ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Direct Banking: Wie virtuelle Institute das Bankgeschäft revolutionieren

دانلود کتاب بانکداری مستقیم: چگونه موسسات مجازی انقلابی در بانکداری است

Direct Banking: Wie virtuelle Institute das Bankgeschäft revolutionieren

مشخصات کتاب

Direct Banking: Wie virtuelle Institute das Bankgeschäft revolutionieren

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783322912671, 9783322912664 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 434 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بانکداری مستقیم: چگونه موسسات مجازی انقلابی در بانکداری است: بازاریابی، مالی/سرمایه گذاری/بانکداری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Direct Banking: Wie virtuelle Institute das Bankgeschäft revolutionieren به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بانکداری مستقیم: چگونه موسسات مجازی انقلابی در بانکداری است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بانکداری مستقیم: چگونه موسسات مجازی انقلابی در بانکداری است



دکتر اووه سوبودا استاد بازاریابی است. تمرکز او بر روی تحقیقات بازار مالی و رضایت مشتری و همچنین بازاریابی استراتژیک است. نویسندگان اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل بانک های مستقیم و همچنین اساتیدی از بخش بانکداری و بیمه هستند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dr. Uwe Swoboda ist Professor für Marketing. Seine Schwerpunkte liegen in der Finanzmarkt- und Kundenzufriedenheitsforschung sowie im strategischen Marketing. Die Autoren sind Vorstände und Geschäftsführer von Direktbanken sowie Professoren aus dem Banken- und Versicherungsbereich



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-9
Front Matter....Pages 11-11
Typologie der Direktbanken....Pages 13-39
Front Matter....Pages 41-41
Quantensprung in der deutschen Kreditwirtschaft....Pages 43-52
Die finanziellen und IT-Bedürfnisse der Privatkundschaft....Pages 53-68
Die Entwicklung der Direktversicherungen in Deutschland....Pages 69-79
Die historische Entwicklung der Direktbanken und die zukünftigen Entwicklungsmöglichkeiten....Pages 81-89
Hat das Direct Banking in Deutschland eine Zukunft?....Pages 91-109
Front Matter....Pages 111-111
Einsatz von Data Warehouse und Data Mining zur Kundenanalyse und Kundenbewertung im Direktbanking....Pages 113-142
GfK Finanzmarktpanel zur Optimierung der Kundenverbindung....Pages 143-166
Front Matter....Pages 167-167
Strategien der Direktbanken....Pages 169-190
NetBank: die neue Unternehmensform im Banking....Pages 191-204
Strategische Positionierung von Auto-Direktbanken....Pages 205-228
Front Matter....Pages 229-229
Brand Status — Evaluation und Diagnose des Markenerfolgs einer Direktbank aus Verbrauchersicht....Pages 231-246
Vom Pionier zum Player unter den Direktbanken: Der Aufbau der Marke Volkswagen Bank direct....Pages 247-265
Innovative Finanzprodukte zur Schaffung von Wettbewerbsvorteilen....Pages 267-286
Front Matter....Pages 287-287
Preisstrategien der modernen Direktbanken....Pages 289-305
Methoden zur Messung der Kundenzufriedenheit....Pages 307-336
Front Matter....Pages 337-337
Bankdienstleistungen in der virtuellen Welt....Pages 339-354
Der Online-Vertriebsweg und Wertpapiergeschäfte ohne Beratung....Pages 355-372
Baufinanzierung und Ethisches Marketing — das Unternehmen Hypotheken-Discount....Pages 373-390
Wie Banken lernen: Unternehmenserfolg im „Spiel ohne Grenzen“ durch Wissensmanagement....Pages 391-413
Front Matter....Pages 337-337
Die Kommunikation als strategischer Erfolgsfaktor des Direktbank-Pioniers....Pages 415-430
Aspekte der Kommunikationsstrategie einer Direktbank....Pages 431-445
Back Matter....Pages 447-452




نظرات کاربران