ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Wissensorientierte Unternehmensführung: Wertschöpfung durch Wissen

دانلود کتاب مدیریت شرکتی دانش محور: ایجاد ارزش از طریق دانش

Wissensorientierte Unternehmensführung: Wertschöpfung durch Wissen

مشخصات کتاب

Wissensorientierte Unternehmensführung: Wertschöpfung durch Wissen

ویرایش: 2., akt. u. erw. Aufl. 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409230292, 9783322945327 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 298 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت شرکتی دانش محور: ایجاد ارزش از طریق دانش: استراتژی کسب و کار / رهبری، مدیریت / کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Wissensorientierte Unternehmensführung: Wertschöpfung durch Wissen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت شرکتی دانش محور: ایجاد ارزش از طریق دانش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت شرکتی دانش محور: ایجاد ارزش از طریق دانش

اهمیت "دانش" به عنوان یک منبع به طور فزاینده ای در اقتصادها و شرکت های ملی شناخته می شود. چارچوب اجتماعی و سازمانی برای تولید و استفاده مؤثر از دانش، تعیین کننده رقابت پذیری در آینده نزدیک خواهد بود.
هدف مدیریت شرکتی دانش محور، تولید دانش از اطلاعات و تبدیل این دانش به مزیت های رقابتی پایدار است که می تواند به عنوان موفقیت تجاری قابل اندازه گیری می شود.
تعداد زیادی مثال عملی نشان می دهد که چگونه مدیریت شرکتی دانش محور و مدیریت منابع دانش را می توان با موفقیت اجرا کرد.
از محتوا:
# رقابت دانش< br> # دانش در سازمانها
# سازماندهی حول دانش
# دانش انسان است
# ایجاد و به اشتراک گذاری دانش
# پیاده سازی مدیریت دانش
ویرایش دوم بررسی و به روز شده است. فصل 7 با ارائه گسترده مسیرهای معرفی مدیریت دانش تکمیل شده است.
گروه های هدف دانشجویان مدیریت بازرگانی، به ویژه با تمرکز بر سازمان و مدیریت شرکت، شاغلین کسب و کار، مشاوران و توسعه دهندگان سازمانی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Bedeutung der Ressource "Wissen" wird in Volkswirtschaften und Unternehmen zunehmend erkannt. Die gesellschaftlichen und organisatorischen Rahmenbedingungen zur Generierung und effektiven Nutzung von Wissen werden in der nahen Zukunft die Wettbewerbsf?higkeit bestimmen.
Ziel wissensorientierter Unternehmensf?hrung ist es, aus Informationen Wissen zu generieren, und dieses Wissen in nachhaltige Wettbewerbsvorteile umzusetzen, die als Gesch?ftserfolge messbar werden.
Eine Vielzahl von Praxisbeispielen macht deutlich, wie wissensorientierte Unternehmensf?hrung und das Management von Wissensressourcen erfolgreich umgesetzt werden k?nnen.
Aus dem Inhalt:
# Wissenswettbewerb
# Wissen in Organisationen
# Organisieren rund ums Wissen
# Wissen ist menschlich
# Wissen aufbauen und teilen
# Wissensmanagement implementieren
Die zweite Auflage wurde durchgesehen und aktualisiert. Kapitel 7 wurde um eine erweiterte Darstellung der Einf?hrungspfade des Wissensmanagement erg?nzt.
Die Zielgruppen sind Studenten der Betriebswirtschaft, insbesondere mit den Schwerpunkten Organisation und Unternehmensf?hrung, Unternehmenspraktiker, Berater und Organisationsentwickler.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIII
Einführende Zusammenfassung....Pages 1-7
Auf dem Weg zur Wissensgesellschaft....Pages 9-37
Wissen in Organisationen....Pages 39-69
Organisieren rund ums Wissen....Pages 71-118
Wissen ist menschlich....Pages 119-144
Wissen aufbauen und teilen....Pages 145-182
Wissen messen und absichern....Pages 183-208
Wissensmanagement implementieren....Pages 209-272
Back Matter....Pages 273-290




نظرات کاربران