دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Prof. Dr. Dr. h.c. Arnold Picot (auth.), Professor Dr. Dr. h.c. Arnold Picot, Stefan Doeblin (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9783540677260, 9783642595578 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 2001 تعداد صفحات: 163 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکتهای الکترونیکی - تأسیس ، رشد ، برداشت: کارآفرینی، مدیریت نوآوری/فناوری، سازمان صنعتی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، سیستم های اطلاعات کسب و کار
در صورت تبدیل فایل کتاب eCompanies — gründen, wachsen, ernten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شرکتهای الکترونیکی - تأسیس ، رشد ، برداشت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages I-IX
Begrüßung und Einführung....Pages 1-4
Neue Gründerzeit in Deutschland — Unternehmertum in der Telekommunikation....Pages 5-15
Investoren und Kapitalmärkte für Telecom/New Media Start-ups - Vergleich USA und Europa/Deutschland....Pages 17-31
Unternehmensgründungen der Telekommunikation in Deutschland Eintrittsstrategien und Barrieren....Pages 33-42
Spin - Offs aus der Forschung....Pages 43-61
Orckit — a Technology Entrepreneur Sucessfully Competing with Multinational Telecom Vendors....Pages 63-67
Vom KMU zum IPO Start-Up Chancen und Risiken praktisch erlebt....Pages 69-74
Die technische Entwicklung und der Fortschritt der Medien sind eine Voraussetzung für den Erfolg eines Medienunternehmens: Letztendlich entscheidend sind jedoch die Inhalte....Pages 75-82
Das Saarbrücker Modell — Strategien für erfolgreiche Start-ups....Pages 83-98
Vision 2000 - Erfolg durch Kundenservice im Sprachmehrwertdienstebereich....Pages 99-103
Chancen und Risiken des Venture Capital als langfristiges Finanzierungsinstrument zur Unternehmensentwicklung in der Zeit des schnellen technologischen Wandels....Pages 105-114
Unternehmensgründungen: Vernetzen und segmentieren - Start-ups in den digitalen Märkten....Pages 115-137
Schlußworte....Pages 139-139
Back Matter....Pages 141-160