ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Corporate Change

دانلود کتاب مدیریت تغییر شرکت

Managing Corporate Change

مشخصات کتاب

Managing Corporate Change

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642087493, 9783662045268 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 347 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت تغییر شرکت: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Corporate Change به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت تغییر شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت تغییر شرکت



بخش اول سناریوی آینده فصل 1 وضعیت امروز، چشم انداز فردا 3 سیگنال های هشدار .................. . 3 وضعیت سازه شماره. 1: کاهش منابع زمانی 4 وضعیت سازه شماره. 2: کاهش منابع مالی 5 وضعیت ساختاری شماره. 3: افزایش چشمگیر پیچیدگی 8 چالش های جدید 11 قانون داروین ......................... . 18 فصل 2 سازمان: طراحی برای تغییر 23 وظایف جدید - ساختارهای جدید ... 23 مدل کامل: شبکه . 24 اصل ساختاری: زنجیره فرآیند 24 جهش کوانتومی به هزاره سوم 26 مورد نظر: انگیزه و شناسایی 27 فرهنگ شرکت: پنج عامل کلیدی 29 استراتژی بقا و حفاظت از آینده 31 فصل 3 رهبری: نقش جدید مدیر 33 مدیریت دیروز - مدیریت فردا 33 چانگ تاکید 33 مدیریت دوباره تعریف شد ..... 34 یک حرفه: مدیر تغییرات 35 مشخصات آنچه برای آینده مورد نیاز است 38 محتوا r از مقام عالی تا مربی بازیکنان ......... . 40 گلوگاه استراتژیک در ظرفیت مدیریت 42 قسمت دوم تغییر طراحی: اصول اساسی 45 فصل 1 مبنای منطقی (روانی) برای شکست 47 شروع سرد ............. . 47 همه چیزهای خوب از بالا می آید. 49 سندرم \"اینجا اختراع نشده\" 50 سوال اشتباه ....... . 50 راه حل بخشی از مشکل است 51 تصویر انسانی و مدل سازمانی 51 تشریح آنچه که نیاز است و جذابیت برای رفتار انطباق دارد 52 کمرنگ کردن آن - یا حقیقت با اقساط 53 نمایشنامه - یا تجارت ترس ..... 53 راه حل های جدا شده . . . . . . . . . . . . . . .. 54 شعبده بازی با نام - یا \"برنامه پنهان\" 56 شکاف اعتبار . . . . . . . . . . . . . . . .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Part I Scenario for the Future Chapter 1 Today's Situation, Tommorrow's Prospects 3 Warning Signals .................. . 3 Structural condition no. 1: reduced time resources 4 Structural condition no. 2: reduced financial resources 5 Structural condition no. 3: dramatic increase in complexity 8 The new challenges 11 Darwin rules ......................... . 18 Chapter 2 Organization: Design for Change 23 New tasks - new structures ... 23 The perfect model: the network . 24 Structural principle: process chains 24 Quantum leap to the third millennium 26 Wanted: motivation and identification 27 Corporate culture: five key factors 29 Survival strategy and safeguarding the future 31 Chapter 3 Leadership: the Manager's New Role 33 Management yesterday - management tomorrow 33 Changing the emphasis 33 Management redefined ..... 34 A profession: manager of change 35 Profiling what's needed for the future 38 Contenta r From dignitary to players' coach ......... . 40 The strategic bottleneck in management capacity 42 Part II Designing Change: Basic Principles 45 Chapter 1 The (Psycho)Logical Basis For Failure 47 Cold start ............. . 47 All things good come from above . 49 The "not invented here" syndrome 50 The wrong question ....... . 50 The solution is part of the problem 51 The human image and the organizational model 51 Outlining what's needed and appealing for behavior to match 52 Playing it down - or the truth by installments 53 Dramatizing - or the business of fear ..... 53 Isolated solutions . . . . . . . . . . . . . . . .. 54 Juggling with names - or the "hidden agenda" 56 The credibility gap . . . . . . . . . . . . . . . .



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Front Matter....Pages 1-1
Today’s Situation, Tomorrow’s Prospects....Pages 3-22
Organization: Design for Change....Pages 23-31
Leadership: the Manager’s New Role....Pages 33-43
Front Matter....Pages 45-45
The (Psycho)Logical Basis for Failure....Pages 47-57
Key Factors for Successful Action....Pages 59-67
Phases of the Process and Their Pitfalls....Pages 69-76
Leadership in Transition....Pages 77-98
Hierarchy and Power: Enemies of Change?....Pages 99-107
Charter for Managing Change....Pages 109-123
Front Matter....Pages 125-125
Tools and Procedures of Corporate Development....Pages 127-141
Organizational Diagnosis....Pages 143-158
Management by Agreed Targets....Pages 159-173
Facilitating processes....Pages 175-190
Personal Feedback....Pages 191-205
Process-Oriented Project Management....Pages 207-218
Dealing with Resistance....Pages 219-227
Handling Communication....Pages 229-251
The Art of Designing Workshops....Pages 253-278
Conflict Management....Pages 279-293
Changing a Company’s Culture....Pages 295-308
Front Matter....Pages 125-125
Performance Improvement....Pages 309-322
Coaching....Pages 323-334
Criteria for Successful Management....Pages 335-340
Qualifications for Managing Change....Pages 341-344
Outlook and Prospects....Pages 344-348
Back Matter....Pages 348-348




نظرات کاربران