ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Consumer-Oriented Business Design: The Case of Airport Management

دانلود کتاب طراحی تجارتی مبتنی بر مشتری: مورد مدیریت فرودگاه

Consumer-Oriented Business Design: The Case of Airport Management

مشخصات کتاب

Consumer-Oriented Business Design: The Case of Airport Management

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Contributions to Management Science 
ISBN (شابک) : 9783790813661, 9783642575969 
ناشر: Physica-Verlag HD 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 266 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Consumer-Oriented Business Design: The Case of Airport Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی تجارتی مبتنی بر مشتری: مورد مدیریت فرودگاه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی تجارتی مبتنی بر مشتری: مورد مدیریت فرودگاه

بسیاری از سازمان‌ها با تغییر سریع محیط‌های کسب‌وکار و مصرف‌کنندگان خواستارتر، به دنبال راه‌های جدیدی برای دستیابی و حفظ مزیت رقابتی هستند. در این زمینه، چارچوب‌های استراتژیک جدید و طرح‌های تحقیق بازار مورد نیاز است که به مدیران اجازه می‌دهد تا تکامل پیشنهادات جدید را با تغییرات در الگوهای انگیزشی مصرف‌کنندگان هماهنگ کنند. این کتاب یک چارچوب استراتژیک جدید و طراحی تحقیق بازار مربوطه را ارائه می‌کند که قبلاً با موفقیت توسط یک مطالعه تجربی بزرگ در فرودگاه مونیخ آزمایش شده است. از مصرف کنندگان


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Driven by rapidly changing business environments and more demanding consumers, many organizations are searching for new ways to achieve and retain a competitive advantage. In this context, new strategic frameworks and market reserach designs are needed that allow managers to synchronize the evolution of new offerings with changes in motivational patterns of consumers. This book presents a new strategic framework and the corresponding market reserach design which have already been tested successfully by a large empirical study at Munich airport.The framework has provided considerable input for new offering design and, therefore, the business redesign of organizations meeting future requirements of consumers.



فهرست مطالب


Content:
Front Matter....Pages I-XI
Introduction....Pages 1-2
The airport business and its environment....Pages 3-25
Redefining the airport business....Pages 27-56
Describing consumer motivation....Pages 57-95
Potential non-enablers and motivators at the airport....Pages 97-111
Empirical results....Pages 113-177
Airport business redesign....Pages 179-189
Conclusion....Pages 191-193
Back Matter....Pages 196-264




نظرات کاربران