دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Erich Klaus (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783824477302, 9783322814432
ناشر: Deutscher Universitätsverlag
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 343
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اعتماد در شبکه های شرکتی: یک تحلیل بین رشته ای: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها
در صورت تبدیل فایل کتاب Vertrauen in Unternehmensnetzwerken: Eine interdisziplinäre Analyse به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اعتماد در شبکه های شرکتی: یک تحلیل بین رشته ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در شبکههای شرکتی، اعتماد بهعنوان رسانهای که همکاری را
ارتقا میدهد و هزینهها را به حداقل میرساند، یک نیروی مولد
اجتماعی مهم است که نباید دست کم گرفته شود. اگرچه زیرشاخههای
مختلف مدیریت کسب و کار از اهمیت اساسی اعتماد برای طراحی موفق
آگاه هستند. روابط تجاری و تعاونی هستند، هیچ تحلیلی از این
ساختار با توجه به اهمیت فراوان آن در شبکه های شرکتی وجود
ندارد.
اریش کلاوس اعتماد را به عنوان یک موضوع تحقیقاتی بین رشته ای
در علوم اجتماعی بررسی می کند و یافته های نهادی جدید را ترکیب
می کند. اقتصاد با رویکردهای روانشناسی و جامعه شناسی بر این
اساس، او توصیه هایی را برای مدیریت قابل اعتماد در شبکه های
شرکتی ارائه می کند.
In Unternehmensnetzwerken stellt Vertrauen als Medium, das
die Kooperation fördert und die Kosten minimiert, eine
wichtige und nicht zu unterschätzende soziale Produktivkraft
dar. Obwohl sich verschiedene Teildisziplinen der
Betriebswirtschaftslehre der grundsätzlichen Bedeutung von
Vertrauen für die erfolgreiche Gestaltung von Geschäfts- und
Kooperationsbeziehungen bewusst sind, fehlt bislang eine
Analyse dieses Konstrukts vor dem Hintergrund seiner hohen
Bedeutung in Unternehmensnetzwerken.
Erich Klaus untersucht Vertrauen als interdisziplinären
Forschungsgegenstand der Sozialwissenschaften und verknüpft
Erkenntnisse der Neuen Institutionenökonomie mit Ansätzen aus
Psychologie und Soziologie. Auf dieser Basis entwickelt er
Empfehlungen für ein vertrauensbewusstes Management in
Unternehmensnetzwerken.
Front Matter....Pages I-XIV
Einleitung....Pages 1-13
Unternehmensnetzwerke als aktuelle Herausforderung für die betriebswirtschaftliche Forschung....Pages 14-68
Theoretischer Bezugsrahmen zur Analyse von Vertrauen in Unternehmensnetzwerken....Pages 69-237
Umsetzung des theoretischen Bezugsrahmens in Unternehmensnetzwerken....Pages 238-257
Schlußbetrachtung....Pages 258-262
Back Matter....Pages 263-329