ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing ambulanter Pflegedienste

دانلود کتاب بازاریابی خدمات مراقبت سرپایی

Marketing ambulanter Pflegedienste

مشخصات کتاب

Marketing ambulanter Pflegedienste

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Gesundheits- und Qualitätsmanagement 
ISBN (شابک) : 9783824473304, 9783322813879 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 338 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی خدمات مراقبت سرپایی: اقتصاد سلامت، مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing ambulanter Pflegedienste به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی خدمات مراقبت سرپایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی خدمات مراقبت سرپایی



قانون بیمه مراقبت پرستاری بازاری را ایجاد کرد که به طور فزاینده ای بر کیفیت و کارایی ارائه خدمات در مراقبت های سرپایی تمرکز می کند. علاوه بر این، بیماران در حال تبدیل شدن به مشتریان خواستار هستند. رشد بیشتر و همچنین رقابت شدیدتر در شعبه می‌توان انتظار داشت.

مارکوس کروز به طور سیستماتیک جنبه‌های بازاریابی خدمات مراقبت سرپایی را نشان می‌دهد و ویژگی‌های مرتبط با بازاریابی آن‌ها را بررسی می‌کند. بیمار/مشتری و همچنین جنبه های علمی رفتاری رفتار مصرف کننده کانون توجه است. در یک مطالعه تجربی، نویسنده اطلاعاتی را در مورد نحوه تماس بیماران با خدمات پرستاری سرپایی جمع‌آوری می‌کند و بینشی در مورد ترجیحات مشتری به دست می‌آورد. بر این اساس، او دیدگاه‌های طراحی را برای ابزارهای بازاریابی فردی برای خدمات مراقبت سرپایی نشان می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mit dem Pflegeversicherungsgesetz wurde ein Markt geschaffen, der Qualität und Effizienz der Leistungserbringung in der ambulanten Pflege immer mehr in den Mittelpunkt des Interesses rückt. Zudem entwickeln sich die Patienten zu anspruchsvollen Kunden. Weiteres Wachstum, aber auch höhere Wettbewerbsintensität der Branche sind zu erwarten.

Marcus Kruse zeigt systematisch Aspekte des Marketings für ambulante Pflegedienste auf und arbeitet ihre marketingrelevanten Besonderheiten heraus. Im Mittelpunkt der Betrachtung stehen der Patient/Kunde sowie die verhaltenswissenschaftlichen Aspekte des Konsumentenverhaltens. In einer empirischen Studie erhebt der Autor u.a. Informationen über die Kontaktaufnahme von Patienten zu ambulanten Pflegediensten und gewinnt Erkenntnisse zu Kundenpräferenzen. Auf dieser Basis zeigt er Gestaltungsperspektiven für die einzelnen Marketinginstrumente für ambulante Pflegedienste auf.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Einleitung....Pages 1-7
Grundlagen ambulanter Pflegedienste....Pages 9-39
Grundlagen des Marketing....Pages 41-64
Konsumentenverhalten....Pages 65-91
Qualitätsmanagement....Pages 93-130
Empirische Befunde zu Marktgegebenheiten und Kundenpräferenzen....Pages 131-168
Marketinginstrumente....Pages 169-258
Schlußbemerkung....Pages 259-259
Back Matter....Pages 261-330




نظرات کاربران