ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Qualitätsmanagement für Dienstleister: Grundlagen, Selbstanalyse, Umsetzungshilfen

دانلود کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات: مبانی، خود تحلیل، کمک های اجرایی

Qualitätsmanagement für Dienstleister: Grundlagen, Selbstanalyse, Umsetzungshilfen

مشخصات کتاب

Qualitätsmanagement für Dienstleister: Grundlagen, Selbstanalyse, Umsetzungshilfen

ویرایش: 2 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642641275, 9783642597930 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 215 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات: مبانی، خود تحلیل، کمک های اجرایی: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Qualitätsmanagement für Dienstleister: Grundlagen, Selbstanalyse, Umsetzungshilfen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات: مبانی، خود تحلیل، کمک های اجرایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت کیفیت برای ارائه دهندگان خدمات: مبانی، خود تحلیل، کمک های اجرایی



مقدمه ای بر مدیریت کیفیت برای شرکت های خدماتی و یک کار مرجع هدفمند. آخرین نتایج تحقیقات و بهترین شیوه های ارائه دهندگان خدمات موفق به خواننده کمک می کند تا ایده های خود را توسعه دهد. این کتاب همچنین با مقدمه ای خاص برای مدیریت کیفیت جامع همراه است. این توسط ServAs، ابزاری برای خودارزیابی مدیریت کیفیت موجود، پشتیبانی می‌شود. با کمک دیسکت های بسته می توانید ارزیابی را انجام دهید و نقاط قوت و ضعف خاص شرکت را شناسایی کنید. برای هر ارائه دهنده خدمات ضروری است!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Eine Einführung in das Qualitätsmangement für Dienstleistungsunternehmen und ein gezieltes Nachschlagewerk. Neueste Forschungsergebnisse und Best Practices von erfolgreichen Dienstleistern helfen dem Leser, eigene Ideen zu entwickeln. Außerdem begleitet das Buch den unternehmensspezifischen Einstieg in ein umfassendes Qualitätsmanagement. Unterstützt wird dieser durch ServAs, ein Instrumentarium zur Selbstbewertung des bereits vorhandenen Qualitätsmanagements. Mit Hilfe der beiliegenden Disketten können Sie die Auswertung vornehmen und die unternehmensspezifischen Stärken und Schwächen identifizieren. Ein Muß für jeden Dienstleister!



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Einführung....Pages 1-3
Qualität als Erfolgsfaktor für Dienstleister....Pages 4-17
ServAs: Qualitätsmanagement mit System....Pages 18-40
Potentiale nutzen....Pages 41-85
Prozesse optimieren....Pages 86-148
Ergebnisse verbessern....Pages 149-183
Ausblick....Pages 184-191
Literatur....Pages 192-197
Back Matter....Pages 198-207




نظرات کاربران