ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Agricultural Marketing and Consumer Behavior in a Changing World

دانلود کتاب بازاریابی کشاورزی و رفتار مصرف کننده در یک دنیای در حال تغییر

Agricultural Marketing and Consumer Behavior in a Changing World

مشخصات کتاب

Agricultural Marketing and Consumer Behavior in a Changing World

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781461378792, 9781461562733 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 313 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی کشاورزی و رفتار مصرف کننده در یک دنیای در حال تغییر: بازاریابی، اقتصاد کشاورزی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Agricultural Marketing and Consumer Behavior in a Changing World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی کشاورزی و رفتار مصرف کننده در یک دنیای در حال تغییر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی کشاورزی و رفتار مصرف کننده در یک دنیای در حال تغییر



مانند بسیاری از بخش‌های دیگر، در تجارت کشاورزی نیز تغییرات عمده‌ای در حال وقوع است. در سمت تقاضا، مصرف کنندگان در حال تغییر سبک زندگی، عادات غذایی و خرید هستند و به طور فزاینده ای خواستار تطبیق بیشتر این نیازها در سوپرمارکت هستند. با توجه به عرضه: سلطه گران کانال توزیع سنتی - تولیدکنندگان محصولات مصرفی مارک دار - به سختی تلاش می کنند تا از مواضع خود در برابر خرده فروشانی که اطلاعات مصرف کننده را جمع آوری و استفاده می کنند تا شرکت خود را ساده کرده و روابط خود را با مصرف کننده تقویت کنند، دفاع کنند. در همین حال، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی با افزایش مقررات در رابطه با افزودنی های غذایی، آفت کش ها و علف کش ها مواجه هستند. فشارها افزایش می یابد زیرا تجارت آنها تخصصی تر و سرمایه برتر از تجارت قبلی خود می شود. در نهایت، فضای سیاسی بزرگ‌تر برای کشاورزی چندان مساعد نیست، زیرا اکنون باید بدون حمایت قابل توجه دولت در بازار جهانی رقابت کند.
این عنوان تغییرات در حوزه کشاورزی و غذا را توصیف و تفسیر می کند. مشارکت کنندگان موضوع اتخاذ یک رویکرد بین رشته ای برای مقابله با این تغییرات را با استفاده از مفاهیم و روش های توسعه یافته در بازاریابی عمومی، که به گونه ای تطبیق داده شده اند، توسعه می دهند تا برای ویژگی های خاص بخش غذا و کشاورزی اعمال شود.
این کتاب برای گرامیداشت حرفه برجسته پروفسور متیو تی.جی. Meulenberg از دانشگاه کشاورزی Wageningen، به مناسبت بازنشستگی خود در سپتامبر 1996. پروفسور Meulenberg به عنوان دانشمند، معلم و مشاور تجارت کشاورزی و دولت، سهم مهمی در توسعه بازاریابی در داخل و خارج از حوزه داشته است. کشاورزی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As in many other sectors, in agribusiness major changes are taking place. On the demand side, consumers are changing lifestyles, eating and shopping habits, and increasingly are demanding more accommodation of these needs in the supermarket. With regard to the supply: the traditional distribution channel dominators - manufacturers of branded consumer products - are trying hard to defend their positions against retailers, who gather and use information about the consumer to streamline their enterprises and strengthen their ties with the consumer. The agricultural producers, meanwhile, face increased regulations with regard to food additives, pesticides, and herbicides. Pressures rise as their business becomes more specialized and capital-intensive than that of their predecessors. Finally, the larger political climate is not so favorable to agriculture, which now has to compete in the global market without significant government support.
This title describes and interprets changes in the domain of agriculture and food. The contributors develop the theme of taking an interdisciplinary approach to coping with these changes, using concepts and methods developed in general marketing, which are adapted so as to apply to the particular characteristics of the food and agriculture sector.
This book is published to honor the distinguished career of Professor Mathew T.G. Meulenberg from Wageningen Agricultural University, on the occasion of his retirement in September 1996. As a scientist, teacher, and advisor to the agribusiness and the government, Professor Meulenberg has made an important contribution to the development of marketing, inside and outside the domain of agriculture.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Front Matter....Pages 1-1
New Areas in Agricultural and Food Marketing....Pages 3-30
Competing for the Future in the Agricultural and Food Channel....Pages 31-55
Marketing Analysis for Agricultural Development: Suggestions for a New Research Agenda 1 ....Pages 57-74
The Impact of Changing Pig Welfare Preferences on the Economics of Pork Production-Marketing Chains....Pages 75-91
Front Matter....Pages 93-93
Evolution of Agricultural Marketing Institutions: A Channel Approach....Pages 95-108
The Impact of Changes in the Power and Information Balance Upon the Quality of Supplier-Reseller Relationships in Food Marketing Channels....Pages 109-123
Hedging Risk in Agricultural Futures Markets....Pages 125-140
Front Matter....Pages 141-141
Dynamics in Consumer Behavior with Respect to Agricultural and Food Products....Pages 143-188
The Identification of Sensory Dimensions of Food Products from Scanner Data Using the Stunmix Methodology....Pages 189-200
Quality Labeling as Instrument to Create Product Equity: The Case of IKB in the Netherlands....Pages 201-215
Means-End Chain Theory and Laddering in Agricultural Marketing Research 1 ....Pages 217-230
Consumer Search and Surplus in Markets with Differentiated Food Products....Pages 231-243
Testing for the Intertemporal Separability Hypothesis on Italian Food Demand....Pages 245-259
An Analysis of Changes in Portuguese Meat Consumption....Pages 261-273
A Test of Differences in Food Demand Among European Consumers: A Dynamic Approach....Pages 275-294
Back Matter....Pages 295-315




نظرات کاربران