ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Praktische Qualitätsarbeit in Krankenhäusern: ISO 9001:2000, Total Quality Management (TQM)

دانلود کتاب کار با کیفیت عملی در بیمارستان ها: ISO 9001:2000، مدیریت کیفیت جامع (TQM)

Praktische Qualitätsarbeit in Krankenhäusern: ISO 9001:2000, Total Quality Management (TQM)

مشخصات کتاب

Praktische Qualitätsarbeit in Krankenhäusern: ISO 9001:2000, Total Quality Management (TQM)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783211834787, 9783709167786 
ناشر: Springer-Verlag Wien 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 166 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کار با کیفیت عملی در بیمارستان ها: ISO 9001:2000، مدیریت کیفیت جامع (TQM): بهداشت عمومی/Gesundheitswesen، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، پرستاری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Praktische Qualitätsarbeit in Krankenhäusern: ISO 9001:2000, Total Quality Management (TQM) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کار با کیفیت عملی در بیمارستان ها: ISO 9001:2000، مدیریت کیفیت جامع (TQM) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کار با کیفیت عملی در بیمارستان ها: ISO 9001:2000، مدیریت کیفیت جامع (TQM)



\"... برخلاف بسیاری از آثار دیگر در این زمینه، خواندن این کتاب آسان است. به طور کلی، مقدمه خوبی برای کار با کیفیت ارائه می دهد.\" Österreichische Ärztezeitung 2/2002 \"... ارائه بر اساس نیازهای کارکنان نظام سلامت است که دانش قبلی کمی دارند.اصطلاحات فنی به تفصیل توضیح داده شده است، نمونه های آموزنده ای از قلم نیفتاده است.در مجموع مقدمه بسیار خوبی برای موضوع و در عین حال برای بسیاری نیز اطلاعات کافی با یک نسبت قیمت به عملکرد خوب." تمرین داخلی 41 /Heft 4/2001 \"کتاب اصول تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت در بیمارستان ها را به طور کلی قابل درک بیان می کند... این دستورالعمل از استقرار سیستم کیفیت خود در بیمارستان و استدلال هایی را برای تصمیم گیری در مورد یکی از مدل های رایج ارائه می دهد. \ " بیمارستان, 3/2001 \" ... نویسندگان ... یک رویکرد بین رشته ای را دنبال می کنند که خوانندگان را - با آموزش های متفاوت خود - قادر می سازد تا در گفتگوی یک سیستم QM شرکت کنید. طراحی واضح و جذاب کتاب به طور خاص کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که QM موضوعی برای محافل تخصصی تعیین شده باقی نمی ماند، اما می تواند از بحث ها و تحولات در سطح شرکت اطمینان حاصل کند.\" فناوری بیمارستان 1-2/2001


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"... Im Gegensatz zu vielen anderen Werken zum Thema ist dieses Buch flüssig zu lesen. Insgesamt bietet es eine gute Einführung in die Qualitätsarbeit." Österreichische Ärztezeitung 2/2002 "... Die Darstellung orientiert sich an Bedürfnissen von Mitarbeitern im Gesundheitssystem, die nur geringe Vorkenntnisse haben. Fachbegriffe werden ausführlich erklärt, instruktive Beispiele fehlen nicht. Insgesamt ein sehr guter Einstieg in das Thema und gleichzeitig für Viele auch eine ausreichende Information mit einem guten Preis-Leistungsverhältnis." Internistische Praxis 41/Heft 4/2001 "Das Buch vermittelt allgemein verständlich die Grundlagen der Qualitätssicherung und des Qualitätsmanagements in Krankenhäusern ... Der Leitfaden unterstützt den Aufbau eines eigenen Qualitätssystems im Krankenhaus und liefert die Argumente, um sich für eines der gängigen Modelle zu entscheiden." das Krankenhaus, 3/2001 "... die Autoren ... verfolgen ... einen interdisziplinären Ansatz, der es Lesern – mit ihrer unterschiedlichen Ausbildung – ermöglicht, am Dialog eines QM-Systems teilzunehmen. Gerade die übersichtliche und ansprechende Gestaltung des Buches tut ein übriges, damit QM nicht ein Thema für ausgewiesene Fachzirkel bleibt, sondern für unternehmensweite Diskussionen und Entwicklungen sorgen kann." Krankenhaus Technik 1-2/2001



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-2
Einleitung....Pages 3-5
Begriffe, Konzepte, Systeme....Pages 7-14
Systemaufbau nach ISO 9001:2000....Pages 15-32
Forderungen der Norm ISO 9001:2000....Pages 33-101
Total Quality Management (TQM)....Pages 103-125
Bewertungsmodell (EFQM)....Pages 127-132
Benchmarking....Pages 133-136
Abschließende Gedanken....Pages 137-139
Back Matter....Pages 141-157




نظرات کاربران