ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Integriertes Marketing: Strategie, Organisation, Instrumente

دانلود کتاب بازاریابی جامع: استراتژی، سازمان، ابزار

Integriertes Marketing: Strategie, Organisation, Instrumente

مشخصات کتاب

Integriertes Marketing: Strategie, Organisation, Instrumente

ویرایش: 3., vollst. überarb. Aufl. 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409336642, 9783322948328 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 790 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی جامع: استراتژی، سازمان، ابزار: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Integriertes Marketing: Strategie, Organisation, Instrumente به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی جامع: استراتژی، سازمان، ابزار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی جامع: استراتژی، سازمان، ابزار

محیط بازار برای شرکت ها چندین سال است که دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. تغییرات قابل توجه گروه هدف در بازارهای ملی و تحولات سیاسی در اروپای شرقی و خاور دور مستلزم بازتعریف مداوم بازاریابی است.

Busch/D?gl/Unger بازاریابی را تنها مفهوم مدیریت یک سازمان یا شرکت نمی‌داند، بلکه رویکردی از تفکر کامل و شبکه‌ای است که باید دستیابی به هدف بهینه را ممکن سازد. با این پیشینه، نویسندگان به موضوعات زیر می پردازند:

- مفهوم بازاریابی
- سازمان بازاریابی
- استفاده از ابزار بازاریابی
- بازاریابی بین المللی
- روانشناسی بازار
> - تحقیقات بازار.

ویرایش سوم به طور کامل بازنگری شده است و تحولات جاری را منعکس می کند. این امر به ویژه در مورد فصل های \"پیشبرد فروش\" و \"بازاریابی بین المللی\" صدق می کند. موضوع \"بازاریابی الکترونیکی در فروش\" به طور مفصل به آن پرداخته شده است.

\"بازاریابی یکپارچه\" برای دانشجویان و مدرسان بازاریابی در دانشگاه ها و دانشکده های فنی و همچنین متخصصانی که می خواهند در مورد وضعیت فعلی تئوری بازاریابی در یک محیط اقتصادی تغییر یافته اطلاع دهید.

پروفسور دکتر. راینر بوش مدیریت بازرگانی عمومی و بازاریابی بین‌المللی را در دانشگاه علوم کاربردی لودویگشافن تدریس می‌کند.
پروفسور دکتر. Rudolf D?gl مدیریت عمومی بازرگانی، بازاریابی و مدیریت نوآوری را در دانشگاه های علوم کاربردی در Würzburg و Schweinfurt-Aschaffenburg تدریس می کند.
پروفسور دکتر. فریتز انگر مدیریت بازرگانی عمومی و بازاریابی را در دوره حرفه ای (BIS) در دانشگاه علوم کاربردی در لودویگشافن تدریس می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Seit einigen Jahren erlebt das Marktumfeld von Unternehmen tief greifende Ver?nderungen. Erhebliche Zielgruppenverschiebungen auf nationalen M?rkten sowie politische Umbr?che in Osteuropa und Fernost erfordern eine st?ndige Neudefinition des Marketing.

Busch/D?gl/Unger verstehen Marketing nicht als alleiniges F?hrungskonzept einer Organisation oder Unternehmung, sondern vielmehr als einen Ansatz vollst?ndigen und vernetzten Denkens, der eine optimale Zielerreichung erm?glichen soll. Vor diesem Hintergrund setzen sich die Autoren mit folgenden Themen auseinander:

- Marketing-Konzeption
- Organisation des Marketing
- Einsatz der Marketing-Instrumente
- Internationales Marketing
- Marktpsychologie
- Marktforschung.

Die dritte Auflage ist vollst?ndig ?berarbeitet und entspricht aktuellen Entwicklungen. Dies betrifft insbesondere die Kapitel "Verkaufsf?rderung" und "Internationales Marketing". Das Thema "Electronic Marketing im Vertrieb" wird ausf?hrlich behandelt.

"Integriertes Marketing" richtet sich an Studierende und Dozenten des Marketing an Universit?ten und Fachhochschulen, aber auch an Praktiker, die sich ?ber den aktuellen Stand der Marketinglehre in einem ver?nderten Wirtschaftsumfeld informieren wollen.

Prof. Dr. Rainer Busch lehrt Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Internationales Marketing an der Fachhochschule Ludwigshafen.
Prof. Dr. Rudolf D?gl lehrt Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Marketing und Innovationsmanagement an den Fachhochschulen W?rzburg und Schweinfurt-Aschaffenburg.
Prof. Dr. Fritz Unger lehrt Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Marketing am Berufsintegrierenden Studiengang (BIS) an der Fachhochschule Ludwigshafen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Die Idee des Marketing....Pages 1-52
Basisbausteine einer Marketing-Konzeption....Pages 53-144
Marketing-Organisation....Pages 145-182
Angebotspolitik....Pages 183-250
Gegenleistungspolitik....Pages 251-285
Vertriebspolitik....Pages 286-352
Kommunikationspolitik....Pages 353-483
Verkaufsförderung....Pages 484-510
Internationales Marketing....Pages 511-600
Marktpsychologie....Pages 601-699
Informationen für das Marketing-Management....Pages 700-750
Gesellschaftliche Aspekte des Marketing....Pages 751-767
Back Matter....Pages 768-776




نظرات کاربران