ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bewertung von Wachstumsunternehmen: Traditionelle und innovative Methoden im Vergleich

دانلود کتاب ارزیابی شرکتهای رشد: روشهای سنتی و ابتکاری در مقایسه

Bewertung von Wachstumsunternehmen: Traditionelle und innovative Methoden im Vergleich

مشخصات کتاب

Bewertung von Wachstumsunternehmen: Traditionelle und innovative Methoden im Vergleich

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783409118774, 9783663015505 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 332 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزیابی شرکتهای رشد: روشهای سنتی و ابتکاری در مقایسه: استراتژی کسب و کار / رهبری، مالی / سرمایه گذاری / بانکداری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 21


در صورت تبدیل فایل کتاب Bewertung von Wachstumsunternehmen: Traditionelle und innovative Methoden im Vergleich به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی شرکتهای رشد: روشهای سنتی و ابتکاری در مقایسه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی شرکتهای رشد: روشهای سنتی و ابتکاری در مقایسه



توسعه قیمت شرکت‌های فناوری‌محور فهرست‌شده در Neuer Markt با نوسانات بالا مشخص می‌شود. بنابراین در عمل، اظهار نظر قابل اعتماد در مورد ارزش واقعی این شرکت ها بسیار دشوار است.

مارکوس رودولف و پیتر ویت در کتاب معتبر خود به مناسبت های مختلف ارزش گذاری و مشکلات ارزش گذاری ویژه شرکت های در حال رشد می پردازند. آنها تمام روش های مهم ارزیابی سنتی و نوآورانه را ارائه می دهند و پیش نیازها، نقاط قوت و محدودیت های خود را با جزئیات نشان می دهند. نویسندگان این سوال را دنبال می‌کنند که آیا روش‌های جدید واقعاً برای تعیین ارزش واقعی شرکت مناسب‌تر هستند؟ مطالعات موردی واقعی درک روابط پیچیده را به روشی واضح عمیق می کند.

\"ارزیابی شرکتهای در حال رشد\" برای دانشجویان و مدرسان مدیریت بازرگانی به ویژه با تمرکز بر تامین مالی، کارآفرینی و مدیریت است. متخصصان حوزه های سرمایه گذاری خطرپذیر و بانکداری سرمایه گذاری نیز اطلاعات ارزشمندی را در اینجا پیدا خواهند کرد.

پروفسور Dr. مارکوس رودولف دارای کرسی بانک Dresdner برای واسطه های مالی و نظریه بازار سرمایه در WHU Koblenz است. دکتر پیتر ویت نماینده صندلی مدیریت کسب و کار، به ویژه کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار است.





توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Die Kursentwicklung der am Neuen Markt notierten technologieorientierten Unternehmen zeichnet sich durch eine hohe Volatilität aus. Eine zuverlässige Aussage über den tatsächlichen Wert dieser Unternehmen erweist sich in der Praxis daher als äußerst schwierig.

Markus Rudolf und Peter Witt gehen in ihrem fundierten Buch auf die verschiedenen Bewertungsanlässe und die spezielle Bewertungsproblematik von Wachstumsunternehmen ein. Sie stellen alle wichtigen traditionellen und innovativen Bewertungsmethoden vor und zeigen detailliert deren Voraussetzungen, Stärken und Grenzen auf. Dabei gehen die Autoren der Frage nach, ob die neuen Verfahren wirklich besser dazu geeignet sind, einen realistischen Unternehmenswert zu ermitteln. Reale Fallstudien vertiefen auf anschauliche Weise das Verständnis für die komplexen Zusammenhänge.

"Bewertung von Wachstumsunternehmen" richtet sich an Studenten und Dozenten der BWL, insbesondere mit den Schwerpunkten Finanzierung, Entrepreneurship und Management. Auch Praktiker aus den Bereichen Venture Capital und Investmentbanking finden hier wertvolle Informationen.

Professor Dr. Markus Rudolf ist Inhaber des Dresdner Bank Lehrstuhls für Finanzintermediäre und Kapitalmarkttheorie an der WHU Koblenz. Dr. Peter Witt vertritt dort den Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Unternehmertum und Existenzgründung.






فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXI
Wachstumsunternehmen — ein neues Phänomen?....Pages 1-24
Anlässe der Bewertung von Wachstumsunternehmen....Pages 25-54
Traditionelle Unternehmensbewertung....Pages 55-90
Kennzahlen zur Bewertung von Unternehmen....Pages 91-120
Die Ökonomie des Internet....Pages 121-152
Die Ökonomie der Biotechnologie und der Medizintechnik....Pages 153-178
Kennzahlen zur Bewertung spezieller Wachstumsbranchen....Pages 179-200
Der Wert von Flexibilität....Pages 201-229
Kundenwertmessung....Pages 231-256
Rationale Bewertung von Wachstumsunternehmen....Pages 257-292
Back Matter....Pages 293-314




نظرات کاربران