ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marktforschung mit Panels: Arten — Erhebung — Analyse — Anwendung

دانلود کتاب تحقیقات بازار با پانل: گونه ها - Survey - Analysis - Application

Marktforschung mit Panels: Arten — Erhebung — Analyse — Anwendung

مشخصات کتاب

Marktforschung mit Panels: Arten — Erhebung — Analyse — Anwendung

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Wissenschaft & Praxis 
ISBN (شابک) : 9783663107422, 9783663107415 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 378 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحقیقات بازار با پانل: گونه ها - Survey - Analysis - Application: تحقیقات بازار، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Marktforschung mit Panels: Arten — Erhebung — Analyse — Anwendung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحقیقات بازار با پانل: گونه ها - Survey - Analysis - Application نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحقیقات بازار با پانل: گونه ها - Survey - Analysis - Application

داده های پانل در صنایع بیشتر و بیشتری برای تجزیه و تحلیل بازارهای موجود یا کشف جذابیت بازارهای جدید استفاده می شود. مزیت بزرگ تحقیق پانل را می توان در این واقعیت مشاهده کرد که با توجه به طرح پیمایشی، می توان تحلیل های طولی را انجام داد که از جنبه های روش شناختی تحریف نمی شوند. هدف این کتاب ارائه بینشی جامع در مورد نحوه کار و استفاده پانل ها با تمرکز بر پانل های خانگی و مصرف کننده است. برای درک بهتر این حوزه از تحقیقات بازار، فصل اول نشان می‌دهد که کدام عناصر یک پانل را تشکیل می‌دهند و چگونه می‌توان اطلاعات معناداری در مورد بازار کلی از نمونه به دست آورد. سپس مهم ترین پانل ها قبل از توضیح دقیق ابعاد یک پانل ارائه می شوند. تلاش شد تا ساختار توضیحات به گونه‌ای باشد که بتوان از ارجاعات مداوم به سایر مکان‌های کتاب تا حد زیادی چشم پوشی کرد، حتی اگر این به معنای تکرار خاصی باشد. مثال‌های کاربردی متعددی برای ارائه پیشنهاداتی برای تحلیل‌های عمیق‌تر بر اساس داده‌های پانل در نظر گرفته شده‌اند. شرح کاملی از همه گزینه‌های تحقیق وجود نخواهد داشت، زیرا هم کیفیت داده‌ها و هم رویکردهای تحلیل به طور مداوم در حال تغییر هستند. با توجه به تغییر مداوم پیشنهادات، اسناد اطلاعاتی موسسات منبع مهمی از اطلاعات در مورد پانل ها است و ادبیات تخصصی مربوطه نیز اطلاعات پس زمینه و نمونه های کاربردی را ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In immer mehr Branchen werden Paneldaten eingesetzt, um die bestehenden Märkte zu analysieren, bzw. um die Attraktivität neuer Märkte zu erkunden. Der große Vorteil der Panelforschung ist darin zu sehen, daß aufgrund des Erhe bungsdesigns Längsschnittsanalysen durchgeführt werden können, die nicht durch methodische Aspekte verzerrt werden. Das Ziel des vorliegenden Buches ist es, einen umfassenden Einblick in die Ar beitsweise und die Anwendung von Panels zu geben, wobei die Haushalts- und Verbraucherpanels im Vordergrund stehen. Zum besseren Verständnis dieses Marktforschungsbereichs wird im ersten Kapitel aufgezeigt, aus welchen Elemen ten ein Panel besteht, und wie man von der Stichprobe zu aussagefahigen Infor mationen über den Gesamtmarkt kommt. Anschließend werden die wichtigsten Panels vorgestellt, bevor eine ausführliche Beschreibung der Dimensionen eines Panels erfolgt. Hierbei wurde versucht, die Ausführungen so zu gestalten, daß auf ständige Verweise auf andere Stellen im Buch weitgehend verzichtet werden konnte, auch wenn dadurch gewisse Wieder holungen auftreten. Zahlreiche Anwendungsbeispiele sollen Anregungen ftir tiefergehende Analysen auf der Grundlage von Paneldaten geben. Eine vollständige Beschreibung aller Untersuchungsmöglichkeiten wird es nicht geben, da sich sowohl die Datenquali tät als auch die Analyseansätze ständig weiterentwickeln. Aufgrund des permanenten Wandels der Angebote stellen die Informationsunter lagen der Institute eine wichtige Informationsquelle bezüglich der Panels dar. Die entsprechende Fachliteratur bietet zusätzlich Hintergrundinformationen sowie Anwendungsbeispiele.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Grundlagen....Pages 1-58
Arten von Panels....Pages 59-112
Dimensionen einer Panelzahl....Pages 113-217
Sonderanalysen....Pages 219-268
Auswertungstools....Pages 269-298
Fallstudie....Pages 299-333
Anhang....Pages 335-362
Back Matter....Pages 363-368




نظرات کاربران