ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب eCompanies — gründen, wachsen, ernten

دانلود کتاب شرکتهای الکترونیکی - تأسیس ، رشد ، برداشت

eCompanies — gründen, wachsen, ernten

مشخصات کتاب

eCompanies — gründen, wachsen, ernten

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783540677260, 9783642595578 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 163 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکتهای الکترونیکی - تأسیس ، رشد ، برداشت: کارآفرینی، مدیریت نوآوری/فناوری، سازمان صنعتی، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب eCompanies — gründen, wachsen, ernten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شرکتهای الکترونیکی - تأسیس ، رشد ، برداشت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-IX
Begrüßung und Einführung....Pages 1-4
Neue Gründerzeit in Deutschland — Unternehmertum in der Telekommunikation....Pages 5-15
Investoren und Kapitalmärkte für Telecom/New Media Start-ups - Vergleich USA und Europa/Deutschland....Pages 17-31
Unternehmensgründungen der Telekommunikation in Deutschland Eintrittsstrategien und Barrieren....Pages 33-42
Spin - Offs aus der Forschung....Pages 43-61
Orckit — a Technology Entrepreneur Sucessfully Competing with Multinational Telecom Vendors....Pages 63-67
Vom KMU zum IPO Start-Up Chancen und Risiken praktisch erlebt....Pages 69-74
Die technische Entwicklung und der Fortschritt der Medien sind eine Voraussetzung für den Erfolg eines Medienunternehmens: Letztendlich entscheidend sind jedoch die Inhalte....Pages 75-82
Das Saarbrücker Modell — Strategien für erfolgreiche Start-ups....Pages 83-98
Vision 2000 - Erfolg durch Kundenservice im Sprachmehrwertdienstebereich....Pages 99-103
Chancen und Risiken des Venture Capital als langfristiges Finanzierungsinstrument zur Unternehmensentwicklung in der Zeit des schnellen technologischen Wandels....Pages 105-114
Unternehmensgründungen: Vernetzen und segmentieren - Start-ups in den digitalen Märkten....Pages 115-137
Schlußworte....Pages 139-139
Back Matter....Pages 141-160




نظرات کاربران