ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbuch Internationalisierung: Globalisierung — eine Herausforderung für die Unternehmensführung

دانلود کتاب کتاب راهنمای بین‌المللی‌سازی: جهانی‌سازی - چالشی برای مدیریت شرکت

Handbuch Internationalisierung: Globalisierung — eine Herausforderung für die Unternehmensführung

مشخصات کتاب

Handbuch Internationalisierung: Globalisierung — eine Herausforderung für die Unternehmensführung

ویرایش: [2 ed.] 
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642631412, 9783642564109 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 907
[886] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbuch Internationalisierung: Globalisierung — eine Herausforderung für die Unternehmensführung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای بین‌المللی‌سازی: جهانی‌سازی - چالشی برای مدیریت شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای بین‌المللی‌سازی: جهانی‌سازی - چالشی برای مدیریت شرکت



بین‌المللی‌سازی به یک ضرورت بقا برای شرکت‌های آلمانی در همه اندازه‌ها و صنایع تبدیل شده است. کتاب راهنما به حوزه‌های مشکل فعلی، رویکردهای راه‌حل و گزارش‌های میدانی از شرکت‌های بین‌المللی و شرکت‌هایی که در راه بین‌المللی شدن هستند، می‌پردازد. آخرین نتایج تحقیقات و همچنین دانش مدیران ارشد از مشاغل تجاری و سیاستمداران ارائه شده است. همچنین بر "واقعیت های نرم" موفقیت شرکت های بین المللی، مانند ادغام فرهنگ های مختلف، تاکید شده است. در ویرایش دوم، آخرین یافته های حاصل از تحقیقات و عملکرد تجاری در نظر گرفته شده است. مسائل بازاریابی (به عنوان مثال قیمت گذاری جهانی، بازاریابی خدمات بین المللی) از اهمیت زیادی برخوردار است. جنبه های تجارت الکترونیک و مدیریت پروژه بین المللی به تازگی گنجانده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Internationalisierung ist zu einer überlebenssichernden Notwendigkeit für deutsche Unternehmen aller Größen und Branchen geworden. Das Handbuch behandelt aktuelle Problemfelder, Lösungsansätze sowie Erfahrungsberichte aus internationalen Unternehmen und solchen, die auf dem Weg zur Internationalisierung sind. Neueste Forschungsergebnisse werden ebenso präsentiert wie das Know-how von Top-Führungskräften der Unternehmenspraxis und Politikern. Dabei liegt ein Akzent auch auf den "Soft Facts" des internationalen Unternehmenserfolgs, wie z.B. der Integration unterschiedlicher Kulturen. In der 2. Auflage werden die neuesten Erkenntnisse aus der Forschung und der Unternehmenspraxis berücksichtigt. Einen großen Stellenwert bekommen Marketingfragen (z. B. Global Pricing, Internationales Dienstleistungsmarketing). Neu aufgenommen wurden u.a. Aspekte des E-Commerce und des internationalen Projektmanagements.





نظرات کاربران