ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vertrauen in Unternehmensnetzwerken: Eine interdisziplinäre Analyse

دانلود کتاب اعتماد در شبکه های شرکتی: یک تحلیل بین رشته ای

Vertrauen in Unternehmensnetzwerken: Eine interdisziplinäre Analyse

مشخصات کتاب

Vertrauen in Unternehmensnetzwerken: Eine interdisziplinäre Analyse

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783824477302, 9783322814432 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 343 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اعتماد در شبکه های شرکتی: یک تحلیل بین رشته ای: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Vertrauen in Unternehmensnetzwerken: Eine interdisziplinäre Analyse به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اعتماد در شبکه های شرکتی: یک تحلیل بین رشته ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اعتماد در شبکه های شرکتی: یک تحلیل بین رشته ای



در شبکه‌های شرکتی، اعتماد به‌عنوان رسانه‌ای که همکاری را ارتقا می‌دهد و هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند، یک نیروی مولد اجتماعی مهم است که نباید دست کم گرفته شود. اگرچه زیرشاخه‌های مختلف مدیریت کسب و کار از اهمیت اساسی اعتماد برای طراحی موفق آگاه هستند. روابط تجاری و تعاونی هستند، هیچ تحلیلی از این ساختار با توجه به اهمیت فراوان آن در شبکه های شرکتی وجود ندارد.

اریش کلاوس اعتماد را به عنوان یک موضوع تحقیقاتی بین رشته ای در علوم اجتماعی بررسی می کند و یافته های نهادی جدید را ترکیب می کند. اقتصاد با رویکردهای روانشناسی و جامعه شناسی بر این اساس، او توصیه هایی را برای مدیریت قابل اعتماد در شبکه های شرکتی ارائه می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Unternehmensnetzwerken stellt Vertrauen als Medium, das die Kooperation fördert und die Kosten minimiert, eine wichtige und nicht zu unterschätzende soziale Produktivkraft dar. Obwohl sich verschiedene Teildisziplinen der Betriebswirtschaftslehre der grundsätzlichen Bedeutung von Vertrauen für die erfolgreiche Gestaltung von Geschäfts- und Kooperationsbeziehungen bewusst sind, fehlt bislang eine Analyse dieses Konstrukts vor dem Hintergrund seiner hohen Bedeutung in Unternehmensnetzwerken.

Erich Klaus untersucht Vertrauen als interdisziplinären Forschungsgegenstand der Sozialwissenschaften und verknüpft Erkenntnisse der Neuen Institutionenökonomie mit Ansätzen aus Psychologie und Soziologie. Auf dieser Basis entwickelt er Empfehlungen für ein vertrauensbewusstes Management in Unternehmensnetzwerken.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Einleitung....Pages 1-13
Unternehmensnetzwerke als aktuelle Herausforderung für die betriebswirtschaftliche Forschung....Pages 14-68
Theoretischer Bezugsrahmen zur Analyse von Vertrauen in Unternehmensnetzwerken....Pages 69-237
Umsetzung des theoretischen Bezugsrahmens in Unternehmensnetzwerken....Pages 238-257
Schlußbetrachtung....Pages 258-262
Back Matter....Pages 263-329




نظرات کاربران