ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Lead Markets: Country-Specific Success Factors of the Global Diffusion of Innovations

دانلود کتاب بازارهای اصلی: عوامل موفقیت خاص کشور در انتشار جهانی نوآوری ها

Lead Markets: Country-Specific Success Factors of the Global Diffusion of Innovations

مشخصات کتاب

Lead Markets: Country-Specific Success Factors of the Global Diffusion of Innovations

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: ZEW Economic Studies 14 
ISBN (شابک) : 9783790814309, 9783642575488 
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 318 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازارهای اصلی: عوامل موفقیت خاص کشور در انتشار جهانی نوآوری ها: سیاست تحقیق و توسعه/تکنولوژی، مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Lead Markets: Country-Specific Success Factors of the Global Diffusion of Innovations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازارهای اصلی: عوامل موفقیت خاص کشور در انتشار جهانی نوآوری ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازارهای اصلی: عوامل موفقیت خاص کشور در انتشار جهانی نوآوری ها



این کتاب به سه سوال پاسخ می دهد. اول: بازار سرب چیست؟ دوم: بازار سرب چیست؟ و سوم: چگونه شرکت ها می توانند بازارهای پیشرو را برای تولید نوآوری های جهانی مهار کنند؟ با توجه به انتشار بین‌المللی و فرامرزی نوآوری‌ها، می‌توان مشاهده کرد که یک طرح تکنولوژیکی خاص مانند دستگاه فکس، رایانه شخصی یا تلفن همراه اغلب توسط یک کشور یا منطقه ("بازار اصلی") خیلی زودتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسبت به سایر کشورها این مطالعه توضیحی نظری برای پدیده‌های بازارهای پیشرو پیشنهاد می‌کند و شواهد تجربی را از مطالعه موردی دقیق صنعت تلفن همراه جمع‌آوری می‌کند. یک مفهوم توسعه نوآوری و ورود به بازار جدید ارائه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The book answers three questions. First: what is a lead market? Second: what constitutes a lead market? and third: how can companies harness lead markets to generate global innovations? Considering the international, cross-border diffusion of innovations one can observe that a particular technological design such as the facsimile machine, the personal computer or the mobile cellular telephone is often adopted by one country or region ("lead market") much earlier than by other countries. The study suggests a theoretical explanation for the phenomena of lead markets and collects empirical evidence from a detailed case study of the cellular mobile telephone industry. A new innovation development and market entry concept is presented.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-14
International Diffusion of Innovations: Overviews of Literature....Pages 15-64
Foundations of Lead Markets....Pages 65-128
The Case of Cellular Mobile Telephony....Pages 129-198
Harnessing Lead Markets for Global Innovations....Pages 199-245
Discussion, Limitations and Further Research....Pages 246-251
Epilogue: Implications for National Policies 208 ....Pages 252-274
Back Matter....Pages 275-306




نظرات کاربران