ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internet & Co. im Handel: Strategien, Geschäftsmodelle, Erfahrungen

دانلود کتاب اینترنت و شرکت در خرده فروشی: استراتژی ها ، مدل های تجاری ، تجربیات

Internet & Co. im Handel: Strategien, Geschäftsmodelle, Erfahrungen

مشخصات کتاب

Internet & Co. im Handel: Strategien, Geschäftsmodelle, Erfahrungen

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان: , , ,   
سری: Roland Berger-Reihe: Strategisches Management für Konsumgüterindustrie und -handel 
ISBN (شابک) : 9783642980879, 9783642980862 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 232
[241] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Internet & Co. im Handel: Strategien, Geschäftsmodelle, Erfahrungen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اینترنت و شرکت در خرده فروشی: استراتژی ها ، مدل های تجاری ، تجربیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اینترنت و شرکت در خرده فروشی: استراتژی ها ، مدل های تجاری ، تجربیات

تجارت الکترونیک در آینده چقدر اهمیت خواهد داشت؟ عوامل موفقیت در مفهوم حضور اینترنتی چیست؟ آیا تجارت الکترونیک تهدید یا فرصتی برای خرده فروشی ثابت است؟ کدام مدل های کسب و کار قابل تصور است؟ نویسندگان - همه متخصصان علم و / یا فعالیت های تجاری - این و سوالات مشابه را دنبال می کنند. آنها به مشکلات اصلی اشاره می کنند و راه حل های مشخصی ارائه می دهند. با مطالعات موردی متعدد کتابی برای تمام دست اندرکاران کسب و کار که تحت تأثیر تحولات تجارت الکترونیک هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Welche Bedeutung wird das e-commerce in der Zukunft haben? Welches sind die Erfolgsfaktoren bei der Konzeption eines Internet-Auftritts? Bedeutet das e-commerce eine Bedrohung oder eine Chance für den stationären Handel? Welche Geschäftsmodelle sind denkbar? Diesen und ähnlichen Fragen gehen die Autoren nach - alle Experten aus der Wissenschaft und/oder der Unternehmenspraxis. Sie zeigen die zentralen Probleme auf und präsentieren konkrete Lösungen. Mit zahlreichen Fallbeispielen. Ein Buch für alle Unternehmenspraktiker, die von den Entwicklungen im e-commerce betroffen sind.





نظرات کاربران