دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Prof. Dr. Martin Benkenstein (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783409122627, 9783322869944
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 402
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی تصمیم محور: مقدمه ای: اقتصاد/علوم مدیریت، عمومی، بازاریابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Entscheidungsorientiertes Marketing: Eine Einführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی تصمیم محور: مقدمه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب درسی خواننده را با بلوکهای اساسی مدیریت شرکتی
بازارمحور و پرورش بازار هدفمند از یک دیدگاه تصمیممحور آشنا
میکند. با تکیه بر مبانی علوم رفتاری مدیریت بازاریابی، عوامل
تصمیمگیری استراتژیک و عملیاتی در بازاریابی و همچنین مبانی
روششناختی برای تصمیمگیری، حمایت از تصمیمگیری و تصمیمگیری
به صورت مختصر و مختصر ارائه شده است. کتاب درسی با ملاحظاتی در
مورد اجرای سازمانی مدیریت بازاریابی به پایان می رسد.
این کتاب هم برای دانشجویان مدیریت بازرگانی در مطالعات پایه
خود در دانشگاه ها، کالج های فنی و سایر موسسات آموزش بیشتر و
همچنین برای شاغلانی است که به موضوعات اساسی علاقه مند هستند.
سوالات.
پروفسور دکتر مارتین بنکنشتاین مدیر موسسه بازاریابی و مدیریت
نوآوری در دانشگاه روستوک است.
Dieses Lehrbuch macht den Leser aus einer konsequent
entscheidungsorientierten Perspektive mit den wesentlichen
Bausteinen einer marktorientierten Unternehmensführung und
gezielten Marktbearbeitung vertraut. Aufbauend auf den
verhaltenswissenschaftlichen Grundlagen des
Marketing-Management werden die strategischen und operativen
Entscheidungstatbestände im Marketing sowie die methodischen
Grundlagen zur Entscheidungsvorbereitung,
Entscheidungsunterstützung und Entscheidungsfindung in
knapper und konziser Form dargestellt. Überlegungen zur
organisatorischen Implementierung des Marketing-Management
schließen das Lehrbuch ab.
Das Buch wendet sich sowohl an Studenten der
Betriebswirtschaftslehre im Grundstudium an Universitäten,
Fachhochschulen und sonstigen Weiterbildungseinrichtungen wie
auch an Praktiker, die an grundlegenden Fragen Interesse
haben.
Prof. Dr. Martin Benkenstein ist Direktor des Instituts für
Marketing und Innovationsmanagement der Universität Rostock.
Front Matter....Pages I-XI
Grundanliegen des Marketing-Management....Pages 1-23
Verhaltenswissenschaftliche Grundlagen des Marketing- Management....Pages 25-80
Entscheidungstatbestände des Marketing-Management....Pages 81-235
Methoden und Techniken des Marketing-Management....Pages 237-336
Organisation des Marketing-Management....Pages 337-351
Back Matter....Pages 353-396