ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Organizational Learning and Knowledge Technologies in a Dynamic Environment

دانلود کتاب یادگیری سازمانی و فن آوری های دانش در یک محیط پویا

Organizational Learning and Knowledge Technologies in a Dynamic Environment

مشخصات کتاب

Organizational Learning and Knowledge Technologies in a Dynamic Environment

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780792385301, 9781461557739 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 280 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب یادگیری سازمانی و فن آوری های دانش در یک محیط پویا: سیستم های اطلاعات کسب و کار، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، سازمان/برنامه ریزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Organizational Learning and Knowledge Technologies in a Dynamic Environment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری سازمانی و فن آوری های دانش در یک محیط پویا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری سازمانی و فن آوری های دانش در یک محیط پویا



من دانشگاهی متولد نشده‌ام. من عمداً در یک مرحله نسبتاً دیررس به صفوف دانشگاه پیوستم و به عنوان یک پیشرفت طبیعی از حرفه حرفه ای خود به عنوان یک مدیر اجرایی در چیزی که در آن روزها به عنوان "پشتیبانی تصمیم" شناخته می شد، پیوستم. کار من در صنعت مخابرات قبل از روزهای مقررات زدایی در آنچه که برنامه ریزی استراتژیک نامیده می شود آغاز شده بود و سپس به سمت پشتیبانی تصمیم گیری در زمینه بانکداری، توسعه نرم افزار اتاق معاملات و سیستم های مدیریت ریسک رفتم. همانطور که سیستم های پشتیبانی تصمیم را برای برنامه های واقعی توسعه دادم، بیشتر متوجه شدم که این سیستم ها چقدر به طراحی تصمیم وابسته هستند. من شروع به زیر سوال بردن تعدادی از مفروضات اساسی کسب و کار کردم. من به طور فزاینده ای نیاز به بازنگری در نحوه طراحی سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری در آن زمان احساس می کردم، زیرا آنها نه تنها کاری که می توان با رایانه انجام داد را محدود می کرد، بلکه ظرفیت تصمیم گیری مدیران اجرایی را نیز محدود می کرد. بنابراین تصمیم گرفتم از تعهدات حرفه ای خود فاصله بگیرم تا بتوانم «چرایی ها و دلایل» پشت تصمیم گیری را بررسی کنم. با توجه به سبک تحقیق آکادمیک رایج در اکثر دانشکده های بازرگانی، ناامیدی دیگری را در ابتدای کار آکادمیک خود تجربه کردم. جامعه دانشگاهی به نوعی روش تحقیق مبتنی بر دیدگاه واحدی از طرز تفکر انسان ها پایبند بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

I am not a born academic. I deliberately joined the ranks of academia at a fairly late stage as a natural progression from my professional career as an executive in what in those days was known as "decision support". My career had begun in the telecom industry before the days of deregulation in what one would call strategic planning and then I moved on to decision support in the field of banking, developing trading room software and risk management systems. As I developed decision support systems for real applications, the more I realized how very dependent these systems are on decision design. I began to question a number of basic business assumptions. I felt increasingly the need to review the way decision support systems were conceived at the time since they not only limited what one could do with computers, but also limited the decision-making capacity of executives. I thus decided to take time out from my professional obligations in order to be able to investigate the 'whys and wherefores' behind decision-making. I experienced yet another disappointment at the beginning of my academic career as I noted the academic research style prevailing in most Business Schools. The academic community was adhering to a type of research methodology based on a single view of the way humans think.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
The Chaos We Can Observe in Management....Pages 1-22
What Can We Learn from Dynamic Behavior of Systems....Pages 23-47
About Knowledge, Perceptions and Learning: Managing the Mental Map of a Company....Pages 49-81
Artificial Intelligence for Knowledge Management and Learning....Pages 83-109
Experiments with Neural Networks....Pages 111-124
Experiments with Complexity and Dynamic Systems....Pages 125-175
It Support for Organizational Learning: The Organization of Knowledge Networks....Pages 177-213
A Roadmap of Management in a Dynamic Environment....Pages 215-224
Epilogue: Sailing by(E)....Pages 225-235
Back Matter....Pages 225-275




نظرات کاربران