ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Dynamics of Innovation: Strategic and Managerial Implications

دانلود کتاب پویایی نوآوری: پیامدهای استراتژیک و مدیریتی

The Dynamics of Innovation: Strategic and Managerial Implications

مشخصات کتاب

The Dynamics of Innovation: Strategic and Managerial Implications

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642084966, 9783662039885 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 330 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پویایی نوآوری: پیامدهای استراتژیک و مدیریتی: مهندسی، عمومی، استراتژی کسب و کار/رهبری، نوآوری/مدیریت فناوری، سیاست تحقیق و توسعه/تکنولوژی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب The Dynamics of Innovation: Strategic and Managerial Implications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پویایی نوآوری: پیامدهای استراتژیک و مدیریتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پویایی نوآوری: پیامدهای استراتژیک و مدیریتی



یورگ بنسینگر، رئیس گروه بخش تحقیق و توسعه شرکت آئودی، مدتها منتظر بود تا فرصتی پیدا کند تا ایده خود را در مورد سیستم چهار چرخ متحرک برای خودروهای سواری برای یکی از اعضای هیئت مدیره تبلیغ کند. تجربیات مطلوبی در آزمایش‌های رانندگی با lItis، یک خودروی جیپ مانند که برای استفاده در ارتش آلمان ساخته شده بود، جمع‌آوری شده بود. تجربیات تجربی عملکرد بسیار خوبی در جاده های یخ زده و در برف نشان دادند. شانس بنسینگر در فوریه 1977 به دست آمد، زمانی که او توانست با فردیناند پیچ، معاون تحقیق و توسعه آئودی و علاقه‌مند به فناوری صحبت کند. در آن زمان آئودی کاملاً به عنوان یک رهبر فناوری در بین مردم در نظر گرفته نمی شد. نوآوری های مبتنی بر فناوری از مرسدس یا پورشه توسط بسیاری از مشتریان انتظار می رفت. پیچ، خواننده بن و دیگران احساس کردند که معرفی سیستم چهار چرخ محرک به خودروهای سواری می‌تواند آغازگر یک تغییر استراتژیک باشد. کار توسعه و ساخت نمونه اولیه تحت محرمانه ای بزرگ راه اندازی شد. به نظر می رسید یکی از موانع مورد نیاز فضای گیربکس باشد. هانس ندویدک، مهندس سابق پیست مسابقه در تیم مرسدس، به تیم منصوب شد و او راه حلی مبتکرانه برای این مشکل ایجاد کرد. تا سپتامبر 1977 طول کشید تا سایر اعضای هیئت مدیره مطلع شدند، و پس از مدتی تجمع، هیئت مدیره در ماه بعد به توافق رسید تا مراحل توسعه بیشتر برای یک خودروی چهار چرخ متحرک را مجاز کند. با این حال، آئودی یکی از شرکت‌های تابعه فولکس واگن است. توافق مادر بسیار بزرگ‌تر باید تضمین می‌شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Jorg Bensinger, a group head of Audi corporation's R&D depart­ ment, had been waiting for long to find a chance to advertise his idea of a four-wheel drive for passenger cars to one of the board mem­ bers. Favorable experiences had been collected in drive tests with the lItis, a jeep-like car developed for use in the German army. The ex­ periences showed extremely good performance on icy roads and in snow. Bensinger's chance came in February of 1977, when he could talk to Ferdinand Piech, then R&D vice president of Audi and a technology buff. At this time Audi wasn't quite considered as a tech­ nological leader in the public. Technology based innovations were expected from Mercedes or Porsche by many customers. Piech, Ben­ singer, and others sensed that introducing the four-wheel drive to passenger cars could initiate a strategic change. Under great secrecy development work and prototype construction were commissioned. One obstacle seemed to be space requirements for the gear-box. Hans Nedvidek, former race-track engineer in the Mercedes team, was assigned to the team, and he developed an ingenious solution to the problem. It took until September of 1977 until other board mem­ bers were informed, and after some rallying the board found a con­ sensus in the next month to authorize further development steps for a four-wheel drive car. However, Audi is a subsidiary of Volkswagen Corp. The accord of the much bigger mother had to be secured.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Managing through industry fusion....Pages 3-26
Dynamics of technological competencies....Pages 27-51
Organizational adaptation and innovation: The dynamics of adopting innovation types....Pages 53-80
Strategic dynamics and corporate performance: A longitudinal assessment....Pages 81-101
Evaluation of dynamic technological developments by means of patent data....Pages 103-132
Innovation objectives, managerial education and firm performance — an exploratory analysis....Pages 133-160
Front Matter....Pages 161-161
Promotors and champions in innovations — development of a research paradigm....Pages 163-182
A longitudinal examination of how champions influence others to support their projects....Pages 183-212
Opposition to innovations — destructive or constructive?....Pages 213-236
Starting conditions of successful European R&D consortia....Pages 237-275
Concurrent development and product innovations....Pages 277-299
Patterns in high-impact innovation....Pages 301-319
Back Matter....Pages 321-349




نظرات کاربران