب مدیریت هتل

Hotelmanagement

مشخصات کتاب

Hotelmanagement

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540617464, 9783642590986 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 331 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت هتل: علوم تجارت/مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Hotelmanagement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت هتل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت هتل

این کتاب برای دانشجویان دوره های گردشگری اقتصادی، دانشجویان مدیریت هتلداری و دست اندرکارانی که با مدیریت هتلداری سروکار دارند می باشد. ویژگی های مربوط به هتل در تولید خدمات ارائه شده است، همچنین اشکال هتل و بازار هتل در آلمان در ساختار آن و چشم انداز بازار آن ارائه شده است. فصل بازاریابی محوری است. سیاست محصول در این مورد اولویت دارد. این شامل کارکردهایی مانند مکان، تضمین کیفیت، جزء نام تجاری و جنبه های زیست محیطی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Buch richtet sich an Studenten wirtschaftswissenschaftlicher Touristikstudiengänge, Hotelfachschüler und Praktiker, die sich mit Hotelmanagement befassen. Dargestellt werden die hotelrelevanten Merkmale der Dienstleistungsproduktion, weiter die Hotelformen und der Hotelmarkt in Deutschland in seiner Struktur und seinen Marktperspektiven. Zentral ist das Kapitel über Marketing. Darin nimmt die Produktpolitik eine vorrangige Stellung ein. Sie umfaßt Funktionen wie Standort, Qualitätssicherung, die Markenkomponente sowie Aspekte der Ökologie.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Die Dienstleistungsproduktion....Pages 1-5
Bezugsrahmen zur Erfassung der Hotellerie in Deutschland....Pages 6-17
Der Hotelmarkt in Deutschland....Pages 17-39
Konkrete Formen der Leistungsträger der Hotellerie....Pages 39-93
Investitionskosten....Pages 94-98
Finanzwirtschaftliche Aspekte....Pages 99-105
Marketing....Pages 105-250
Steuerungs- und Kontrollinstrumente....Pages 251-274
Back Matter....Pages 275-318




نظرات کاربران