ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Going Global — Strategien, Methoden und Techniken des Auslandsgeschäfts

دانلود کتاب جهانی شدن - استراتژی ها ، روش ها و تکنیک های تجارت بین الملل

Going Global — Strategien, Methoden und Techniken des Auslandsgeschäfts

مشخصات کتاب

Going Global — Strategien, Methoden und Techniken des Auslandsgeschäfts

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642631757, 9783642568046 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 323 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جهانی شدن - استراتژی ها ، روش ها و تکنیک های تجارت بین الملل: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Going Global — Strategien, Methoden und Techniken des Auslandsgeschäfts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جهانی شدن - استراتژی ها ، روش ها و تکنیک های تجارت بین الملل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جهانی شدن - استراتژی ها ، روش ها و تکنیک های تجارت بین الملل



Going Global راهنمای کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​برای ورود موفقیت آمیز به بازارهای خارجی است. ابتدا مبانی مفهومی و واقعی پی ریزی می شود. سپس نویسندگان از چند مثال استفاده می‌کنند تا استراتژی‌هایی را که شرکت‌ها می‌توانند توسعه دهند و کدام گزینه‌های عملیاتی فردی برای اقدام در عمل از این امر منتج می‌شوند، استفاده می‌کنند. گزینه ها با استفاده از نمونه های عملی انتخاب شده مشخص می شوند. ضمیمه مجموعه ارزشمندی از داده های اصلی گسترده با اطلاعات کشور خاص، به ویژه آدرس های مؤسسات و افراد تماس را ارائه می دهد. یک \"ناوبر\" با مراجعه به فصل مناسب در کتاب برای سؤالات خاص خواننده به عنوان یک راهنمای ویژه در کتاب عمل می کند. کتابی برای تمرین‌کنندگانی که می‌خواهند از تجربیات چندین ساله سایر تمرین‌کنندگان بهره‌مند شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Going Global ist ein Leitfaden, der kleine und mittlere Unternehmen unterstützt, ausländische Märkte erfolgreich für sich zu gewinnen. Zunächst werden die begrifflichen und sachlichen Grundlagen gelegt. Dann spielen die Autoren an einigen Beispielen durch, welche Strategien die Unternehmen entwickeln könnten und welche einzelnen operativen Handlungsmöglichkeiten sich für die Praxis daraus ergeben. An ausgewählten Praxisbeispielen werden die Optionen konkretisiert. Der Anhang bietet eine wertvolle Sammlung umfangreicher Stammdaten mit konkreten Länderinformationen, insbesondere Adressen von Institutionen und Ansprechpartnern. Ein "Navigator" dient als besonderer Wegweiser durchs Buch, indem er bei speziellen Leserfragen auf das passende Kapitel im Buch verweist. Ein Buch für Praktiker, die von der langjährigen Erfahrung anderer Praktiker profitieren wollen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XV
Einführung....Pages 1-3
Front Matter....Pages 5-5
Was ist Globalisierung? Begriffliche und sachliche Grundlagen....Pages 7-31
Front Matter....Pages 33-33
Herausforderungen für das Management....Pages 35-89
Risikoanalyse....Pages 90-119
Wichtige Aspekte des internationalen Marketings....Pages 120-153
Abwicklung von Auslandsgeschäften....Pages 154-191
Die Finanzierung von Außenhandelsgeschäften....Pages 192-218
Exportkreditversicherung....Pages 219-236
Fertigung und Materialwirtschaft in internationalen Märkten....Pages 237-256
Wesentliche Aspekte der Rechnungslegung im Auslandsgeschäft....Pages 257-271
Personalmanagement im internationalen Geschäft....Pages 272-293
Front Matter....Pages 295-295
Übersicht....Pages 297-310
Back Matter....Pages 311-315




نظرات کاربران