ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Entscheidungsorientiertes Marketing: Eine Einführung

دانلود کتاب بازاریابی تصمیم محور: مقدمه ای

Entscheidungsorientiertes Marketing: Eine Einführung

مشخصات کتاب

Entscheidungsorientiertes Marketing: Eine Einführung

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409122627, 9783322869944 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 402 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی تصمیم محور: مقدمه ای: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Entscheidungsorientiertes Marketing: Eine Einführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی تصمیم محور: مقدمه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی تصمیم محور: مقدمه ای



این کتاب درسی خواننده را با بلوک‌های اساسی مدیریت شرکتی بازارمحور و پرورش بازار هدفمند از یک دیدگاه تصمیم‌محور آشنا می‌کند. با تکیه بر مبانی علوم رفتاری مدیریت بازاریابی، عوامل تصمیم‌گیری استراتژیک و عملیاتی در بازاریابی و همچنین مبانی روش‌شناختی برای تصمیم‌گیری، حمایت از تصمیم‌گیری و تصمیم‌گیری به صورت مختصر و مختصر ارائه شده است. کتاب درسی با ملاحظاتی در مورد اجرای سازمانی مدیریت بازاریابی به پایان می رسد.
این کتاب هم برای دانشجویان مدیریت بازرگانی در مطالعات پایه خود در دانشگاه ها، کالج های فنی و سایر موسسات آموزش بیشتر و همچنین برای شاغلانی است که به موضوعات اساسی علاقه مند هستند. سوالات.
پروفسور دکتر مارتین بنکنشتاین مدیر موسسه بازاریابی و مدیریت نوآوری در دانشگاه روستوک است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Dieses Lehrbuch macht den Leser aus einer konsequent entscheidungsorientierten Perspektive mit den wesentlichen Bausteinen einer marktorientierten Unternehmensführung und gezielten Marktbearbeitung vertraut. Aufbauend auf den verhaltenswissenschaftlichen Grundlagen des Marketing-Management werden die strategischen und operativen Entscheidungstatbestände im Marketing sowie die methodischen Grundlagen zur Entscheidungsvorbereitung, Entscheidungsunterstützung und Entscheidungsfindung in knapper und konziser Form dargestellt. Überlegungen zur organisatorischen Implementierung des Marketing-Management schließen das Lehrbuch ab.
Das Buch wendet sich sowohl an Studenten der Betriebswirtschaftslehre im Grundstudium an Universitäten, Fachhochschulen und sonstigen Weiterbildungseinrichtungen wie auch an Praktiker, die an grundlegenden Fragen Interesse haben.
Prof. Dr. Martin Benkenstein ist Direktor des Instituts für Marketing und Innovationsmanagement der Universität Rostock.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XI
Grundanliegen des Marketing-Management....Pages 1-23
Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen des Marketing- Management....Pages 25-80
Entscheidungstatbestände des Marketing-Management....Pages 81-235
Methoden und Techniken des Marketing-Management....Pages 237-336
Organisation des Marketing-Management....Pages 337-351
Back Matter....Pages 353-396




نظرات کاربران