دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Professor Dr. Sabine Haller (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783409114998, 9783322945778
ناشر: Gabler Verlag
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 322
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 11 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت خدمات: مبانی - مفاهیم - ابزارها: بازار یابی
در صورت تبدیل فایل کتاب Dienstleistungsmanagement: Grundlagen — Konzepte — Instrumente به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت خدمات: مبانی - مفاهیم - ابزارها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مشتری مداری شعاری است که فرآیندها، خدمات و کارکنان باید بر اساس آن جهت گیری کنند. ارائهدهنده خدمات امروزی باید خدمات خود را توسعه و بازاریابی کند، باید بر فرآیندها تسلط داشته باشد، ظرفیتها را برنامهریزی کند، به کارکنان خود انگیزه دهد و موفقیت را کنترل کند. بنابراین، ویژگیهای ویژه مدیریت خدمات از تمام حوزههای مدیریت بازرگانی سنتی به منظور توسعه یک مدیریت خدمات سختگیرانه کار میکند.
Kundenorientierung hei?t die Devise, an der sich Prozesse, Leistungen und Mitarbeiter zu orientieren haben. Der Dienstleister von heute muss seine Leistungen entwickeln und vermarkten, er muss Prozesse beherrschen, Kapazit?ten planen, seine Mitarbeiter motivieren und den Erfolg steuern. Daher werden aus allen traditionellen BWL-Bereichen die Besonderheiten des Managements von Dienstleistungen herausgearbeitet, um ein stringentes Dienstleistungsmanagement zu entwickeln.
Front Matter....Pages I-X
Bedeutung, Charakteristika und Modelle von Dienstleistungen....Pages 1-21
Der Kunde im Fokus....Pages 23-47
Strategische Unternehmensplanung im Dienstleistungsbereich....Pages 49-71
Service Design....Pages 73-106
Dienstleistungsmarketing....Pages 107-176
Service Operations Management (Die Produktion von Dienstleistungen)....Pages 177-222
Mitarbeiter führen und motivieren....Pages 223-248
Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich....Pages 249-288
Back Matter....Pages 289-318