ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen

دانلود کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند

Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen

مشخصات کتاب

Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409114219, 9783322920676 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 282 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Marken-Design: Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی برند: توسعه برندها، اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برند

Buchhandelstext
مدیریت برند و طراحی برند دائماً چالش‌های جدیدی را به طراحان و مدیران برند ارائه می‌کند. در پس زمینه کاهش وفاداری به برند از سوی مشتریان و افزایش قیمت و جنگ کمپین با خرده فروشان، اصول مدیریت موفق برند و طراحی برند به شدت مورد بحث قرار می گیرد. این کتاب تمرین محور توضیح می دهد که چگونه طراح و مدیر برند به طور سیستماتیک عوامل موفقیت برند خود را تعیین می کنند و آنها را در طراحی برند جذاب طراحی برند پیاده می کنند

گروه هدف
مدیران برند و بازاریابی تبلیغات و طراحی آژانس ها مدیران روابط عمومی صاحبان شرکت ها و مدیران عامل دانشجویان در زمینه های اقتصاد، بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم، طراحی

?درباره نویسنده/ویراستار
ریچارد لینگزویلر طراحی محصول و ارتباطات را نیز مطالعه کرده است. به عنوان مدیریت بازرگانی از سال 1997 او استاد ارتباطات بازاریابی در دانشگاه علوم کاربردی Pforzheim بوده و همچنین به عنوان طراح برند فعالیت می کند. او تاکنون چندین مقاله در زمینه طراحی و بازاریابی منتشر کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Buchhandelstext
Die Markenf?hrung und Markengestaltung stellt die Designer und Manager der Marke vor immer neue Herausforderungen. Vor dem Hintergrund abnehmbarer Markentreue der Kunden und zunehmenden Preis- und Aktionsk?mpfen mit dem Handel wird immer st?rker ?ber die Grunds?tze erfolgreicher Markenf?hrung und Markengestaltung diskutiert. Dieses praxisorientierte Buch beschreibt, wie der Designer und der Markenmanager systematisch die Erfolgsfaktoren ihrer Marke ermitteln und in ansprechendes Brand-Design umsetzen.

Inhalt
Grundlagen der Markengestaltung ?berlegungen zur Markenstrategie Techniken der Markengestaltung Methodologie des Gestaltungsprozesses Praxisorientierte Fragen der Markengestaltung

Zielgruppe
Brand- und Marketing-Manager Werbe- und Design-Agenturen PR-Manager Unternehmensinhaber und Gesch?ftsf?hrer Studenten der Fachrichtungen Wirtschaft, Marketing, Werbung, Public-Relations, Direkt-Marketing, Gestaltung

?ber den Autor/Hrsg
Richard Linxweiler studierte Produkt- und Kommunikationsdesign sowie Betriebswirtschaft. Seit 1997 ist er Professor f?r Marketing-Kommunikation an der Fachhochschule Pforzheim und au?erdem als Marken-Designer t?tig. Zum Thema Design und Marketing ver?ffentlichte er bereits mehrere Beitr?ge.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-10
Einleitung....Pages 11-13
Die Grundlagen des Marken-Design....Pages 15-49
Die Marke....Pages 51-105
Die Konzeption des Marken-Design....Pages 107-133
Die Kommunikation des Marken-Design....Pages 135-170
Die Techniken des Marken-Design....Pages 171-236
Die Praxis des Marken-Design....Pages 237-257
Die Zukunft des Marken-Design....Pages 258-263
Back Matter....Pages 264-287




نظرات کاربران