ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business Products and Services

دانلود کتاب استراتژی و مدیریت برندهای صنعتی: محصولات و خدمات کسب و کار تا تجارت

Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business Products and Services

مشخصات کتاب

Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business Products and Services

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781402077531, 9781461517375 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 409 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی و مدیریت برندهای صنعتی: محصولات و خدمات کسب و کار تا تجارت: بازاریابی، علوم کسب و کار/مدیریت، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business Products and Services به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی و مدیریت برندهای صنعتی: محصولات و خدمات کسب و کار تا تجارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی و مدیریت برندهای صنعتی: محصولات و خدمات کسب و کار تا تجارت



استراتژی و مدیریت برندهای صنعتی اولین کتابی است که به محصولات و خدمات تجارت به تجارت اختصاص دارد.

با نگاهی به شرکت‌های متعدد، این کتاب دو هدف برند را تعریف می‌کند که مختص بخش‌های صنعتی و خدماتی است و باید به کارکردهای سنتی برندسازی اضافه شود: به حداقل رساندن ریسک که توسط خریداران درک می‌شود، و تسهیل عملکرد شرکت مشتری توسط برند تامین کننده.

راه‌های مختلفی برای طبقه‌بندی برندها پیشنهاد می‌شود که درک بهتری از استراتژی‌های برند اتخاذ شده توسط شرکت‌های تجاری به کسب‌وکار و همچنین مفاهیم جدیدی مانند «قابلیت چاپ»، «قابل مشاهده بودن» و «قابلیت خرید» برند ارائه می‌شود. '.
پنج دسته برند اصلی در فصل‌های جداگانه بررسی می‌شوند:
- ورود به برندهای کالا.
-مارک های کالاهای تجهیزات واسطه;
-مارک های کالاهای تجهیزات;
-برندهای تجاری خدمات تجاری; و
- مارک های توزیع کننده صنعتی.

از دیدگاه کاربردی، هدف کتاب پرداختن به دغدغه های اصلی مدیران است: چگونه برندها را ایجاد و محافظت کنیم؟ چه نوع هویت بصری مناسب است؟ چگونه برندهای بین المللی را مدیریت کنیم؟
تحلیل 1500 برند صنعتی و همچنین 40 مطالعه موردی در این کتاب گنجانده شده است. این برندها در هر دو بخش صنعتی (خودروسازی، ساختمان، هوانوردی، فناوری اطلاعات و غیره) و مصرف کننده (پوشاک، الکترونیک، بسته بندی مواد غذایی، مخابرات و غیره) مورد استفاده قرار می گیرند.

این کتاب برای اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های بازرگانی و همچنین مدیران و افرادی که در صنعت یا بخش خدمات کار می کنند نوشته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Strategy and Management of Industrial Brands is the first book devoted to business-to-business products and services.

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand.

Different ways of classifying brands are suggested, providing a better understanding of brand strategies adopted by business-to-business companies, as well as new concepts such as brand `printability', `visibility', and `purchaseability'.
Five major brand categories are dealt with in separate chapters:
-entering goods brands;
-intermediary equipment goods brands;
-equipment goods brands;
-business-to-business service brands; and
-industrial distributor brands.

From a practical point of view, the aim of the book is to address the main concerns of managers: How to create and protect brands? What type of visual identity is appropriate? How to manage international brands?
An analysis of 1,500 industrial brands as well as 40 case studies are included in this book. These brands are used in both the industrial (automotive, building, aeronautics, IT, etc.) and consumer sectors (clothing, electronics, food packaging, telecommunications, etc.).

This book has been written for professors and students of universities and business schools, as well as managers and people working in industry or the service sector.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Development of the Concept of Brands....Pages 1-14
The Role of the Brand in the Industrial Purchase....Pages 15-50
The Characteristics of Business to Business Communication....Pages 51-84
The Brand and its Mechanisms....Pages 85-100
Brand Functions....Pages 101-124
Purchaseability and Visibility of Industrial Brands....Pages 125-144
Industrial Brand Classification....Pages 145-178
Creating and Protecting Business to Business Brands....Pages 179-206
The Logotype and The Visual Identity Code....Pages 207-222
Managing the International Brand....Pages 223-259
“Entering Goods” Brands: The Development of Co-Branding....Pages 261-276
Brands of Intermediary Equipment Goods....Pages 277-299
Equipment Goods Brands....Pages 301-343
Business to Business Service Brands....Pages 345-363
Industrial Distributor Brands....Pages 365-374
Back Matter....Pages 375-398




نظرات کاربران